وقتی می Pa. بازگشایی از coronavirus? رژیم صهیونیستی. گرگ می پیوندد 6-دولت نیروی کار به آن شکل

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 4:27 PM EDT May 13, 2020رئیس جمهور تهمت مشتاق به بازگشایی اقتصاد به عنوا

توسط ATROTICNEWS در 26 فروردین 1399

رئیس جمهور تهمت مشتاق به بازگشایی اقتصاد به عنوان به زودی به عنوان ممکن است بالا بردن سهام در چه مقدار به شدید مسابقه در برابر زمان: می توانید مرگبار coronavirus شامل می شود به اندازه کافی سریع به فراغت کسب و کار و کارگران جبران ناپذیر مالی آسیب دیده است ،

به عنوان پنسیلوانیا روش آن اوج این بیماری همه گیر کوروناویروس آن را سخت برای دیدن یک سناریو در هر زمان به زودی در آن اقامت-در-خانه سفارشات آرام و تجارت می آید خروش دوباره. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او می خواهد به کشور باز ممکن است 1 اما با این ویروس هنوز به نشان دادن نشانه هایی از نشست, آن سخت است برای مشخص کردن یک تاریخ در تقویم.

روشن است هر چند برخی از منطقه ای هماهنگی لازم خواهد بود.

روز دوشنبه پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام گرگ همراه با فرمانداران از New York, New Jersey, کانکتیکات دلاور و رود آیلند گفت: آنها را به شکل یک نیروی کار مشترک برای برنامه ریزی برای بازگشایی اقتصاد و اجازه می دهد تا جامعه به آرامی به حالت عادی بازگشت.

"همه ما می دانیم که ما می تواند هر چیزی را انجام دهید بهتر است زمانی که ما با هم کار کنند در این منطقه ما انجام داده اند همه چیز خوب کار با هم" گرگ گفت. "این همکاری این شورا است که ما در حال تشکیل در اینجا به رسمیت می شناسد که واقعیت ساده."

و در هر زمان: پلیس با استفاده از DUI بازرسی به نمایش coronavirus نه توقف آنها

مورد علاقه: مصمم توسط coronavirus مرکزی بهبهان. وفادار جشن عید پاک در امن و راه های خلاق

نیروی کار خواهد شد شروع به کار بلافاصله با هیچ مجموعه تاریخ برای بازگشایی غیر ضروری کسب و کار که بسته شده اند در پنسیلوانیا پس گرگ را اعلام کنند که باید دید, مارس 16.

قبل از آن تهمت و ادعا کرد که او تا به حال قدرت بر ملت فرمانداران در تنظیم شرایط بازگشایی هر فردی متحده است.

"دیدن چگونه ما تا به حال مسئولیت برای بستن متحده پایین من فکر می کنم ما باید مسئولیت برای باز کردن دولت های" گرگ گفت: زمانی که در مورد خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات. "من فکر نمی کنم ما در حال تلاش برای گفتن هر چیز منفی در مورد هر کسی. ما در حال گفت که آن مسئولیت ما را برای هدایت راه ما را از طریق این بازی uncharted waters و این مسئولیت ما را به هدایت راه ما بازگشت."

هر دولتی را نام بهداشت عمومی, رسمی, توسعه اقتصادی رسمی و رئیس ستاد برای خدمت در یک گروه کاری است که شروع به کار خواهد کرد روز شنبه برای شروع طراحی یک طرح برنامه ریزی.

برای پنسیلوانیا که تیم را شامل وزارت بهداشت, منشی, دکتر راشل Levine, اداره جامعه و توسعه اقتصادی وزیر دنیس Davin و گرگ رئیس ستاد مایک Brunelle.

"همانطور که ما کشف کردن که چگونه ما در حال رفتن به بازگشایی مدارس, بازگشایی کسب و کار ما ، خانه ما" گرگ گفت: "ما در حال رفتن به رسمیت شناختن است که ما نیز در تلاش برای کشف کردن چگونه ما را بازگرداند که حس امیدوارم که این بیماری همه گیر است را از ما گرفته."

گرگ قبلا swarmed خاموش سوال در مورد زمانی که برای راه اندازی مجدد اقتصاد کشور است که دچار رکورد از دست دادن شغل و اصرار دارد تمرکز خود را بر مدیریت بی سابقه بحران بهداشتی است که بیمار بیش از 24,000 مردم ایالت گرفته شده حداقل 524 زندگی می کند و انتظار می رود که بدتر قبل از آن بهتر می شود.

Coronavirus ضد: نقشه Pa. شهرستانهای تایید موارد در طول زمان سنی

باز کردن اقتصاد بیش از حد به زودی, زمانی که مصرف کنندگان و شرکت ها احساس نمی راحت باعث می شود کمی احساس های مالی و می تواند منجر به ظهور مجدد ویروس.

"ما موفق مسطح منحنی, اما ما هنوز هم قابل توجه شماره های جدید از COVID-19 و ما باید برای محافظت از سلامت و نجات جان انسان ها" گرگ گفت. "ما نیاز به انجام این کار درست است."

[نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن