با آنلاین راهنما DESMA کلاس های پرورش همکاری و خلاقیت

قرنطینه انجام داده است کمی به سرکوب UCLA جامعه هنری خلاقیت. سوئیچ به کلاس های آنلاین در پاسخ به COVID-19 چپ اس

توسط ATROTICNEWS در 4 اردیبهشت 1399

قرنطینه انجام داده است کمی به سرکوب UCLA جامعه هنری خلاقیت.

سوئیچ به کلاس های آنلاین در پاسخ به COVID-19 چپ است تأثیر عمده ای بر هنر دانش آموزانی که تکیه به شدت در یادگیری بصری خود را به صورت کامل کلاس گفت: Yogan مولر بازدید از طراحی هنر و رسانه و مدرس دانشگاه ، مولر گفت: او خود را تنظیم طرح درس دادن به دانش آموزان آزادی برای انتخاب یک موضوع تحقیق برای پروژه نهایی و گذراندن دوره کلاس بررسی تکالیف خود را معرفی گرافیک جدید تکنیک های طراحی و بحث خود تلاش خلاق در خارج از کلاس درس.

"من سعی می کنم برای حفظ من حس حضور است که یکی از ماموریت های اصلی به عنوان یک مربی" مولر گفت. "آموزش آنلاین سخت است برای انجام این کار در تمامیت آن و وظیفه من این است که به جای کسانی که نیاز به کمک."

[مرتبط: زبان انگلیسی Fiat Lux کلاس های مرکز در سراسر درک مطالعه COVID-19 تاثیرات]

به سخنرانی خود آینه واقعی زندگی کلاس درس مولر است که با استفاده از به اشتراک گذاری صفحه نمایش و برک آوت اتاق تنظیم زوم که اجازه می دهد تا سخنرانی به متراکم به صمیمی تر کرده است.

به تقویت این همکاری محیط مولر co-تدریس دوره طراحی هنر و رسانه 154: "کلمه + تصویر" با استاد Rebeca مندز و دانشجوی کارشناسی ارشد Zeynep Abes. اگر چه آموزش آنلاین محدودیت های هنری دانش آموزان منابع را در اختیار خود مولر گفت: زوم و ایمیل ارائه فرصت برای دانشجویان و اساتید به بحث در مورد کار خلاق خود را.

این همکاری بسیار مهم است وقتی که می آید به تصمیم گیری در یک پروژه خلاقانه موضوع پس Abes گفت: اساتید باید برای اطمینان از یک محیط یادگیری جذاب. پس او را به عنوان دستیار آموزشی در سال گذشته Abes گفت که او قادر به ببینید که چگونه این دوره عمل در کلاس درس و در حال حاضر با هدف تشویق بیشتر در یک زمان با دانش آموزان خود را.

در حالی که در به طور منظم, آموزش Abes گفت: دانش آموزان به ندرت با حضور در ساعات اداری در اوایل سه ماهه اما آموزش آنلاین است تشویق به تعامل بیشتر. این افزایش ارتباطی کمک به سهولت انتقال آنلاین و ساخته شده است که دانش آموزان بیشتر مجبور به بحث در مورد ایده های خلاقانه خود را برای پروژه های آینده Abes گفت.

"آموزش آنلاین احساس صمیمی تر به من چون من شده اند جلسه دانش آموزان در دفتر من ساعت یک در یک" Abes گفت. "من تا به حال پربارتر ساعت اداری جلسات با دانش آموزان فقط صحبت کردن به آنها و مطمئن شوید که همه آنها انجام می دهند خوب است."

[مرتبط: Bruin اوریگامی برای همه چین کاغذ به امید آنلاین زوم جلسات]

برای خود پروژه برای اولین بار دانش آموزان انتخاب یک موضوع مربوط به مربوط زیست محیطی پدیده ای که piques علاقه خود را. آنها پس از انجام تحقیقی و ارائه یافته های خود را از طریق طراحی گرافیک. مولر گفت: بسیاری از هنرمندان با تکیه بر تعامل انسان به گزاف گویی ایده یک دیگر در این واحد سبک تکالیف. اما کلاس آنلاین' تعاملی فرمت اطمینان دانش آموزان می توانند صدای آنها را شنیده و ارتباط با افراد دیگر وجود فیزیکی, فاصله, Abes گفت.

اتصال از طریق صفحه نمایش در این راه تبدیل شده است و طبیعی جدید برای دانشجویان هنر در قرنطینه. استاد Erkki Huhtamo که آموزش Fiat Lux سمینار طراحی هنر و رسانه 19: "UCLA Centennial ابتکار: رسانه ها فرهنگ و اول 100 سال گفت:" او در حال انجام آنلاین زنده lectیورس به عنوان مخالف به ضبط آنهایی که برای نگه داشتن دانش آموزان خود را درگیر با مواد. Huhtamo گفت: او همچنین با بهره گیری از چت باکس در زوم به طور موثر پاسخ به سوالات و شامل تصاویری مانند ویدئوها از مجموعه خود را به نگه داشتن دانش آموزان سرمایه گذاری.

"من را پیدا کند آن را ناخوشایند برای تدریس از خانه من چون من دسترسی به تمام آرشیو و مواد" Huhtamo گفت. "من نشان می دهد همه چیز را از طریق لپ تاپ و دوربین و خارجی دوربین و متوجه شده اند وجود دارد بسیاری از مثبت امکانات در این شکل از آموزش است."

بدون دسترسی به پردیس منابع مانند چاپ آزمایشگاه و لوازم آن ممکن است به نظر می رسد به عنوان اگر هنر جامعه است که در یک نقطه ضعف. دانش آموزان ممکن است که همه خود را معمول منابع اما Huhtamo گفت: همکاری و خلاقیت جمعی با استادان خود را کمک به آنها را بیان خود را از طریق هنر است.

"من فکر نمی کنم هر چیزی مفید منفی در مورد همه چیز" Huhtamo گفت. "زندگی می تواند غیر قابل پیش بینی و هنگامی که شرایط غیر قابل پیش بینی اتفاق می افتد ما باید برای تنظیم خودمان را به کسانی که همه چیز و اگر ما خوش شانس هستند که ما را به کشف چیزی جدید."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن