هفته هفتم: پذیرش معیارهای تست, تابستان, جلسه, C, آنلاین, USAC انتخابات میزان مشارکت

این هفته در اخبار به عنوان چهار فضا برای انعکاس رویدادهای اخیر در داخل و اطراف UCLA. هر هفته Daily Bruin کارکن

توسط ATROTICNEWS در 27 اردیبهشت 1399

این هفته در اخبار به عنوان چهار فضا برای انعکاس رویدادهای اخیر در داخل و اطراف UCLA. هر هفته Daily Bruin کارکنان را تجزیه و تحلیل برخی از مهم ترین داستان های به نگه داشتن خوانندگان به سرعت.

با هفته هفتم از آموزش از راه دور در حال حاضر پشت سر ما UCLA دانشجویان و استادان هستند و نه تنها آماده سازی برای فینال اما همچنین در حال تلاش برای تعیین آینده آموزش آنلاین خواهد بود. از تغییرات شرایط پذیرش به جلسه تابستان C تنظیم چهار است که بررسی برخی از این هفته مهم ترین رویدادها و تغییرات.

ناپولیتانو توصیه تعلیق شنبه, عمل به عنوان پذیرش معیارهای حداقل تا سال 2024

در یک پیشنهاد روز دوشنبه منتشر رئيس جمهور از دانشگاه کالیفرنیا جانت ناپولیتانو توصیه تعلیق SAT و ACT به عنوان شرایط پذیرش تا 2024.

این آزمون های استاندارد باقی خواهد ماند اختیاری در فرایند پذیرش از طریق 2022 اما حذف خواهد شد توسط 2024. در ضمن UC نظر دارد به منظور توسعه یک تست است که بهتر منعکس کننده ارزش های آن.

UC Board of Regents است به رای ناپولیتانو را پیشنهاد اخیر مارس 21. اما آن سخت است برای گفتن آنچه که اتفاق خواهد افتاد با توجه به این که تلاش های گذشته به طور کامل به حالت تعلیق استفاده از تست استاندارد در پذیرش شده اند رای دادند پایین.

در حال حاضر از آن شده است به طور رسمی تصمیم گرفت که دانش آموزان با استفاده از سقوط سه ماهه نمی خواهد نیاز به ارائه خود را SAT یا ACT نمرات به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

UCLA به برگزاری جلسه تابستان C آنلاین با توجه به انتخابی فرد آموزش

مسئولان دانشگاه روز دوشنبه اعلام کرد که در تابستان جلسه C – مجموعه ای برای شروع Aug. 3 و پایان سپتامبر. 11 – برگزار خواهد شد حاضر به عنوان یک نتیجه از COVID-19.

در یک ایمیل به دانش آموزان را اجرایی معاونت ها و کشيش امیلی کارتر و معاون شهردار و رئیس آموزش و پرورش در مقطع کارشناسی پاتریشیا ترنر گفت که UCLA است که هنوز هم با توجه به ارائه برخی از برنامه های شخص.

اما در هر ایمیل دانشجویان باید انتظار برای دریافت آموزش آنلاین مگر اینکه در غیر این صورت اعلام شده توسط خود گروه.

Guerrero را به USIUSF رئیس جمهور پس از بازنشستگی به عنوان UCLA مدیر دو و میدانی

اعلام شد مارس 7 که UCLA مدیر دو و میدانی دن Guerrero انتخاب شد رئیس جمهور آمریکا در دانشگاه بین المللی فدراسیون ورزشی.

گرررو مدت آغاز خواهد شد ژوئیه 1 و گذشته از طریق 2024. گرررو به بازنشسته 30 ژوئن پس از 18 سال در موقعیت خود به عنوان UCLA مدیر دو و میدانی.

گرررو تجربه در USIUSF نه تنها به عنوان یک قبلی معاون رئیس جمهور بلکه به عنوان یک ورزشکار به رقابت پرداختند که در گذشته USIUSF مسابقات.

این مدیر دو و میدانی آورده برونز 32 NCAA قهرمانی از 15 ورزش های مختلف در او 18 سال در UCLA. ورودی USIUSF رئیس جمهور باقی ماند با UCLA حتی پس از قرارداد خود را تمام شده در دسامبر. گرررو نیز بوده است به نام NACDA Under Armour مدیر ورزشی سال سه بار.

UCLA اولین باله شرکت یک پناهگاه امن برای pliés, dégagés و سرگرم کننده

باله شرکت در UCLA تاسیس شده توسط Ada چانگ یانگ Xuan Chua و معارف Sprayberry شده است برگزاری متوسط-سطح باله کارگاه های آموزشی بیش از زوم این سه ماهه. سه بنیانگذاران امید به پرورش فراگیر و محیط حمایتی برای رقصندگان از تمام سطوح مهارت های خود را آنلاین کارگاه Sprayberry گفت.

هدف این شرکت این است که به برگزاری کارگاه های آموزشی است که بهترین اتصال رقصنده با بدن خود را و اجازه می دهد برای رقصندگان برای تکمیل تمرینات با انعطاف پذیری Chua گفت.

حتی اگر کارگاه های آموزشی برگزار شده است عملا حضور و غیاب بوده و ضرر و Chua گفت. علاوه بر این با توجه به چانگ باله شرکت در UCLA موفق به ساخت یک جامعه قوی.

در آینده و پس از بازگشت به دانشگاه باله شرکت در UCLA با هدف میزبان بیشتر کارگاه های آموزشی در طول سال و به نمایش گذاشتن کار خود را در یک رسیتال هر بهار.

USAC انتخابات میزان مشارکت را افزایش می دهد با همه پرسی در رای گیری آنلاین با فرمت

این مشارکت در سال جاری در مقطع کارشناسی انجمن دانشجویان شورای انتخابات شاهد افزایش از 16.18% در سال گذشته به 30.06% این سال است.

علاوه بر این افزایش میزان مشارکت تعدادی از رقابت نامزدها نیز مشخصی از 16 تا 30 15 موقعیت.

ایالات متحده آمریکا انتخابات رئیس هیئت مدیره ناوی Sidhu گفت: در مقاله ای که در حضور همه پرسی در این سال رای گیری است به احتمال زیاد به افزایش مشارکت رای دهندگان. علاوه بر انتخابات هیئت مدیره به $15,000 ارزش کارت های هدیه به دانش آموزانی که رای دادند و در تلاش برای افزایش تعامل.

30 درصد رای دهندگان است یک جای خوب برای شروع با توجه به ورودی USAC جمهور نائومی رایلی. اما رایلی نیز گفت: میزان مشارکت ها نمایش داده می شود نیاز به USAC به تمرکز بر روی آن دسترسی و شفافیت به دانش آموزان است.

در عین حال با روند انتخابات انجام شده آنلاین به عنوان یک نتیجه از coronavirus همه گیر USAC مواجه نوظهور چالش های فن آوری. نه تنها وجود دارد بیشتر تحریم های مربوط به مبارزات انتخاباتی نقض بلکه نامزدها رو افزایش آنلاین سخنرانی نفرت.

رایلی گفت که او مواجه می شوند آشکار تبعیض و آزار و اذیت آنلاین. اما رایلی گفت: مبارزات انتخاباتی او موفق به گام به دور از آنلاین سمیت و شورای سوگند به سه شنبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن