USAC افسر ارزیابی: هزاره Srivastava, مالی, پشتیبانی از کمیسر

هزاره Srivastava پیشنهاد اهداف قابل دستیابی در پاییز گذشته و بدون شک ثابت کرد که او می تواند بیشتر از آن انجام

توسط ATROTICNEWS در 14 اردیبهشت 1399

هزاره Srivastava پیشنهاد اهداف قابل دستیابی در پاییز گذشته و بدون شک ثابت کرد که او می تواند بیشتر از آن انجام می شود.

اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت در این مناطق در یک مقیاس از یک تا پنج با یکی از ضعیف بودن عملکرد و پنج بودن عملکرد عالی است.

به مالی با پشتیبانی از کمیسر Srivastava اضطراري دانشجويان حقوق اساسی صرفه جویی در مدرسه و دانشگاه قیمت در طول مبارزات انتخاباتی خود را در پاییز سال 2019. او ارائه مناسب امکان پذیر ایده ها در جدول و نمایش سازمان و proactivity مورد نیاز به او را عامل به ثمر می آیند.

Srivastava عزم و اراده برای کاهش Bruin هزینه کارت از 25 دلار به 10 دلار و همچنین گسترش آزمایشگاه کت و iClicker loaning برنامه هایی بودند که تغییرات دفتر او در شروع به پریدن کرد از گرفتن بروید. اگر چه هیئت مدیره احساس کرد که او ایجاد باروری دادگستری مرکز بهداشت کاهش یافت و فراتر از محدوده از موقعیت های کلی برنامه به عنوان FSC نیست فقط گسترده و یا مبهم ایده های آنها ملموس و بلافاصله تحت تاثیر دانش آموزان مثبت است.

با وجود COVID-19 توقف پروژه های از قبیل کاهش هزینه های چاپ افزایش وعده غذایی کش رفتن کوپن ارزش و راه اندازی RJHC هیئت مدیره ستایش Srivastava در تقلا برای جایگزین است که هنوز هم به کمک دانش آموزان در این زمان استرس زا.

Srivastava دفتر وارد USAC را پول مازاد برای ایجاد COVID-19 صندوق امداد و باز یک برنامه برای دانش آموزان در نیاز به درخواست برای پول کمک هزینه تحصیلی. او به منظور کمک به بدن کمک می کند و امیدوار است که این دانشگاه را مطابقت USAC را کمک های مالی به صندوق. علاوه بر این Srivastava همچنین ایجاد یک آنلاین دیجیتال مرکز بهداشت به تقلید از RJHC – که به راه اندازی در زمستان چهارم به عنوان بهترین عنوان ممکن است.

این هیئت همچنین به رسمیت می شناسد خود را حضور دیجیتال از طریق یک وصله پینه کردن از FSC سایت و افزایش Instagram followers اما احساس کردم که Srivastava می تواند انجام داده اند و حتی بیشتر به طور مستقیم در تعامل با بدن دانش آموز و در نتیجه ساخت یک قوی تر به رسمیت شناختن نام دفتر.

در نهایت یکی از Srivastava قابل تحسین ترین جنبه های تصدی او بود توانایی خود را به حفظ شفافیت هر دو با Bruin و دانش بدن. Srivastava نه تنها ارائه Bruin با شفافیت جامع گزارش میدهد و آنچه در او بود و نبود قادر به انجام, اما او نیز اجرا شده جلسه در دفتر او – که مجموعه مهمی سابقه در سراسر بقیه شورا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن