USAC افسر ارزیابی: ایزابل Oraha انتقال دانشجو نماینده

ایزابل Oraha وارد USAC نسبتا ایده های اساسی و بسیار در راه نوآوری است. اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت در این

توسط ATROTICNEWS در 14 اردیبهشت 1399

ایزابل Oraha وارد USAC نسبتا ایده های اساسی و بسیار در راه نوآوری است.

اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت در این مناطق در یک مقیاس از یک تا پنج با یکی از ضعیف بودن عملکرد و پنج بودن عملکرد عالی است.

او کامل نیست همه آنها را, اما حداقل او صادقانه در مورد او زمینه را برای بهبود.

Oraha زد بر روی سیستم عامل بهبود منابع برای دانش آموزان با وابستگان بهبود حمل و نقل و انتشار یک فصلنامه جزوه فرصت برای انتقال دانش آموزان است. اول دو گل شد به اندازه کافی مبهم است که او نمی باید برای تکمیل بیشتر از هر چیزی به چک کردن آنها را به انجام لیست. آخرین هدف این اتفاق نمی افتد. همه در همه ،

برای روشن او موسسه برخی از تغییرات. دفتر او حمایت برای دانش آموزان با وابستگان و تا به حال یک رای گیری برنامه ریزی شده برای بهار به ارائه اولویت ثبت نام برای این دانش آموزان است. او ایجاد و توزیع یک نظرسنجی برای انتقال دانش آموزان به منظور بهبود گرایش های دانشجویی هر چند آن همچنان نامشخص است که چه چیزی آن را انجام داده اند.

فصلنامه جزوه خود را برای پذیرش خود را نه به عنوان به خوبی. دفتر تنها با دریافت 11 پاسخ از باشگاه ها و Oraha ادعا جزوه شد بسیار دشوار است برای تکمیل.

در نهایت هیئت مدیره را دیدم بسیار کمی در راه ابتکار و یا فداکاری که آن را به ساخت یک تفاوت برای انتقال دانش آموزان در UCLA و متاسفانه Oraha مبهم سیستم عامل اجازه داده او را به لغزش از طریق ترک در این ادعا از تکمیل سیستم عامل است که هرگز خواسته های زیادی از او در وهله اول.

وجود دارد upsides ، Oraha را در زمان به رسانه های اجتماعی در راه بی سابقه در مقایسه با سال های گذشته است. او همچنین یک نقطه به نقطه در دسترس است و در حال حاضر برای دانشگاه و جامعه – میزبانی هفتگی ساعات اداری flyering در Bruin پیاده روی و میزبانی Bruin انتقال غرور هفته.

دفتر بزرگترین رویداد این سال انتقال جشن لغو شد به دلیل COVID-19 اما Oraha اطمینان می داد که او را مازاد وجوه اهدا شد به انتقال مرکز دانشجویی.

در پایان روز, انتقال دانشجو نماینده نسبتا جدید موقعیت. به عنوان یک دفتر اجرا در درجه اول توسط دانش آموزان با دو سال در دانشگاه Oraha اذعان به کاستی است که با گردش مالی بالا و بدون زرق و برق انتقال دانش.

دفتر کاستی ها قابل فهم – و بنابراین Oraha است. به این ترتیب هیئت مدیره واقعا امیدوار است که انتقال دانشجو نماینده می تواند در خدمت جامعه خود را کمی بهتر دفعه بعد در اطراف.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن