زنان واترپلو پس از اتمام بسته برای 2nd با پایان دادن به فصل

دانشجوی سال اول ابزار Abbi هیل خلاصه تا تیم او احساسات خود را در فقط یک زن و شوهر از خطوط. "(مربی آدم رایت) حت

توسط ATROTICNEWS در 2 اردیبهشت 1399

دانشجوی سال اول ابزار Abbi هیل خلاصه تا تیم او احساسات خود را در فقط یک زن و شوهر از خطوط.

"(مربی آدم رایت) حتی نمی دانند که چه می گویند" هیل گفت. "ما همه در شوک است."

UCLA زنان واترپلو (19-2, 2-0 MPSF) دیدم فصل آن لغو شد فقط پنج بازی خارج از postseason. برونز به پایان رسید در این سال گره خورده است برای دوم در دانشگاهی واترپلو انجمن رتبه بندی و هرگز کاهش یافته است از پنج.

این تیم بود که در جاده ها در استاکتون کالیفرنیا پس از شکست پس از آن-No. 23 اقیانوس آرام خود را برای برنده دوم در روز به عنوان بسیاری از. اما بعد از رایت و تیم خود را بازگشت به جنوب کالیفرنیا در مارس 8, همه چیز تغییر کرده است.

"(در مارس 11) ما شروع به شنیدن در مورد امکان طرفداران در غرفه" رایت گفت. "توسط پنج شنبه شب, همه چیز معلق شده بود. جمعه, فصل انجام شد. چرا که پس از آن اتفاق افتاد به طور ناگهانی آن را به نظر نمی رسد واقعی است."

اگر چه این فصل به پایان رسید به طور ناگهانی رایت گفت: فصل سوم در رأس برای زنان برنامه بود که از دست داده سال است. UCLA 1-1 به پایان رسید در برابر آن تالار گفتمان رقیب USC. هیل به ثمر رساند و در پیروزی Feb. 9 به رایت اولین پیروزی خود را در برابر را Trojan زنان تیم. برونز شمارش 15-برنده متوالی از Jan. 18 Feb. 22, طولانی ترین خط از رایت را هم به عنوان زنان مربی.

هر چند آن را فقط او اولین فصل در وستوود تپه بود ستاره برک آوت برای برونز. همه MPSF اول-انتخاب تیم تا به حال 41 گل در این فصل از جمله یک فصل-بالا هفت در دانشگاه UCLA Jan. 26 matchup در مقابل آن No. 21 واگنر. هیل گفت: بازی در اولین دانشگاهی بازی نقطه بالایی از او rookie سال در وستوود.

"شما عمل هر روز دو بار در یک روز" هیل گفت. "عمل می تواند واقعا دشوار است تا زمانی که شما را وادار به بازی یک بازی می توان آن را به یک استراحت. بازی در هر بازی ساخته شده من واقعا هیجان زده است."

تپه کمک به پر کردن جای خالی سمت چپ توسط دو برونز' top-سه گلزنان از 2019 – اشتباه ارشد مهاجمان Maddie Musselman و Bronte Halligan – که این یک سال را صرف آموزش برای توکیو 2020. با این بازی به تعویق افتاد تا سال 2021 که مشخص نیست که آیا این دو – که ترکیب برای 95 گل در 2019 – بازگشت به بازی یکی دیگر از بازی در Spieker آبزیان مرکز.

ارشد مدافع بروک Maxson یکی از 11 بازیکن به نمره حداقل 10 گل برای برونز. قبل از لغو فصل Maxson یکی از دو سالمندان که نمی شد انتظار می رود به بازگشت به فصل آینده است. با فصل ارشد برش های کوتاه, او گفت که او تا افکار در مورد بازگشت به وست وود اگر UCLA دو و میدانی کمک های مالی خود را یک سال اضافی از واجد شرایط بودن.

"من فکر می کنم بسیاری از ناشناخته در سطح جهان" Maxson گفت. "وجود ندارد بسیاری از ارتباطات (از UCLA دو و میدانی). فقط یک کمی اینجا و آنجا هیچ چیز در سنگ."

در حالی که رایت نمی باید از این فرصت برای دیدن تیم خود را در postseason او گفت: آن را بر خلاف هر کدام از این دو او تا به حال قبل از.

"با این گروه وجود دارد مطلقا هیچ پشیمانی" رایت گفت. "وجود دارد یک میلیون چه اگر حالات. شما می دانید که هنگامی که یک گروه خاص است. این تیم به رهبری بود و بدون شک به یک محل که در آن آنها می شیم فرصت به بهترین در کشور است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن