Yorktowne افتتاح هتل تحت فشار قرار دادند تا سقوط 2021 کار برای از سرگیری پس از دولت دوباره باز می شود

نیل Strebig York Daily Recordانتشار: 10:33 AM EDT May 30, 2020به عنوان coronavirus همه گیر است ادامه داد: تعطی

توسط ATROTICNEWS در 11 اردیبهشت 1399

به عنوان coronavirus همه گیر است ادامه داد: تعطیل کردن کسب و کارهای مختلف و پروژه های در سراسر کشورهای مشترک المنافع به Yorktowne پروژه هتل در حال آماده شدن برای از سرگیری کار این هفته

نیویورک شهرستان, اقتصادی, داد, مدیر توسعه استراتژیک کیم Hogeman انتظار دارد که این پروژه را انتخاب کنید بازگشت تا این جمعه انتظار رژیم صهیونیستی است. گرگ اطلاعیه در مورد که در شهرستان ها و کسب و کار می تواند دوباره باز کنید.

"دامنه (پروژه) را تغییر نداده و در همه" Hogeman گفت.

خاموش کردن یک چالش بوده است اما در نهایت تنها از خط خارج پیش بینی تاریخ افتتاح. چند مناقصه ساخت و ساز صادر خواهد شد به عقب هنگامی که ایالت خاموش کردن محدودیت ها برداشته, او گفت:.

مرتبط با: Yorktowne پروژه هتل دریافت $1M ISRP کمک هزینه برای محیط زیست راه حل از دولت

برآورد باز تاریخ برای $45 میلیون پروژه انتظار می رود اواسط 2021. با تاخیر Hogeman انتظار تاریخ افتتاح خواهد شد تحت فشار قرار دادند تا سقوط 2021. هزینه انتظار می رود که باقی می ماند در حدود 40 میلیون دلار به 50 میلیون دلار متغیر است.

نیویورک شهرستان, توسعه صنعتی سازمان خریداری شده هتل در دسامبر 2015. این پروژه یک تلاش مشترک بین YCIDA این YCEA و Kinsley ساخت و ساز. یک بار کامل Yorktowne خواهد بود بخشی از هیلتون ملیله مجموعه با فیلادلفیا مبتنی بر دختر در هتل (که قبلا به عنوان شناخته شده دید مدیریت) نظارت بر کارکنان و عملیات برای 123 اتاق هتل.

"GF هتل ها و استراحتگاه در عمل بسیاری از هتل ها در پنسیلوانیا و در سراسر کشور و لیزر متمرکز در زمان اشغال مسائل در صنعت. با توجه به اینکه Yorktowne باز خواهد شد تا اکتبر 2021 ما مطمئن هستیم که بحران کنونی خواهد گذشت و پیش بینی سطح شیب دار تا دوره جدید اشغال هتل خواهد بود به عنوان انتظار می رود," دختر, هتل ها و استراحتگاه های اجرایی معاونت اندرو Tod در بیانیه ای گفت.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن