USAC افسر ارزیابی: Eduardo Velazquez, General نماینده 1

ادواردو Velazquez پا به طور کلی نماینده 1 موقعیت برای دانشجویان مقطع کارشناسی انجمن در UCLA با مجموعه ای روشن

توسط ATROTICNEWS در 14 اردیبهشت 1399

ادواردو Velazquez پا به طور کلی نماینده 1 موقعیت برای دانشجویان مقطع کارشناسی انجمن در UCLA با مجموعه ای روشن از سیستم عامل است. و او یک کار تحسین در سوق دادن آنها به واقعیت نزدیک تر.

اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت در این مناطق در یک مقیاس از یک تا پنج با یکی از ضعیف بودن عملکرد و پنج بودن عملکرد عالی است.

مبارزات انتخاباتی خود را به صورت کلی نماینده ایستاده بود بصورتی پایدار و محکم بر روی چهار عامل و آنها تا حد زیادی panned.

Velazquez می خواستم برای حمایت بیشتر از یک در یک پشتیبانی برای دانش آموزان با ناتوانی از مرکز در دسترس آموزش و پرورش و از نزدیک با امکانات کمیسر لیلی شاو. آنها تا به حال جلسات با CAE نمایندگان به بحث در مورد نیاز برای دانش آموزان همکاری در پردیس حوادث برای دانش آموزان با ناتوانی به خصوص نمایش فیلم مناسب برای آنها.

شاو در زمان منجر شود در این طرح و در نهایت امن سرمایه گذاری برای بازسازی به CAE فضا. در حالی که Velazquez نمی مایل به گرفتن بیشتر از اعتبار دور از Shaw کار هیئت مدیره رسمیت می شناسد خود را در تسهیل کسانی که در جلسات و همکاری با شاو را برای تأمین بودجه و ارائه به دانش آموزان معلول.

اجرای حساسیت های مختلف آموزش با مشاوره و خدمات روانشناختی به پشتیبانی بهتر جوامع به حاشیه رانده شده بود یکی دیگر از پلت فرم در Velazquez لیست و او به پیشرفت در طول سال نسبت بهتر در خدمت آنها.

او با همکاری دانشجو سلامتی کمیسر Mihika Sridhar را به ایجاد نظر سنجی و فرم انتقادات و پیشنهادات برای دانشجویان و تشکل های دانشجویی از جوامع به حاشیه رانده شده به طور مستقیم اجازه کلاه می دانید که چگونه خدمات خود را در حال کمک و یا کمک به آنها. داده ها به اشتراک گذاشته خواهد شد با کلاه مشاوران به طوری که آنها می توانید خیاط خدمات خود را بهتر برای جوامع به حاشیه رانده شده. هدف خود را قبل از مدت خود را به پایان می رسد این است که برای دریافت کلاه مشاوران به حضور همه حساسیت دوره های آموزشی برای گروه های مختلف مانند تجاوز و یا ثبت نشده دانش آموزان است.

دفتر نسبتا شفاف و در دسترس سازمان های دانشجویی در محوطه دانشگاه که کمک پلت فرم خود را از افزایش بودجه برای رویدادهای فرهنگی در محوطه دانشگاه. وجود ندارد بسیار پوش بک از دولت برای دریافت این وقایع تامین می شود بنابراین تمام آن زمان این بود که دفتر خود را به طور مستقیم درخواست برای کمک های مالی که در آن هیئت تحریریه ستایش Velazquez برای گرفتن ابتکار عمل در کمک به دانش آموزان.

Velazquez نهایی پلت فرم درگیر waiving مطالعه لیست اتهامات عنوان شده برای دانش آموزان کم درآمد به افزایش دسترسی. در حالی که COVID-19 همه گیر از خط خارج بسیار از دفتر کار نسبت به انجام این پلت فرم Velazquez با اشاره به این که تقریبا آنی شیوه ای که در مدرسه بخشیده مطالعه لیست هزینه های بهار سه ماهه نشان می دهد که باید آن را قادر به ادامه انجام این کار در بیشتر دائمی حس.

در نهایت Velazquez و دفتر کار خود پیشرفت های قابل توجهی نسبت به هر یک از سیستم عامل های در طول سال و هیئت مدیره ستایش کار خود را برای تحقق آنها را در حالی که باز منابع به سازمان های دانشجویی در محوطه دانشگاه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن