USAC روکش – مارس 14

کارشناسی انجمن دانشجویان شورای رسمی دولت های دانشجویی به نمایندگی از دانشجو در مقطع کارشناسی بدن در UCLA. جلسا

توسط ATROTICNEWS در 28 فروردین 1399

کارشناسی انجمن دانشجویان شورای رسمی دولت های دانشجویی به نمایندگی از دانشجو در مقطع کارشناسی بدن در UCLA. جلسات شورای محل را هر جمعه در 7 p. m. و باز به همه دانش آموزان است. بهار سه ماهه جلسات برگزار خواهد شد تقریبا در زوم; لینک کلیک کنید برای جلسات می توان در داخلی معاون رئيس جمهور در Facebook صفحه. سازمان دیده بان livestream از جلسات در USAC زندگی می کنند! کانال در یوتیوب.

نظر عمومی:

  • نمایندگان از انتقال دانشجویی مرکز Afrikan اتحادیه دانشجویی, ویژگی و د UCLA و علمی کمیسیون امور گفت: آنها با حمایت از کشت وحدت برای برونز رفراندوم چرا که آنها بر این باورند UCLA فاقد کافی مراکز فرهنگی و فضای امن در دانشگاه به حاشیه رانده دانشجویی جمعیت. توله رفراندوم معرفی $15.00 هزینه سه ماهه برای دانشجویان مقطع کارشناسی آغاز و در پاییز سال 2020 به صندوق فضا منابع و برنامه نویسی نیاز به حاشیه رانده شده و کمتر جوامع است.

  • کالیفرنیا منافع عمومی گروه تحقیقاتی نماینده گفت: این سازمان در گردش است یک درخواست به کالیفرنیا دولت خواستار پست الکترونیکی-در رای گیری برای سال 2020 به طور کلی انتخابات به تمام فرستاده کالیفرنیا رای دهندگان.

  • Vivyana پرادو صندلی از ویژگی د UCLA گفت: او معتقد است USAC باید همچنان اصرار به برنامه های جامعه به صورت شفاف در مورد چگونه آن را با استفاده از شهریه دانشجویی.

سخنرانی های ویژه:

  • UCPD سخنگوی سرهنگ اسکات Scheffler گفت UCPD در حال افزایش است پردیس گشت زنی در نزدیکی ساختمان هنوز هم اشغال شده توسط دانش آموزان از جمله اقامت سالن گزارش زیر از سوء. او افزود که از دست داده و در بر داشت و همچنین به عنوان UCPD لابی بسته شده است.

دستور کار:

  • این شورا مورد بحث ایجاد یک COVID-19 صندوق امداد که ارائه خواهد شد $500 به $1 ، 000 کمک هزینه تحصیلی در یک برنامه پایه ای برای دانش آموزان از نظر مالی تحت تاثیر COVID-19 بیماری همه گیر. برنامه خواهد شد به عنوان خوانده شده توسط یک کمیته از 12 به 15 نفر از اعضای USAC دفاتر. USAC دفاتر اهدا خواهد شد بخشی از بودجه خود را به صندوق.

  • این شورا رای به تایید خوب لباس خوب مردم در همه پرسی که معرفی $0.33 فصلنامه هزینه به دانشجویان مقطع کارشناسی آغاز و در پاییز سال 2020 به صندوق توزیع رایگان لوازم مدرسه و محصولات بهداشتی در USAC را GCGP توزیع مجدد مرکز.

  • این شورا رای به تایید کشت وحدت برای برونز رفراندوم.

  • خارجی, معاون رئیس جمهور, Johana Guerra مارتینز گفت که او موافق نیست با این تصمیم شامل مخالفان و حمایت از بلندگو برای همه پرسی در USAC نامزد بحث مارس 30. ایالات متحده آمریکا انتخابات رئیس هیئت مدیره ناوی Sidhu گفت: او معتقد است که از جمله مخالفان و حمایت از سخنرانان اجازه می دهد تا دانش آموزان برای درک بهتر همه پرسی و نمی خواهد منجر به شکل گیری مخالفت مبارزات.

  • جاش اوکانر دستیار مدیر از رهبری و مشارکت برای UCLA مسکونی زندگی گفت: De Neve مسکونی رستوران بازگشایی و جشن در سینک ظرفشویی rieber خواهد بازگشایی در هفته آینده.

  • امور تحصیلی کمیسر نائومی رایلی گفت: دفتر او ملاقات با UCLA علمی سنا در مورد ارسال departmentwide ایمیل به اساتید به شدت تشویق آنها را به شما معرفی پاس/بدون تصویب بندی در دوره های خود را.

  • این شورا منصوب Nneoma Kanu یک سال چهارم جامعه شناسی دانشجو به دانشگاه و برنامه های این کمیته است.

گزارش:

  • رئیس جمهور رابرت واتسون گفت: دفتر خود در حال کار برای اطمینان از رایگان آبی کتاب ها و scantrons باقی خواهد ماند و در دسترس دانش آموزان پس از ترک دفتر.

  • داخلی, معاون رئیس جمهور, Kimberly Bonifacio در گفت دفتر او اختصاص داده شده $1000 به کتاب برونز و قصد دارد به اختصاص بقیه بودجه خود را به USAC COVID-19 صندوق امداد.

  • به طور کلی نماینده 2 شکارچی Smedley گفت دفتر او در حال کار برای توسعه پردازش زبان طبیعی نرم افزار به تجزیه و تحلیل بودجه و مدارک و در حال حاضر تفکیک هزینه دانشجویی تخصیص و هزینه به دانش آموزان است.

  • امور تحصیلی کمیسر نائومی رایلی گفت: دفتر او با کار علمی سنا برای اطمینان از دانش آموزانی که پرداخت شهریه خود را تماس گرفته خواهد شد توسط کمک های مالی برای راه اندازی طرح پرداخت می شود و نه کاهش یافته و از کلاس. او افزود که دفتر او شده است در جلسه با علمی سنا به بحث در مورد امکان برگزاری جلسه تابستان C و سقوط سه ماهه کلاس های آنلاین.

  • امکانات کمیسر لیلی شاو گفت: دفتر او کمک کرد برای ایجاد یک فعال دانشجویی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن