والیبال زنان دور از 2020 استخدام طبقه در مجموع به 8 بازیکن جدید

اگر چه 2020 فصل است که هنوز هم در هوا بیشتر دانشجویان سال اول استخدام شد برونز ماه گذشته. مربی مایکل سیلی اعلا

توسط ATROTICNEWS در 26 اردیبهشت 1399

اگر چه 2020 فصل است که هنوز هم در هوا بیشتر دانشجویان سال اول استخدام شد برونز ماه گذشته.

مربی مایکل سیلی اعلام کرد چهار UCLA والیبال زنان استخدام در آوریل. 29 آوردن 2020, استخدام, کلاس یک در مجموع هشت بازیکن.

خارج hitter وظیفه Skyler canady را از دست, گذارنده/مخالف کیت لین گذارنده آدری پاک و مخالف Gabby Sonnhalter پیوست خارج hitter وظیفه آلیسون جیکوبز و مخالف Iman نادی به عنوان شش ورودی دانشجویان سال اول در کلاس. نقل و انتقالات تاریخ libero زو Fleck و تاریخ خارج hitter وظیفه elan McCall همچنین متعهد به پیوستن به UCLA که از UC Santa Barbara و TCU بود.

پس از یک چهارم-محل کنفرانس در پایان 2019 فصل Sealy گفت: هشت اضافات جدید شامل چند بازیکن آماده برای ایجاد یک تاثیر فوری به خصوص دو بازیکن امضا قبل از این آخرین موج از استخدام.

"با کسی مثل (نادی) و (Jacobs) شما کودکان و نوجوانان است که در یک واقعا سطح بالا و مقدار زیادی از تجربه های بین المللی," سیلی گفت.

نادی – 6-پا-2 دانشجوی سال اول از پلانو با تابعیت دوگانه مشترک بین ایالات متحده و فرانسه بود رتبه هفتم را در کشور به عنوان یک استخدام با PrepVolleyball.com و ترجمه شده از ایالات متحده آمریکا والیبال دختران Junior ملی قهرمانی در تابستان 2019.

با مشابه در سطح بالا رقابت در پس زمینه 5-پا-11 Jacobs موفق به کسب یک مدال طلا در FIVB دختران U18 مسابقات قهرمانی جهان به عنوان یک عضو از ایالات متحده, دختران, جوانان, تیم ملی, و PrepVolleyball.com رتبه او را به عنوان 39-بهترین استخدام در کشور است.

Sealy گفت: Jacobs است در دادگاه حضور یادآور ارشد خارج hitter وظیفه ادراک سیم بود که به نام لوح در AVCA همه آمریکایی لیست فصل گذشته و پس از فارغ التحصیل از برنامه.

11-سال UCLA مربی همچنین گفت که از دست دادن سیم رهبری ممکن است در ترکیب حضور به عنوان بسیاری از پنج بازیکن جدید را جایگزین کنید.

"(سیم) دارای یک حضور قوی که شاید ما ندارد و کسی که رفتن به پر کردن آن را" سیلی گفت.

جاکوبز canady را از دست و McCall تمام شد استخدام در سیم موقعیت خارج hitter وظیفه و ملحق خواهد شد برونز' دیگر 2019 همه آمریکایی junior مک ممکن است در آن موقعیت.

مک کال بود به نام لوح All-American با شاخدار قورباغه ها در اول فصل اما از دست رفته با یک پا آسیب و بازی فقط 14 بار در سال گذشته.

استخدام طراحان خط و پاکستان نیز پیوستن به یک تیم است که به پایان رسید دوم در Pac-12 در کمک فصل گذشته به طور متوسط 13.19 هر مجموعه در مبارزات انتخاباتی.

Sealy گفت: positionally متنوع کلاس تنها در ارتباط برقرار کردن با او و بقیه کارکنان مربیگری از طریق زوم تماس به دلیل اجتماعی فاصله محدودیت در محل در پی شیوع کروناویروس.

او همچنین گفت: نیروهای مشترک یک نگرش است که با ارزش در سطح بعدی والیبال.

"همه آنها را چیزی متفاوت به جدول" سیلی گفت. "بزرگترین ضربه است که آنها این است که آنها خیلی خوب و حرفه ای باورها – آنها که برای دلایل درست."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن