WVIA کار به حذف پارکینگ, مواد غذایی, مقررات برای کمک به حمایت از ایجاد کرد اقتصاد

برخی از Westwood Village منطقه بندی مقررات ممکن است کاهش می یابد و یا حذف شود اگر لس آنجلس برنامه ریزی شهرستان

توسط ATROTICNEWS در 25 اردیبهشت 1399

برخی از Westwood Village منطقه بندی مقررات ممکن است کاهش می یابد و یا حذف شود اگر لس آنجلس برنامه ریزی شهرستان به شرح زیر توصیه های محلی کسب و کار ارتباط.

این Westwood Village بهبود انجمن به اتفاق آرا خواسته LA شهرستان برنامه ریزی برای حذف برخی از مواد غذایی استقرار و مقررات پارکینگ در Westwood Village خاص طرح منطقه بندی و چارچوب قانونی برای این منطقه در طول یک مجازی جلسه هیئت مدیره روز شنبه.

این تغییرات طولانی پیش بینی شده و توسط برخی از وستوود ذینفعان که سرزنش مقررات در طرح خاص برای کسب و کار بالا نرخ خالی در روستا. قبل از شروع COVID-19 گیر کرد به حال یک میزان فرصت های شغلی در حدود 20٪. با بسته شدن دائمی از چندین کسب و کار مانند استن دونات در طول اقامت در خانه, منظور, نرخ ممکن است افزایش یافته است.

هیئت مدیره توصیه هایی ساخته شد با افزایش نگرانی در مورد چشم انداز اقتصادی این روستا در میان coronavirus بیماری همه گیر. رئیس هیئت مدیره کوین نکبتی گفت که او فکر می کند شرایط فعلی تماس برای یک محیط نظارتی با حداقل موانع برای کسب و کار جدید.

"این کاملا ضروری است موقعیت خود را برای بقا در روستای" نکبتی گفت. "اگر ما همیشه می خواهید به بازگشت ما در حال رفتن به نیاز به قرار دادن یک باز برای کسب و کار" ثبت و آن را به عنوان آسان که ممکن است برای مردم را به باز کردن کسب و کار."

این هیئت در دیدار با Zuriel اسپینوزا یک LA شهرستان برنامه ریزی کاردانی به بیش ممکن است اصلاحات مربوط به طرح خاص به عنوان بخشی از توسعه فاز اصلاح روند. اسپینوزا قبلا ملاقات با نورث وست وود محله شورا که تایید شده شبیه اصلاحات مارس 4.

اسپینوزا گفت: LA برنامه ریزی شهرستان آغاز شد با توجه به اصلاح طرح خاص پس از تصویب شورای شهر لسآنجلس حرکت از نوامبر سال 2018 است. خاص طرح که به تصویب رسید در سال 1989 با هدف ایجاد ترکیبی متعادل از کسب و کار حفظ تاریخی معماری و تشویق خودرو دسترسی به این روستا اسپینوزا اضافه شده است.

هیئت مدیره برای اولین بار در نظر گرفته شده این موضوع از رستوران و فست فود استقرار تعاریف که در قرعه کشی یک تمایز بین دو نوع از رستوران ها. آنها به اتفاق آرا توصیه می شود این تعاریف حذف شود برای فعال کردن انواع مواد غذایی, موسسات از جمله معاصر ترکیبی رستوران به راه اندازی کرد بدون اینکه مجبور به رعایت مبهم استاندارد.

عضو هیئت مدیره پیتر Clinco صاحب سقفی باغ گفت که او فکر نمی کنم آن خواهد بود مفید برای تمایز بین موسسات فست فود و رستوران به دلیل همه گیر است مجبور به موسسات ناهار خوری خوب به فست فود ،

"خطوط با COVID-19 موضوع در حال رفتن به مبهم به آنچه به عنوان به منزله فست فود چرا که همه چیز ممکن است تغییر کند و حتی در, ناهارخوری زیبا, کسب و کار" Clinco گفت. "فکر می کنم بهترین کاری که ما می توانید انجام دهید این است که آرامش و یا از بین بردن هر گونه الزامات مورد نیاز برای قابل پیش بینی (چون) آینده است که نمی تواند راه قبل از آن بود."

هیئت مدیره نیز نامیده می شود برای حذف استفاده از مواد غذایی نسبت – محدودیت در تعداد زیادی از مواد غذایی مختلف موسسات در خیابان.

علاوه بر این هیئت مدیره توصیه می شود لا برنامه ریزی شهرستان درخواست عمومی سراسر شهر بود پارکینگ مورد نیاز به روستا به جای نگه داشتن الزامات سختگیرانه تر از برنامه خاص. این امر شامل حذف خاص پلان پارکینگ مورد نیاز برای هتل ها, تصاویر متحرک, کاباره ها و دفاتر. علاوه بر این هیئت مدیره خواسته برای حذف پارکینگ مورد نیاز است که زمانی رخ می دهد که یک تغییر مکان از یک نوع از کسب و کار خود را به دیگری.

این هیئت همچنین توصیه می شود لا شهرستان برنامه ریزی اجازه می دهد کسب و کار برای اجاره فضاهای پارکینگ به جای ورود به بلند مدت میثاق نامه با صاحبخانه است که می تواند اجرا شود حتی زمانی که مالکیت منتقل شده است. در نهایت این خواسته LA شهرستان برنامه ریزی برای افزایش فاصله مجاز برای خارج از سایت گزینه های پارکینگ از 1000 پا به 1,320 ،

عضو هیئت مدیره دین Abell, معاون رئیس جمهور از سارا لئونارد خوب زرگران گفت: او پشتیبانی حذف پارکینگ مورد نیاز است زیرا او فکر می کند آن را بیش از حد پر هزینه برای ساخت پارکینگ در روستا و امن میثاق نامه.

"من برای دفاع از حداقل پنج سال گذشته در حال حاضر که محدودیت پارکینگ خیلی مسخره" Abell گفت. "این کسب و کار ندارد و این توانایی به ایجاد فضاهای پارکینگ در وستوود. ... من دوست دارم به پارکینگ اختصاص داده شده برای فروشگاه من, اما آن را نمی ممکن است. ... ما شده است وجود دارد برای 50 سال با یک فضای پارکینگ."

Abell همچنین ابراز حمایت خود را برای از بین بردن سریع مواد غذایی و استقرار و رستوران محدودیت نیز هست. گفت: "خوش آمدید هر غذایی ایجاد که ممکن است در قرعه کشی به مشتریان خود را کسب و کار خرده فروشی.

"اگر غذا چیزی است که آوردن مردم به فروشگاه من, من آن را" Abell گفت. "و این بود که (درست) حتی قبل از COVID-19 اما به خصوص پست. ما باید آن را به عنوان استقبال و آسان برای هر کسب و کار است که می خواهید برای پر کردن ما عرض بنابراین ما نمی تبدیل به شهر ارواح."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن