USAC افسر ارزیابی: Shahamah طارق بین المللی و نماینده

اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت در این مناطق در یک مقیاس از یک تا پنج با یکی از ضعیف بودن عملکرد و پنج بودن عم

توسط ATROTICNEWS در 15 اردیبهشت 1399
اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت در این مناطق در یک مقیاس از یک تا پنج با یکی از ضعیف بودن عملکرد و پنج بودن عملکرد عالی است.

این پست به روز شد مارس 3 در 3:55 بعد از ظهر

Shahamah طارق دریافت تقریبا کامل نمره زیرا او تقریبا کامل افسر.

و در USAC که تقریبا کامل است به دور از یک شاهکار آسان است.

به عبارت ساده, Tariq نه تنها چراغ, اما, ایجاد, یکی از مهمترین و عملی دفاتر در USAC این سال است. او نوشت: قانون اساسی برای دانشجویان بین المللی نماینده دفتر اجرای دقیق قوانین برای اطمینان از مسئول خدمات بین المللی جامعه دانشجویی در محوطه دانشگاه. او انجام این کار را از طریق آن برای اولین بار در سال ایجاد پایدار موسسات به عنوان او رفت و تقویت جامعه از طریق اداری راه و سازمان های دانشجویی به طور یکسان.

نه تنها او ابتکار عمل به ساخت پایه برای کل دفتر او نیز مبارزه برای سیستم عامل است که قوی بودند از شروع. طارق برنامه ریزی شده برای ایجاد بین المللی با مضمون حوادث در محوطه دانشگاه ایجاد مکالمه فضاهای ایجاد دفتر جدید حضور رسانه های اجتماعی کمک به دانشجویان بین المللی دسترسی های دانشگاهی و postgrad فرصت ها و ارتباط با دولت و گروه های حمایت.

و او تحویل داده است. دفتر میزبانی اولین بهار, فرهنگ روز برگزار می شود یک شهر با بیش از 90 دانش آموزان در حضور, ایجاد صفحات رسانه های اجتماعی و وب سایت, میزبانی یک فارغ التحصیلان پنل متمرکز بر بازار کار برای دانشجویان بین المللی و به طور گسترده با Dashew مرکز حلقه آنها را به سالن های شهر و همکاری با آنها در طول هفته بین المللی آموزش.

کافی است بگویم او برآورده خود سیستم عامل و پس از آن برخی – و هیئت مدیره امتیاز در این مورد است که بازتابی از طارق را ناقص سیستم عامل است. بلکه آن است که بر اساس خود اذعان که رو به رشد طبیعت از دفتر معنی است که کار بیشتری باید انجام شود برای نهایی کردن و همچنان این سیستم عامل است.

بدون در نظر گرفتن طارق کمک به ایجاد دفتر از زمین تا همه در حالی که انجام این مسئولیت او نوشت: به قانون اساسی است. پاسخگویی اقدامات وجود دارد و همچنین قانون اساسی تصریح می کند مورد نیاز از سالن های شهر و با همکاری Dashew مرکز در میان چیزهای دیگر.

یکی از آخرین چشمگیر فشار از Tariq شده است و دفتر او در پاسخ به این COVID-19 بیماری همه گیر. مانند بسیاری از دیگر USAC افسران او مجددا اخذ مازاد بودجه از بهار سه ماهه نسبت به COVID-19 صندوق امداد.

بر خلاف دیگر افسران, اما, او نشده استفاده می شود که به عنوان بهانه ای برای متوقف کردن کار برای او و جامعه است. او حمایت برای انعطاف پذیری بیشتر در کلاس برنامه ریزی برای دانش آموزان در مناطق مختلف تضمین دفتر او بود و رسیدن شخصا به دانش آموزان بود که با حضور خود حوادث در گذشته و در حال کار برای به دست آوردن یک مجازی تاون هال بالا و در حال اجرا است.

Shahamah طارق آمد به این موقعیت بدون حتی یک عملکرد دفتر برای نشان دادن آن. او را ترک و آن را با مقدار زیادی از دانش زیرساخت های قوی و ثروت از دانش آموز اتصالات.

و USAC است یک گام نزدیک تر به دانشگاه UCLA جامعه بین المللی به دلیل آن است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن