Westwood Village بهبود ارتباط روکش – مارس 7

این Westwood Village بهبود ارتباط است, یک سازمان غیر انتفاعی وظیفه با بهبود وضعیت Westwood Village بهبود ک

توسط ATROTICNEWS در 19 اردیبهشت 1399

این Westwood Village بهبود ارتباط است, یک سازمان غیر انتفاعی وظیفه با بهبود وضعیت Westwood Village بهبود کسب و کار منطقه است. اموال و صاحبان کسب و کار ایجاد انجمن در سال 2011 به ارائه روستا با توابع شهر لس آنجلس می تواند فراهم کند. این WVIA هیئت مدیره آن برگزار شد مارس 7 جلسه تقریبا بیش از زوم. تمام آینده هیئت مدیره و جلسات کمیته برگزار خواهد شد تقریبا به عنوان به خوبی.

اطلاعیه ها

  • یک WVIA ابتکار برای حمایت از رستوران های محلی و ارائه وعده های غذایی رایگان به خط مقدم کارگران در UCLA بهداشت مطرح شده بیش از $13,000 گفت: مدیر اجرایی اندرو توماس. ابتکار با موفقیت آغاز توزیع مواد غذایی در آوریل 23 و شرکت در دور دیگری از توزیع با استفاده از وجوه مازاد به زودی او اضافه شده است.
  • عضو هیئت مدیره پیج ریلی استعفا از هیئت مدیره به دنبال دیگر چشم انداز حرفه ای, توماس گفت.

موارد دستور کار

  • عضو هیئت مدیره کوین نکبتی دعوت جدید ذینفعان برای پیوستن به هیئت مدیره. رنه Fortier مدیر اجرایی UCLA حوادث و حمل و نقل در زمان بیش از یک تاجر مدیره صندلی که قبلا برگزار شده توسط براد اریکسون, یک مدیر اجرایی در UCLA.
  • هیئت مدیره به اتفاق آرا کاهش یافته است به افزایش ارزیابی که اساسا ارتباط-مدیریت اموال مالیات برای کسب و کار در روستا. توماس توصیه می شود که هیئت مدیره را افزایش نمی دهد ارزیابی منبع اصلی درآمد برای WVIA به دلیل تاثیر بیماری همه گیر کوروناویروس در کسب و کارهای محلی.
  • Zuriel اسپینوزا یک شهر لس آنجلس برنامه ریزی شهرستان کاردانی ارائه گزینه های برای تغییر Westwood Village خاص طرح منطقه بندی و چارچوب قانونی برای این منطقه است. گزینه های متمرکز بر تغییر تعاریف برای موسسات غذایی و پارکینگ مورد نیاز در هر یک هفت. 13, 2019 شورای شهر در حرکت است.
  • هیئت مدیره به اتفاق آرا توصیه می شود برنامه ریزی شهرستان حذف فست فود و رستوران تعاریف از برنامه خاص برای فعال کردن انواع مواد غذایی, موسسات به راه اندازی کرد. این هیئت همچنین به اتفاق آرا توصیه می شود برنامه ریزی شهرستان حذف ratios – محدودیت در تعداد مختلف موسسات غذایی در خیابان از این طرح است.
  • هیئت مدیره به اتفاق آرا توصیه می شود حذف چندین پارکینگ مورد نیاز از جمله کسانی که برای ساختمان های تاریخی پارکینگ جایگزینی مورد نیاز و مساحت مورد نیاز برای هتل ها, حرکات و تصاویر, کاباره ها و دفاتر. علاوه بر این هیئت مدیره خواسته برای حذف پارکینگ مورد نیاز در زمانی که یک تغییر مکان از یک نوع از کسب و کار خود را به دیگری. به جای اجرای این طرح خاص مورد نیاز هیئت مدیره توصیه می شود برنامه ریزی شهرستان درخواست سراسر شهر بود کلی منطقه بندی و کد مورد نیاز.
  • هیئت مدیره به اتفاق آرا توصیه می شود برنامه ریزی شهرستان اجازه می دهد کسب و کار برای اجاره فضاهای پارکینگ به جای وارد سختگیرانه تر میثاق نامه به دلیل اجاره خواهد بود مطلوب تر به صاحبخانه. به همین ترتیب هیئت مدیره به اتفاق آرا توصیه می شود برنامه ریزی شهرستان افزایش فاصله مجاز برای خارج از سایت گزینه های پارکینگ از 1000 پا به 1,320 ،


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن