با IF تهدید دانشگاه UCLA مستند نشده, جمعیت دانشجویی سزاوار بهتر

بسیاری از عوامل مطرح موانع بین دانشجویان و آموزش و پرورش – زندگی اجتماعی وضعیت مالی و مسائل مربوط به سلامت فقط

توسط ATROTICNEWS در 7 خرداد 1399

بسیاری از عوامل مطرح موانع بین دانشجویان و آموزش و پرورش – زندگی اجتماعی وضعیت مالی و مسائل مربوط به سلامت فقط به نام چند.

اما برای 600 تا 700 مستند نشده دانش آموزان در UCLA وجود دارد یکی دیگر از نگرانی آنها باید به این لیست اضافه – آینده خود را در ایالات متحده است.

اقدام معوق برای ورود دوران کودکی یا IF یک دستور اجرایی تاسیس شده توسط رئیس جمهور سابق باراک اوباما در سال 2012. آن را عهده هر دادستانی علیه مهاجرانی که به ایالات متحده به عنوان کودکان و دیدار با مجموعه ای از الزامات مانند اقامت مستمر در ایالات متحده و فقدان هر گونه جرم یا جدی اعتقادات تخطی از قانون. افرادی که واجد شرایط برای DACA حفاظت همچنین می توانید دریافت مجوز کار در ایالات متحده است.

هر چند IF نتواند به آدرس تمام چالش های مستند نشده دانشجویان صورت در آمریکا, آن را قطعا کمک می کند به کاهش فشار از اخراج از کشور که بسیاری از مستند نشده دانش آموزان آمده اند به خانه تماس بگیرید.

در سال 2017 مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام کرد قصد دارد برای خاتمه DACA. دیوان عالی کشور در پا برای تعیین قانون اساسی این اقدام پس از چند طرح دعوی در دادگاه به چالش آورده بودند در برابر این ختم از جمله یکی از UC Board of Regents. یک تصمیم از دادگاه انتظار می رود که در ماه ژوئن – اما با یک محافظه کار اکثریت در دادگاه IF حمایت خوبی ممکن است در معرض خطر.

صرف نظر از حکم دادگاه, تمام دانش آموزان بستری شده در دانشگاه کالیفرنیا باید با توجه به همان فرصت را به تمرکز بر روی مطالعات خود را بدون در نظر گرفتن وضعیت مهاجرت. اگر UC رجنت واقعا متعهد به ارائه یک آموزش و پرورش عادلانه برای ثبت نشده دانش آموزان آنها باید تقویت منابع برای این دانش آموزان با نامگذاری هر یک از UCs به عنوان پناهگاه دانشگاه. این 10 دانشگاه این قدرت را به اتخاذ سیاست هایی که ارائه بهتر در دانشگاه منابع و فضای امن برای آنها ثبت نشده دانش آموزان است.

چرا که در حال حاضر UCs انجام نمی دهد به اندازه کافی.

مستند نشده دانش آموزان باید دست و پنجه نرم کردن با روزانه و نگرانی را از خود و خانواده خود را' وضعیت مهاجرت. شایع تبعیض و ضد مهاجر احساسات را تشدید این احساس بی ثباتی است.

"شده اند وجود دارد بسیاری از نفرت تهدیدات و جنایات علیه مهاجران در ایالات متحده آمریکا ویژه مهاجران از رنگ" گفت: ارنستو Arciniega یک دانشجوی دکترا در اسپانیایی ادبيات و بنیانگذار اسپانیایی Latinx دانش آموزان فارغ التحصیل انجمن.

با همه این نگرانی ها وزن در دانش آموز ذهن قانونی دیگر پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تنها اضافه کردن به عدم قطعیت است.

برای یکی بدون حمایت فراهم شده توسط اجرایی سفارش ثبت نشده دانش آموزان می تواند در صورت اخراج از کشور در آینده نزدیک.

وضعیت مالی نیز قرار می دهد ثبت نشده دانش آموزان نگران کننده موقعیت مخاطره آمیز. در علاوه بر این به تهدید اخراج حذف IF حمایت خواهد شد و ميانگين آنها دیگر اجازه کار در ایالات متحده است.

الندرا Avalos دوم-سال جامعه شناسی و زايمان مطالعات دانشجویی و عضو دانش آموز کار وکالت پروژه از UCLA گفت: این ابهامات با دخالت مستند نشده دانشجويان آموزشی حرفه.

"در پایان روز زمانی که شما ثبت نشده من نمی فکر می کنم شما یک دانش آموز برای اولین بار بالاتر از هر چیزی به خاطر دارید که نگران باشید که شما در حال رفتن به قادر به پایان خود آموزش و پرورش به هر حال" Avalos گفت.

بی ثباتی که می آید همراه با مستند نشده می افزاید: تنها به استرس آموزش عالی و بدون شک بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان. این UC مسئولیت برای کمک به کاهش این استرس و ارائه آموزش با کیفیت برای همه دانش آموزان خود را بدون در نظر گرفتن وضعیت مهاجرت.

به عنوان قابل توجه همکاران مربوطه می باشند پردیس جوامع فاقد مدارک دانش آموزان شایسته اساسی ترین اقدامات حفاظت از مقامات اداری.

"من فکر می کنم که خواهد بود, وحشتناک یک تصمیم یک تصمیم بد از دیوان عالی کشور و به خصوص برای یک جامعه از دانش آموزان که کمک بسیار به خود دانشگاه به UC سیستم به ایالت کالیفرنیا به دنیا" Arciniega گفت.

داده UC نمی توانیم برخی از حمایت برای ثبت نشده دانش آموزان است.

برای مثال UCLA ارائه می دهد منابع برای ثبت نشده دانش آموزان مانند مورد مدیریت ساعت با مستند نشده دانشجویی برنامه. این منابع را گسترش داده اند پس از تهدید به مستند نشده دانشجويان وضعیت افزایش یافته است.

دانشگاه از پردیس مشاور نیز توسعه یک راهنمای مرجع برای کمک به دانش آموزان در پاسخ به ماموران اداره مهاجرت فدرال در محوطه دانشگاه.

"این راهنمای طراحی شده است برای کمک به خط مقدم علمی و کارکنان در صورتی که مهاجرت رسمی به دنبال وارد یک محوطه محدود-دسترسی به فضا مانند یک کلاس درس یا بخش اداری برای اجرای مقاصد" گفت: اجرایی ارشد, مدیر UCLA روابط رسانه ای Tod Tamberg در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

اما هیچ یک از این اقدامات آید نزدیک به ارائه دانش آموزان حمایت آنها نیاز و شایسته. حتی منابعی که UCLA ارائه می کند می تواند در دسترس تر از آنها در حال حاضر هستند. برای مثال Avalos گفت که قرار دادن شماره تلفن UCLA در دسترس است به گزارش یخ یا DHS افسران در پشت کارت شناسایی خواهد بهبود آگاهی از این منابع است.

به عنوان تصمیم دادگاه عالی بیش از IF سرنوشت بافندگی نزدیکتر دانشگاه کالیفرنیا باید رسما اعلام آن دانشگاه به عنوان پناهگاه پردیس به منظور سیستماتیک تقویت حفاظت برای ثبت نشده دانش آموزان است.

چرا که در پایان روز همه مستند نشده دانش آموزان لذت بردن از حمایت از DACA.

رئیس UC وب سایت آمده است که دانشگاه کالیفرنیا مجموعه استاندارد طلا را برای دانش آموزان خود است که باید حفظ شود.

اما تا زمانی که مستند نشده دانش آموزان باید نگرانی خود را در مورد وضعیت مهاجرت خود را قبل از دانشگاهیان این دانشگاه است که غفلت از این اعلام استاندارد طلا از آموزش و پرورش است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن