USAC افسر ارزیابی: Mihika Sridhar, دانشجو, سلامتی کمیسر

اگر شما نگاه بیش از Mihika Sridhar شخصی دستاوردهای به عنوان دانشجو سلامتی کمیسر شما می خواهم برخی از موثر کار

توسط ATROTICNEWS در 14 اردیبهشت 1399

اگر شما نگاه بیش از Mihika Sridhar شخصی دستاوردهای به عنوان دانشجو سلامتی کمیسر شما می خواهم برخی از موثر کار می کنند.

اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت در این مناطق در یک مقیاس از یک تا پنج با یکی از ضعیف بودن عملکرد و پنج بودن عملکرد عالی است.

اما این همه چیز در پشت صحنه ساخته شده است که او موفق این سال است.

Sridhar یک مدیر است که فقط به آنچه SWC نیاز دارد. با 12 جداگانه کمیته 25 کمیته مدیران و کارکنان برای هر, برای نظارت بر, Sridhar تا به حال کار خود را کاهش دهد ،

او درک چگونه برای نماینده مانند یک حرفه ای – هر یک از کمیته های زیر نیز فعال تر از سال های گذشته با کارآموز در کلاس و مطابق برنامه نویسی برای نشان دادن آن. برخی از رویدادهای این سال رفت و مهمتر از همه انتظارات در حجم و درصد مشارکت در انتخابات – به عنوان مثال تصویر بدن نیروی کار با همکاری پردیس حوادث کمیسیون میزبان فعال و بازیگر Jameela جمیل که درو صدها نفر از دانش آموزان.

Sridhar همچنین تکمیل بسیاری از سیستم عامل هنگامی که او مشغول نظارت بر کمیته های اگر چه وجود داشته است برخی از موانع.

او بیمه سلامت روز آگاهی پلت فرم است چرخد و پس از او در انتخابات است و در حال حاضر مجموعه ای به شکل یک وب سایت مشترک بین SWC و Arthur Ashe, دانشجو, بهداشت و سلامتی مرکز خواهد شد که جزئیات طرح بیمه سلامت از جمله UC دانشجویی طرح بیمه سلامت در یک راه دسترسی. Sridhar مشغول به کار بود با عنوان IX دفتر قبل از همه گیر برای ایجاد دسترسی infographics برای دانش آموزان با توجه به گزارش که بخشی از او را به عنوان IX معدن ابتکار. و او تا به یک توافق با UCLA برای اجرای semipermanent زیرساخت در پردیس که نشانه ها با پیام های که ترویج سلامت و رفاه.

در برخی از راه او کامل نیست هر یک از سیستم عامل به عنوان برنامه ریزی شده. اما این هیئت مدیره رسمیت می شناسد او توانایی فوق العاده ای انعطاف پذیر و موثر – و ما اطمینان داریم که توانایی به او خدمت کرده است کمیسیون در طول COVID-19.

در حالی که Sridhar سرآمد در هیئت و تکمیل او اتاق را برای رشد در آنچه که او در دفتر سهام با بدن دانش آموز. آن را آسان برای کمیساریای فرض کنیم که این رویداد بر اساس طبیعت کمیسیون absolves آن از ارائه دسترسی بیشتر بودجه, گزارش, اما, که فرض conflates موفق تعامل SWC با آن شفافیت تلاش.

در سال های آینده SWC باید یک تلاش هماهنگ به برنامه نویسی آن بودجه صندوق در دسترس به عنوان در حال حاضر بودجه شده اند که requisitioned توسط باشگاه آنها را به خود اختصاص داده نه برای عموم. و در حالی که آن را چیزی نزدیک به یک جرم فاحش آن را قطعا چیزی را در نظر بگیرید.

بدون در نظر گرفتن Sridhar دقیقا آنچه که او نیاز به انجام این سال و SWC خوش شانس بود به او.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن