خود را Covidiot پاسخ سوالات

یک چیز یک بحران مانند coronavirus به ارمغان می آورد از مردم است به این معنا که وجود دارد به معنای واقعی کلم

توسط ATROTICNEWS در 23 فروردین 1399
Covidiots fucking everywhere

یک چیز یک بحران مانند coronavirus به ارمغان می آورد از مردم است به این معنا که وجود دارد به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر از احمقها nestled در داخل جمعیت. بسیاری از این احمقها هستند نه تنها یک خطر برای خود بلکه برای دیگران و اگر مواجه می شوند باید با احتیاط رفتار شود به خصوص در زمان بحران.

ما سابقه چند سوال از مجموعه ای از covidiots صرفا برای مقاصد تفریحی.

Covidiot سوالات

سوال ارسال شده در توسط MP مایکل گوو از خود انزوا: "من می خواهم بپرسم که آیا زندگی خواهد بود را نجات داد در کابینه و شماره 10-اگر ما در یک پناهگاه و یا عینک حفاظت لازم و یا انجام جلسات از طریق ویدئو کنفرانس?"

پاسخ: بله شما درست آقای گوو های بیهوده از PMs وزرای کابینه و افراد دیگر از واردات آلوده بودن گاییدن coronavirus که می تواند ذخیره شده اگر آنها در واقع با توجه به هشدارهای نگهداری آنها در spouting است به یک شوخی است. من نمی مراقبت از آنچه را که می گوید پوشیدن مناسب لعنتی شیمیایی/آنتی ویروس ماسک که دارای فیلتر مناسب و حفاظت از چشم را محافظت می کند پوشنده لباس از ناچیز قطرات آب حامل ویروس. آمریکایی ها در حال چسبیده مهم مردم در پناهگاه در حال حاضر, اما, انگلستان, انجام نمی دهد چیزهایی مانند آن است و به همین دلیل نیمی از آلوده می شوند. ای بابا شما سوسیالیستی محافظه کاران باید گرفتن توقف لعنتی کف زدن مانند یک دسته از کمونیست پنگوئن و با برنامه ریزی یک استراتژی برای خروج از این clusterfuck وضعیت.

سوال ارسال شده در توسط Bartholomew Trevillian آکسفوردشایر: "همسر من به من متقاعد شده (مجبور) به کتاب های کروز در مارس قایقرانی در دریای جنوب چین و بازدید از هنگ کنگ و شانگهای و سپس رفتن به استرالیا. هر بلیط به من هزینه £85,000 و ما را بالکن نمی, شما می دانید. ما خوب خواهد بود نه ما?"

پاسخ: شما و کس, همسر بی فایده هستند covidiots بالاترین مرتبه است. شما پرداخت مقدار زیادی از پول را به مرگ به آرامی از coronavirus خواهد شد که پمپ را از طریق کشتی های هوایی con سیستم به هر کابین. قرنطينه فرستاده شده از یک پورت دیگر با کمی و یا بدون غذا و افراد در حال مرگ در سراسر لعنتی دالان. اگر شما فکر می کنم که همه گیر خواهد شد و بیش ممکن است شما یک فریب خورده fuckwit مثل بقیه از آنها. شما همچنین ممکن است رفتن به یک صخره در حال حاضر پرتاب یک چمدان پول و سپس فشار بر, به دنبال خودتان.

سوال ارسال شده در توسط گوردون رمسی آشپز: "من یکی از کسانی که هیولا, گاییدن, طنز در کشور, شما می دانید مرتب کردن بر اساس است که تلاش می کند به تقلید از یک پست-مدرن مینیمالیستی احساس به آن است اما در واقع به نظر می رسد مانند ضعیف گذاشته تکه های بتن سیلی هم به صورت تصادفی. به هر حال من شنیده ام لعنتی گله مند صداهای از مردم محلی که از من رد از آمدن به کشور من عمارت در طول مستند. اگر من این motherfucking هیولایی با پول های لعنتی, باید آن را نمی شود لعنتی من حق بازدید از آن هر زمان که من می خواهم به فاک, لعنتی بازدید از آن ؟ (عطف آبی)

پاسخ: آقای رمزی به نظر می رسد برخی از این محلی oiks و مزرعه مردم باید Ramseyed خود سنجش ترجیحا با 12 مته سوراخ بشکه تفنگ ساچمهای. خود را گاییدن, اموال و بنابراین از آن است که خود را گاییدن, مناسب برای سفر و زندگی در, خود را گاییدن ملک در طول این cunting چینی ویروس مستند و یا در هر زمان شما می خواهید به فاک مراجعه کنید. قرار دادن fuckers را در خود جای.

سوال: من زینگ Mi از ووهان چین و مستند به پایان رسیده است. من خیلی خوشحال هستم! من در حال حاضر رزرو جهان سفر به شهرهای اروپا و لندن و همچنین تمام شهرهای آمریکا برای همه خانواده من, دوستان من, و کارگران در مارس 20. ما استقبال با آغوش باز و به مردم لبخند ما ؟

پاسخ: بدون مردم نمی خواهد گاییدن, خوش آمد می گوید شما در اروپا و در امریکا و یا در لندن, انگلستان. مردم در حال مرگ هستند در غرب به دلیل سفر گردشگران چینی در سراسر, گاییدن, جای آلوده کردن جمعیت ما با کشنده چینی coronavirus. از این رو بسیار غیر مسئولانه از شما را به کتاب خود را گاییدن, تور شهرهای غربی که بیشتر از غرب است که هنوز هم تحت coronavirus مستند خواهد شد و یا بیرون آمدن از مستند به زودی. شما لعنتی بت جوش احمقها همیشه یاد بگیرند ؟

سوال ارسال شده در توسط 17 ساله از لیدز: چرا باید من باید در مستند? آن را تنها به باد های کهنه که در حال مرگ افراد جوان هستند که سیستم ایمنی بدن به کروناویروس و من ایمنی بدن به آن چیزی می touch me, I am شکست ناپذیر است.

پاسخ: این دقیقا همان است که چرا در جنگ آنها ارسال جوان در بیابان بر مقدم است. این دقیقا نگرش شما است که شما را قادر به عمل به عنوان گوشت دم توپ این شهامت و بی باکی از جوانان است. به همین دلیل در جنگ آنها را ارسال 45 ساله بیش از ترانشه چرا که آنها فکر می کنم از عواقب بیش از حد و نه حرکت رو به جلو را به دشمن گلوله. به این منظور جهل خود را در مورد کوروناویروس نیز یکی دیگر از دلایل که چرا شما باید مجبور به ماندن در آنجا که شما در حال یک خطر جدی برای بقیه جمعیت.

این یک نمونه کوچک از سوالات ارسال شده در.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن