یک ترفند ساده برای قایق بادی آشکار شد

از این رو جزو مشهور ترین وسایل بادی می باشد که تمایل افراد به خرید آن به مراتب بیش تر خواهد بود. قایق بادی دا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از این رو جزو مشهور ترین وسایل بادی می باشد که تمایل افراد به خرید آن به مراتب بیش تر خواهد بود. قایق بادی دارای ساختار های مختلف می باشد که شرکت های گوناگون ساخت آن را بر عهده دارند. نوع سه نفره دارای کف باد شونده و نوع چهار نفره آن دارای کفی با تخته های فایبر گلاسی میباشد که هنگام استفاده را بسیار مستحکم تر میسازد در ضمن این فایبر گلاس ها بصورت تخته هایی در کنار یکدیگر با pvc قرار دارند که قابلیت تا شدن را دارا میباشند هر دو دارای صندلی های بادی هستند و خود قایق ها از سه قسمت برای باد کردن استفاده میکنند. در سالهای اخیر به بسیاری از خانواده ها کمک کرده است که به راحتی و بدون هزینه های آنچنانی همچون یک قایق ران حرفه ای به این ورزش لذت بخش بپردازند.می خواهیم به شما بهترین و خوشنام ترین برند محصولات بادی را معرفی کنیم ،شرکت اینتکس که سازنده انواع قایق بادی است.مثال انواع قایق بادی اینتکس با قابلیت نصب موتور و دارای ظرفیت های یک تا پنج نفره بهترین پیشنهاد به نظر می رسد. شرکت تولیدی قایق بادی تعدادی لوازم ضروری قایق بادی شامل 2 عدد پارو آلومینیومی یا پلاستیکی، طناب نجات، پمپ باد دستی بزرگ یا کوچک حرفه ای، برچسب و برچسب تعمیرات دوره ای، بروشور را در بسته بندی قایق قرار داده است برای مونتاژ و نصب قایق بادی، کیف حمل قایق با لوازم جانبی، کیف لوازم جانبی داخل قایق بادی است در اطراف اکثر قایق های حرفه ای و معمولی یک نوار ضخیم از مواد PVC بسیار محکم به صورت طناب یا حفاظ ضخیم در اطراف بدنه برخی از قایق ها نصب می شود که بسیار محکم و مقاوم در برابر ضربه و برخورد با سنگ یا سنگ است در کنار رودخانه و تالاب ها نباید به قایق بادی آسیبی وارد شود.

 C​onte nt has ​be​en cre​at​ed by G᠎SA C​on᠎te nt G en erator  DE᠎MO!

انواع قایق های بادی اینتکس و بست وی در مدل های مختلف با برند اینتکس مانند مارینر 3 نفره و قایق بادی مارینر 4 نفره ، اکسکورشن 4 و 5 نفره، سی هاوک 2، 3 و 4 نفره، چلنجر 1، 2 و 3 نفره، کایاک چلنجر 1 و 2 قایق های کایاک بادی داخلی کاوشگر، کاوشگر، کلاب بادی و بست وی شامل قایق نوا، قایق کف آلومینیومی جیمینی 4، 5 و 6 نفره، قایق بادی، قایق پارویی حرفه ای در اشکال مختلف برای انواع مختلف تولید می شوند کاربرد و دارای بدنه برزنتی با الیاف ابریشم به صورت مفتول و فوم و روکش پی وی سی با ضخامت زیاد که در برابر فشار وزن و ضربه بسیار مقاوم و مستحکم می باشد.قایق های بادی اینتکس قابل استفاده در رودخانه ها، تالاب ها، دریاها، سدها، دریاچه ها و آب های خروشان. فروشگاه قایق بادی اینتکس در ایران سایت نمایشگاه اینتکس انواع قایق بادی مارینر کف فایبرگلاس و پارو آلومینیومی و پمپ باد بزرگ قایق گردشی صندلی با پمپ باد و پارو آلومینیومی قایق موتوری بوم جیمینی ته آلومینیومی و انتهایی به شکل موشک , چلنجر با پارو پلاستیکی پمپ دستی و طناب قایق Seahawk قایق کایاک اکسپلورر با لوازم اصلی شرکت فروش عمده و تک در شهرهای ایران.

داشتن طناب نجات که بر روی بدنه متصل می باشد از سری امکانات مهم این محصول به حساب می آید. دارای پارو پمپ باد دستی متوسط، دسته حمل و نقل، برچسب تعمیراتی، طناب دور، کیف جهت نگه داری لوازم شکار، کیف حمل و نقل باطری جهت موتور برقی، ساک حمل و نقل قایق و دو جای قلاب ماهیگیری میباشند. به منظور دسترسی به روستای مارکده از مبدا اصفهان شما میتوانید خودتان را با استفاده از دو مسیر که یکی راحتترین و دیگری نزدیکترین مسیر میباشد به این منطقه زیبا و سرسبز برسانید. در تمامی قایق های بادی یک سری امکانات وجود دارد که می توان نسبت به آن بهترین مسیر را طی کرد و بهترین موقعیت را برای خود به دست آورد. اما تا قبل از تولید قایقهای بادی، عملاً این امکان وجود نداشت. اما اینتکس به خوبی توانست ضرایب امنیتی که در تولید قایق بادی خود به کار گرفته است را برای مشتریان خود تشریح کند و به این ترتیب خیال آنها را از بابت امنیت قایقها آسوده کند. همه قایق های بادی شش نفره، قایق های پنج نفره، قایق های چهار نفره، قایق های سه نفره، قایق های دو نفره و قایق های تک نفره همگی در هنگام برخورد با اجسام تیز و تیز احتمال سوراخ شدن یا پاره شدن را دارند، اما به راحتی سوراخ می شوند و تعمیر با چسب اصلی اینتکس و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

قایق بادی اینتکس لند به دلیل اندازه و وزن کوچکی که دارند به راحتی قابل حمل بوده و در کمترین زمان ممکن برای استفاده آماده می شوند به همین دلیل افراد زیادی از قایق های بادی اینتکس برای مصارف مختلف استفاده می کنند. با این وجود در اوایل عرضه این محصول به بازار، مردم به دلیل ترس از ایمنی، از این مدل قایقها استقبال چندانی نداشتند. باتوجه به اینکه مدل های متنوعی از قایق بادی در بازار وجود دارد، شما می توانید یکی از بهترین مدل ها را با توجه به بودجه ای که دارید، خریداری کنید. بدنه قایق بادی اینتکس با توجه به اندازه آنها توسط چندین قسمت به صورت جداگانه باد می شود، این طراحی باعث ایمنی بیشتر قایق می شود و در صورت سوراخ شدن یک قسمت از قایق، سایر قسمت های بدنه قایق روی آب می ماند و خطر وجود دارد. لازم است بدانید که رودخانه زاینده رود اطراف روستای مارکده را کاملا فراگرفته است و این بخش از رودخانه پرآبترین قسمت زاینده رود به شمار میرود، به گونهای که با سفر به این منطقه از کشور جوش و خروش و همچنین زیبایی و پرآبی رودخانه را به وضوح مشاهده خواهید کرد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده مسیر طولانی را طی کرد و از آرامش نیز برخوردار بود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن