USAC افسر ارزیابی: Kimberly Bonifacio, داخلی, معاون رئیس جمهور

کیمبرلی Bonifacio در آغاز کار داخلی معاون رئیس جمهور با بسیاری از ایده های. او را از ترک این کار با یک تا حدود

توسط ATROTICNEWS در 14 اردیبهشت 1399

کیمبرلی Bonifacio در آغاز کار داخلی معاون رئیس جمهور با بسیاری از ایده های. او را از ترک این کار با یک تا حدودی به پایان رسید to-do list و همان درک مبهم از نقش خود در شورا را به عنوان زمانی که او آغاز شده است.

اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت در این مناطق در یک مقیاس از یک تا پنج با یکی از ضعیف بودن عملکرد و پنج بودن عملکرد عالی است.

او زد در سیستم عامل ایجاد یک سازمان دانشجویی گروه حمایت از ارائه این سازمان ها با آموزش به روز رسانی USAC سایت گسترش پردیس ایمنی اتحاد و برقراری مجدد پردیس ایمنی آگاهی در هفته است.

اگر برخی از این اهداف صدا مبهم این دلیل است که آنها هستند. ترویج نامشخص گروه حمایت و ارائه آموزش به سازمان های دانشجویی انجام نمی او هر نعمت از نظر تکمیل سیستم عامل است. که به می گویند که آنها نمی افتد و در همه – دانش آموز وکالت همکاری کمیته وجود دارد و با توجه به Bonifacio اما هیچ جا یافت می شود آنلاین و آموزش دیده است تنها 22 از 225 تشکل های دانشجویی آن در نظر گرفته شده برای خدمت به.

باید منصفانه وجود دارد قابل توجه بين وضوح و تکمیل Bonifacio در سیستم عامل است. او زمانی ساده هدف از به روز رسانی USAC سایت. او تضمین پردیس ایمنی داد شد و جلسه با مدیران چهار بار در هر سه ماهه به عنوان مخالف به یک بار در هر سه ماهه مورد نیاز USAC آیین نامه. و اگر چه پردیس ایمنی هفته آگاهی نمی تواند اتفاق می افتد در طول هفته 3 بهار سه ماهه او حداقل اهدا پول اضافی به USAC COVID-19 صندوق امداد.

در پایه کار خود را به عنوان یک رابط بین USAC و تشکل های دانشجویی شد و نسبتا موفق است.

کار خود را در شورای یک داستان متفاوت بود.

این هیئت مدیره در مورد Bonifacio توانایی به حرکت و اجرای آیین نامه از این بعد ما تایید شده ، او ثابت کرد ما حق است.

برای اینکه عادلانه او خود آگاه است. او گفت که او می تواند انجام داده اند بهتر است در به دنبال بیش از این آیین نامه و اجرای آنها در شورای.

و در حالی که این بیانیه درست است آن را ندارد او غفلت آئین نامه وظایف هر یک بهتر است.

خارج از آیین نامه و وکالت Bonifacio را به خوبی در نظر نگه داشتن دانش آموزان در حلقه با سازگار افسر گزارش ها و یادداشت های جلسه از مکالمات اداری با معاونت Michael Beck.

از همه مهمتر او صادقانه در مورد کاستی و او امیدوار است که سلف او برگ افسر بهتر از آن را در بر داشت.

و در پایان روز که بیشتر از ما می گویند برای بسیاری از USAC افسران.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن