USAC کمیته ارائه نقش برجسته بودجه برای کمک به دانش آموزان مبتلا COVID-19

کارشناسی انجمن دانشجویان شورای راه اندازی جدید COVID-19 صندوق امداد به ارائه کمک های مالی اضطراری برای دانشجوی

توسط ATROTICNEWS در 13 اردیبهشت 1399

کارشناسی انجمن دانشجویان شورای راه اندازی جدید COVID-19 صندوق امداد به ارائه کمک های مالی اضطراری برای دانشجویان مقطع کارشناسی که از لحاظ اقتصادی نهفته رمان coronavirus.

چند USAC دفاتر اختصاص داده شده خود را باقی مانده بودجه به COVID-19 صندوق امداد کمک $100,000 کل گفت: هزاره Srivastava, مالی, پشتیبانی از کمیسر و رئیس کمیته نظارت بر صندوق.

"زمانی که کلاس های آنلاین نقل مکان و رنگ واقعی این جهانی و همه گیر شد آشکار FSC و USAC می دانستند که ناامنی مالی از دانش آموزان را افزایش غیر قابل تصور به راه" Srivastava گفت.

به این دلیل که باشگاه فوتسال اتحاد یکی از کوچکترین بودجه در USAC, Srivastava با نزدیک شدن به دیگر اعضای شورا و خواسته آنها را به همکاری در ایجاد صندوق امداد به طوری که آنها می تواند در مجموع کمک به عنوان بسیاری از دانش آموزان به عنوان امکان پذیر است.

دوازده نفر از 15 ادارات و نهادهای اهدا شده به صندوق امداد. این دفاتر و اشخاص هستند متشکل از ادارات, رئیس جمهور, داخلی, معاون رئیس جمهور, خارجی, معاون رئیس جمهور, انتقال دانشجو نماینده بین المللی نماینده دانشجویی و همه از سه مسئولین و همچنین به عنوان خدمات اجتماعی کمیسیون پردیس حوادث کمیسیون امکانات کمیسیون مالی و پشتیبانی از کمیسیون.

نرم افزار اطلاعات را می توان در USAC Facebook صفحه.

دانش آموز سلامتی کمیسیون نیز در حال اجرا یک جداگانه برنامه امداد گفت: دانشجو سلامتی کمیسر Mihika Sridhar.

SWC را COVID-19 دانش آموز امداد کمک مالی در دسترس است به تمام دانشجویان مقطع کارشناسی به درخواست برای تا زمانی که ممکن است 4. اهداف این کمک مالی مشابه هستند به اهداف USAC COVID-19 صندوق امداد به عنوان هر دو برنامه با هدف کمک به دانش آموزانی که نیاز به کمک مالی به دلیل بیماری همه گیر.

نه از امداد وجوه مربوط به کروناویروس کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل به عنوان USAC نمی دریافت هر گونه پول از مراقبت عمل می کنند. اما UCLA را دریافت بیش از 30 میلیون دلار در بودجه فدرال از مراقبت عمل می کنند.

به 2 تریلیون دلار بسته امداد تصویب شد توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به منظور کمک به افراد و کسب و کار نهفته coronavirus. تحت مراقبت عمل موسسات آموزش عالی با توجه امداد به ارائه "اضطراری کمک های مالی کمک های مالی به دانش آموزان برای هزینه های مربوط به اختلال در پردیس عملیات با توجه به کوروناویروس."

این USAC COVID-19 صندوق امداد کمیته امیدوار به تخصیص این 500 دلار جایزه در عادلانه ترین راه ممکن است Srivastava گفت. نام دانشگاه شناسه و ایمیل خواهد شد و از این کمیته برای حفظ گمنامی متقاضیان هنگامی که تصمیم گیری در برنامه های کاربردی خود را ساخته شده است.

این COVID-19 صندوق امداد در حال حاضر با دریافت حدود 1500 برنامه های کاربردی و کمیته انتظار دارد که آن را به 500 بیشتر زمان آن بسته می شود ممکن است 1. از آنجا که این کمیته به احتمال زیاد تنها قادر به ارائه 10%-15% از متقاضیان با قیمت 500 دلار جایزه.

چند USAC عضو و اعضای USAC COVID-19 صندوق امداد کمیته گفت: آنها فکر می کنم وجود دارد یک ضرورت برای کمک های مالی.

"جوامع به حاشیه رانده شده در دانشگاه ما در حال رفتن به طور نامتناسبی تحت تاثیر coronavirus" گفت: به طور کلی نماینده 3 براندون Broukhim. "این واقعا مهم است برای کمک به کسانی که در جوامع است."

امکانات کمیسر لیلی شاو گفت: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز دانش آموزان به گرد هم می آیند و کمک به یکدیگر است.

"من خیلی خدا را شکر که همکار من اعضای شورای و من قادر به reallocate بودجه ما در راه معنی دار" شاو گفت. "در حالی که USAC COVID-19 صندوق است که تنها بخش کوچکی از امداد برای دانش آموزان من امیدوار هستم که سازمان ها و دولت را به پیوستن به ما در ارائه اشکال مختلف برای حمایت از دانش آموزان نیازمند است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن