بیمارستان نیویورک کارکنان پشتیبانی ER همکاران در طول coronavirus

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 3:18 PM EDT May 12, 2020هر روز در بیمارستان نیویورک 3 بعد از ظهر شیفت تغییر ک

توسط ATROTICNEWS در 25 فروردین 1399

هر روز در بیمارستان نیویورک 3 بعد از ظهر شیفت تغییر کارکنان و جمع آوری خارج به تشویق خود به اورژانس با همکاری کارگران که در خط مقدم مراقبت از آن زده با کوروناویروس.

در تصاویر ارائه شده به نیویورک رکورد روزانه کارکنان از WellSpan مورد مدیریت بخش ایستاده در بالای یک پارکینگ در بیمارستان پردیس, برگزاری, تا نامه که طلسم کلمات "با تشکر از شما."

{ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. }

از زمان شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس کارکنان مراقبت های بهداشتی از جمله پزشکان و پرستاران و تکنسین های اورژانس — شناخته شده برای خود شجاعت و از خود گذشتگی هر دو در سراسر کشور و به صورت محلی.

در روز یکشنبه وجود دارد 22,833 تایید coronavirus موارد در پنسیلوانیا با بیش از 529,000 موارد در سراسر کشور.

جولی شعله به خانه نقره, WellSpan ارتباطات استراتژیک هماهنگ کننده گفت: هدف از این مورد مدیریت کارکنان است که "ارائه حمایت معنوی برای مردم کار می کنند با ... هفته گذشته این تیم در همان تزئین بیمارستان ما ورودی و خروجی با پیام با تشکر از امید و الهام بخش است."

کسانی که پیام شامل "WellSpan قوی" و "قهرمانان را وارد کنید" نوشته شده در گچ است.

"ما دیده ایم یک مقدار قریب به اتفاق از حمایت از جامعه ما در این راه از کمک های مالی و کلمات تشویق گفت:" کریس اوشی معاون رئیس جمهور از خدمات پرستاری در WellSpan. "ما عمیقا سپاسگزار ما در یک سخاوتمندانه جامعه و ما صمیمانه قدردانی از حمایت مستمر."

اوشی در توصیف این فرهنگ از بخش اورژانس به عنوان یکی که در آن یک حس حمایت و خانواده میدانند.

"این شگفت انگیز است برای دیدن اعضای تیم ما بلند کردن هر یک از دیگر در طول این زمان و کمک به یکدیگر از طریق این بحران; ما واقعا کار به عنوان یکی برای مراقبت از بیماران جامعه ما و حتی هر یک از دیگر از طریق این بیماری همه گیر" او گفت:.

در اواسط ماه مارس WellSpan تصمیم به حرکت خود coronavirus تست خارج از منزل, ایجاد چادر در خارج از امکانات در نیویورک لبنان و Waynesboro برای جلوگیری از افزایش آلودگی در داخل آن مراکز پزشکی.

در نیویورک به مدیریت انتظار می رود افزایش coronavirus بیماران WellSpan راه اندازی تست اضافی در نیویورک Fairgrounds.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن