چه coronavirus اقامت در خانه سفارش وسیله برای تفریح در فضای باز در بهبهان.

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 1:08 PM EDT May 10, 2020با اقامت در خانه سفارش در اثر سراسر پنسیلوانیا

توسط ATROTICNEWS در 23 فروردین 1399

با اقامت در خانه سفارش در اثر سراسر پنسیلوانیا به سرعت گسترش جدید coronavirus ساکنان به دنبال راه هایی برای خارج شدن از خانه و هنوز هم به تمرین های اجتماعی فاصله.

در این زمان از سال به ارمغان می آورد افرادی که در شرکت های مختلف فعالیت در فضای باز. حتی با اقامت در خانه اندازه گیری, مردم می توانند با شرکت در تفریح در فضای باز مانند پیاده روی و یا در حال اجرا در حالی که حفظ, اجتماعی, فاصله, دولت, مقامات می گویند.

در روز سه شنبه پنسیلوانیا ماهی و قایق کمیسیون باز ماهی قزل آلا فصل است. کمیسیون فصل باز اولیه و ناگهان به تضعیف اجتماعات بزرگ رخ می دهد که در یک سنتی در روز افتتاحیه.

وزارت حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی و ماهی و قایق کمیسیون در روز پنج شنبه مورد بحث و راهنمایی در هوای آزاد, تفریح و سرگرمی از جمله ماهیگیری مربوط به اقامت در خانه منظور در نظر گرفته شده به سرعت گسترش COVID-19.

DCNR, منشی, مدل لباس Adams دونن با تاکید بر اهمیت بودن در خارج از منزل.

"سلامت روانی و جسمانی مزایای خارج از منزل هستند و مهم تر در حال حاضر از همیشه" دان گفت. "ما می خواهیم به آدرس چگونه مردم می توانند با شرکت در این فعالیت ها با خیال راحت.

در برخی از مکان های که در آن پارک ها بسته شده و مردم به دنبال راه حل های دیگر هنوز هم به شرکت در فعالیت در فضای باز. برخی از استان ها و یا شهرداری ها را بسته اند خود را پارک.

"چه ما در حال تلاش برای انجام دهید این است که واقعا مردم را تشویق به بازسازی نزدیک به خانه به فکر می کنم در مورد حیاط خلوت فکر می کنم در مورد محله" دان گفت: در پاسخ به افرادی که از داشتن یک پارک برای رفتن به در منطقه خود است.

پارکینگ و دنباله دسترسی باز می ماند در پارک دولت هر چند امکانات مانند دستشویی بسته است.

بیشتر: اجتماعی فاصله شما با دادن COVID کابین تب ؟ در اینجا برخی از امن همه چیز برای انجام در خارج

با ماهی قزل آلا فصل باز ماهی و قایق کمیسیون مدیر اجرایی تیم شفر می خواهد آن ماهیگیری و به ادامه تمرین های اجتماعی فاصله.

"اگر شما یک بازوی دراز میله ماهیگیری که حدود شش فوت و اگر شما می توانید انجام این کار و نه لمس هر کسی شما را در شکل خوب" شفر گفت.

این ماه ماهی و قایق کمیسیون قصد ندارد در اعلام جایی که آنها نگردند جریان در نور COVID-19.

بیشتر: Coronavirus منجر به تغییرات به 2020 Pa. ماهی قزل آلا نجومی: آنچه که در

بیشتر: ماهیگیر جهش به تماس ها: Pa. ماهی قزل آلا فصل باز می شود در اوایل ترویج اجتماعی فاصله

"درست مثل ما نمی خواهم به جمعیت مردم در روز افتتاحیه ما نمی خواهید به یک گروه بزرگی از مردم در یک مکان خاص که در آن ما فقط نگردند ماهی در" شفر گفت. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که هر کس در بهترین موقعیت ممکن برای ایمن ماندن در طول این زمان."

سایت های کمپینگ بسته از طریق پایان مارس

خانواده های علاقه مند در اردو را به ادامه صبر کنید از طریق آوریل در تصمیم گیری در مورد باز کردن سایت های اردوگاه.

DCNR معاون وزیر برای پارک ها و جنگل جان Norbeck گفت: بازپرداخت در حال حاضر فرستاده شده به آن کمپ که رزرو.

"ما قصد داریم در ادامه به نظارت بر COVID-19 وضعیت و باید تصمیم گیری در چند روز آینده اگر ما می رویم به گسترش است که مارس 30 تاریخ به مه" Norbeck گفت.

در ماهیگیری و سمت آنها در حال پرسیدن که هنگامی که شما بیرون رفتن به نگه داشتن تعداد زیادی از مردم در خانواده خود و در خانواده.

بیشتر: چگونه Pa. پلیس ایالتی در حال اجرای stay-at-home سفارشات تعطیلی کسب و کار, ماسک, سیاست

آنچه به انجام در طول فعالیت در فضای باز

این DCNR و ماهی و قایق کمیسیون هم گفت: مردم باید اقامت شش فوت از هم جدا و پوشیدن یک ماسک و دستکش.

هر چند فعالیت در فضای باز مجاز است, چیزهایی وجود دارد که شما باید با خودداری از انجام.

"ما منع هر گونه فعالیت که باعث تماس نزدیک و یا به اشتراک گذاری هر گونه تجهیزات در حالی که در خارج از منزل" دان گفت. "همچنین خودداری از مناطق که در آن آنها بسیاری از مردم راه رفتن در یک دنباله است که توصیه می شود بیش از حد."

این DCNR تشویق مردم به شرکت در سرگرمی در هوای آزاد در درون جوامع خود را.

"ما توصیه می کنیم مردم به سفر خارج از جامعه خود را به سایر مکان در سراسر ایالت" دان گفت. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که هر کسی که شرکت در هوای آزاد, تفریح و سرگرمی نه تنها از نظر ایمنی خود را, اما safetyothers به عنوان به خوبی."

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن