جنگ تنها راه تهمت می تواند برنده انتخابات

"درخت آزادی باید تجدید شود از زمان به زمان با خون میهن پرستان و ستمگران." با مغلوب ساختن پیشی جستن پایه فاس

توسط ATROTICNEWS در 16 تیر 1399
civil war - election
"درخت آزادی باید تجدید شود از زمان به زمان با خون میهن پرستان و ستمگران."

با مغلوب ساختن پیشی جستن پایه فاسد و 'خواب آلود جو' سرکوب توسط موتورهای جستجو همراه با ویروس شکست فقیر و دست زدن به پل شورش به نظر می رسد برگ برنده ای در انتخابات آینده.

این کشور عمیقا تقسیم شده و برای متحد کردن همه آن را نیاز به یک تهدید قرار داده است که ترس تا هر کس الاغ. چیزی شبیه 911 اما شاید حتی بیشتر تند و زننده. باد تا یک دموکرات اجرا شهرستان برای مثال نمی خواهد ریختن اشک در سراسر امریکا, اما آن را هنوز هم ممکن است به تقویت برخی از پشتیبانی برای جنگ با کسی.

واقعا چیزهایی که هر کس به توان و ترس سطوح باید دامن زده توسط رسانه ها در اتحاد فقط به عنوان انجام شد در طول 911 رویداد که منجر به عراق حمله.

سلاح های هسته ای در یک شهر در حال شرط بندی خوبی است اما تابش بیت از خورد و می تواند باعث مشکلات در آینده است.

به عنوان قطبی ایالات متحده بسیار نزدیک به جنگ داخلی در حال حاضر با شبه مارکسیستها در یک طرف و آمریکا پرستان در, استقبال از یک جنگ داخلی می تواند اطمینان حاصل شود تهمت انتخابات و یا او می تواند حتی انجام یک پوتین و رئیس جمهور شدن برای زندگی اگر واقعا لگد کردن.

آن را نه تنها افرادی که به شدت قطبی اما نظامی نیز وجود دارد برخی از جدی تهمت متنفر وجود دارد بیش از حد, بنابراین اگر وجود دارد واجد شرایط جنگ داخلی ارتش برنج می تواند تقسیم به عنوان به خوبی. این تقسیم در ارتش خواهد بود یک مجرا برای دو طرف به ملاقات در میدان جنگ از شهرهای آمریکا و چمن زار.

تهمت و حتی می تواند مسیر چین اما این امر باید شامل کمونیست ها ساخت اولین حرکت تهاجمی برای توجیه یک جنگ است که البته می تواند به هسته ای که هیچ کس می خواهد اما جذب یک چینی اعتصاب در چند شهرستانها آمریکا فقط ممکن است این ترفند را انجام دهد.

ما همچنین ایران و مغلوب ساختن پیشی جستن را دوستان و همچنین کره شمالی اما در حال حاضر این راه به نظر می رسد دور.

خوب, آن را حل و فصل جنگ داخلی بین مارکسیستها و آمریکا پرستان امیدوارم دلیلی بین در حال حاضر و در ماه نوامبر هنگامی که تهمت می توانید تماس بگیرید و خاموش انتخابات به طور کامل خود را اعلام مطلق حاکم آمریکایی قلمرو هنگامی که جنگ به پایان می رسد و خود را جناح پیروز.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن