مبتذل هری و مگان لا عمارت 15 بار اندازه Frogmore کلبه

مبتذل هیولایی که هری و مگان ماندن در لس آنجلس 15 برابر اندازه خود را به زبان انگلیسی کلبه Frogmore به علاوه

توسط ATROTICNEWS در 25 اردیبهشت 1399
hollywood mansion harry and meghan

مبتذل هیولایی که هری و مگان ماندن در لس آنجلس 15 برابر اندازه خود را به زبان انگلیسی کلبه Frogmore به علاوه 10 برابر اندازه خواهد شد و کیت محل اما با سبک صفر و یا کلاس.

مبتذل زمخت بی طبقه

هری و مگان در حال حاضر scrounging کردن برخی از سطح پایین نشانه سیاه هالیوود تولید کننده مسیحی متعصب و 24 اتاق مملو مبتذل مبلمان است که برخی دلال محبت از آتلانتا را سخت و زمان برخورد با.

"آن را مانند یک دلال محبت قصر طلا جعلی مبلمان جعلی لوستر و معمولی هیپ هاپ مبتذل مبلمان. شما می دانید مانند شما از برخی از بدهی زده رپر در MTV cribs" یک عامل املاک و مستغلات نشان داد.

امنیت کابوس

اموال نه تنها مبتذل گه سوراخ آن است که امنیت کابوس. حمایت از استخر یک منطقه کوهستانی که در آن هر کلود تا تروریست تلخیص عکاس یا تک تیرانداز تنها می تواند پنهان کردن روز بدون اینکه خال خال.

HARRY AND MEGHAN HOLLYWOOD MANSION SECURITY NIGHTMARE

کارشناس امنیت دان گلدمن دیدم یک عکس از اموال و شگفت زده بود که کسی مثل هری که سلطنتی ویندسور خون در حال اجرا را از طریق رگ خود را موافق به معرض چنین نقطه.

"کوهستان می تواند پنهان کردن جوخه های از paparazzi و تروریست ها در همان زمان. تک تیر اندازها را یک روز درست و یا چرا کسی با یک بازوکا. تنها جایی است که نگهبانی که جلوی خانه دروازه. آنها همچنین برای پرداخت دو ماموران امنیتی احتمالا فقط مسلح با یک تپانچه. گزارش شده این ماموران امنیتی تنها استفاده می شود برای اجرای errands برای زن و شوهر فرستاده شده به استارباکس در تمام طول روز."

کربن

قرار فضیلت زنگ سازگار با محیط زیست-زن و شوهر بهتر است موعظه در مورد یخ ذوب هر زمان به زودی پس از زندگی در این هیولا گسترده کربن ریختن دانه های.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن