USAC نامزد مورد بحث همه پرسی استفاده از شهریه دانشجویی در بحث آنلاین

نامزدها برای 2020-2021 دانشجویان مقطع کارشناسی انجمن شورای اختلاف بیش از مسائل مانند دانشجو شهریه بازپرداخت من

توسط ATROTICNEWS در 12 اردیبهشت 1399

نامزدها برای 2020-2021 دانشجویان مقطع کارشناسی انجمن شورای اختلاف بیش از مسائل مانند دانشجو شهریه بازپرداخت منابع برای دانش آموزان میان COVID-19 همه گیر و کدام پروژه به صندوق در طول سالانه نامزدها مناظره پنج شنبه.

کارشناسی انجمن دانشجویان انتخابات هیئت مدیره برگزار شد سالانه آن بحث برای بهار USAC انتخابات بیش از livestream با بیش از 200 آنلاین بینندگان. این رویداد را سال به میزبانی مشترک توسط Daily Bruin و برجسته 24 از 30 نامزد.

اکثر بحث متمرکز بر رقابت مواضع از جمله رئیس جمهور, داخلی, معاون رئیس جمهور, خارجی, معاون رئیس جمهور, امکانات کمیسر و دیگران. بلامنازع نامزدها داده شد یک دقیقه بیانیه افتتاحیه قبل از اخراج.

بسیاری از نامزدها متمرکز امکان مخالفان خود را' سیستم عامل USAC شفافیت و آینده شهریه دانشجویی.

این انتخابات به تعداد بالاتر از رقابت مواضع از 2019 از انتخابات که منجر به ستیز بحث است. سه نامزد برای فرار رئیس جمهور در سال 2019 و پنج در حال حاضر در حال اجرا در سال 2020 است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری نائومی رایلی گفت که دیگر او را نامزد جبار Smedley است نه تحصیل کرده در مسائل مربوط به USAC شفافیت و بودجه گزارش از تامین مالی گروه های مانند USAC برنامه های جامعه ،

Smedley گفت که USAC باید همچنان به خودداری از هزینه های CPO گروه تا زمانی که آنها در حال حاضر بودجه گزارش.

"ما فقط نمی دهد" گفت: Smedley در حال حاضر به طور کلی نماینده 2 و یک سوم فیزیک سال ، "ما هنوز توانایی نگه داشتن خودداری از هزینه های آنها را."

رایلی همچنین گفت که نامزد Josuel Vasquez که وعده داده شده به لغو تمام هزینه دانشجویی در میان COVID-19 همه گیر نیست درک تفاوت های ظریف در ارتباط با هزینه های.

Vasquez, سوم, سال, ریاضیات,دانش آموز, گفت که تنها نمایشگاه طرح به لغو شهریه دانشجویی از جمله پتانسیل هزینه های جدید است که خواهد آمد با همه پرسی در انتخابات.

"اگر شما به فروشگاه بروید و شما نمی توانید آنچه شما برای پرداخت می شود, شما می توانید پول خود را به عقب" Vasquez گفت.

این کشت وحدت برای برونز رفراندوم خواهد صندوق ایجاد یک مرکز منابع با برنامه نویسی بودجه پرداخت اجاره از انتقال مرکز دانشجویی و ایجاد فضاهای بیشتر برای مدیتیشن.

رایلی فعلی USAC کمیسر امور تحصیلی و سال سوم علوم سیاسی گفت که ایجاد یک مرکز منابع بسیار دیر شده و باید اتفاق می افتد بدون در نظر گرفتن دانش آموزان قادر به استفاده از آن بلافاصله.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری Aniq Chunara گفت که هر چند لغو شهریه دانشجویی است منطقی Vasquez فاقد مستقیم برنامه ریزی برای انجام این کار است.

"من می خواهم برای دیدن برخی از بتن جزئیات" گفت: Chunara دوم-سال علوم سیاسی.

نامزد ریاست جمهوری و سوم-سال اقتصاد کسب و کار دانشجویی جاش فلدمن به نام برای Chunara که خدمت در ایالات متحده آمریکا قضایی مدیره به استعفا از سمت خود اگر او در حال برنامه ریزی برای ادامه به اجرا برای رئيس جمهور. اما Chunara گفت: او در حال حاضر به شدت پایین است و واجد شرایط به اجرا.

یکی دیگر از ستیز بحث صورت گرفت که امکانات کمیسر نامزدهای Draco تانگ و Sachi کوپر در زمان روی صفحه نمایش.

کوپر سال دوم جغرافیا و امور عمومی, دانشجو, انتقاد تانگ سیستم عامل بیان کرد که طرح خود را برای اجرای پانل های خورشیدی در دانشگاه است که بیش از حد بلند پروازانه و مبهم به خصوص با توجه به UCLA در حال حاضر موفق به دیدار هدف خود را از صفر زباله توسط 2020.

تانگ دوم-سال مهندسی برق دانشجو گفت که اگر طرح خود را بلند پروازانه است او معتقد است که مهندسی پس زمینه است که بیشتر قابل استفاده برای موقعیت از کوپر پس زمینه.

به طور مشابه بین المللی و نماینده نامزد نادین Avari گفت: او نامزد دیگر Nox یانگ پیشنهاد برای ایجاد یک مرکز فرهنگی امکان پذیر نیست. نامزد Bakur Madini اضافه شده است که او disapproves از این پیشنهاد نیاز به افزایش شهریه دانشجویی.

یانگ گفت که وجود فضاهای در دسترس بر روی تپه ای که می توانید در خانه این مرکز است. او افزود که دانشجویان بین المللی سه بار پرداخت شهریه در وضعیت دانش آموزان و هر گونه وجوه اضافی مورد نیاز باید از این شهریه.

دانشجویان بین المللی بسیاری از سوالات را برای سال آینده از جمله این شانس را از بازگشت به مدرسه با وجود ممنوعیت سفر به حفظ وضعیت ویزا و بیشتر. Madini گفت: راه حل این است که به فشار دولت به ایجاد یک طرح برای دانشجویان بین المللی اما Avari گفت که نمی خواهد به اندازه کافی.

"همه ما نامشخص است اما UC دولت است فقط به عنوان به عنوان نامشخص ما," او گفت:.

دو نامزد داخلی, معاون رئیس جمهور, Emily هنگ ون Luong و براندون Broukhim وارد یک بحث بیش از آنچه موقعیت نیازمند تمرکز بر روی.

"شفافیت است IVP بزرگترین مسئولیت" گفت: Broukhim که در خدمت به عنوان نایب عام 3 در USAC.

او افزود که USAC جلسه livestream "USAC زندگی می کنند!" یک لپ تاپ در گوشه ای از اتاق که تولید با کیفیت پایین صوتی و تصویری. Broukhim گفت که او می خواهد برای ایجاد یک موثر تر livestream برای جلسات به طور کامل در دسترس است.

مسئله این است نه کیفیت livestream گفت: Luong, یک عضو داخلی معاون رئیس جمهور و یک سوم سال های ارتباطی ، مردم بیشتر درگیر از طریق دفتر ساعت که او قصد دارد برای برگزاری غالبا او گفت:.

Broukhim گفت: دانش آموزان نمی آمد به دفتر ساعت شده اند و بیشتر درگیر بیش از زوم و اضافه کرد که او می خواهد برای حفظ دیجیتال دسترسی حتی زمانی که دانش آموزان در بازگشت به دانشگاه.

هر نامزد ابراز شک و تردید بیش از دیگر پروژه های ویژه. Broukhim گفت که Luong طرح برای ایجاد ثبات اجاره بها برای دانش آموزان زندگی در وستوود آپارتمان غیر قابل حصول است, در حالی که طرح خود را برای اجرای ایستگاه های شارژ در سراسر محوطه دانشگاه امکان پذیر است.

"شهر نمی تواند انجام آن را دولت نمی تواند انجام آن را من نمی توانند درک کنند چگونه USAC آن را حل خواهد کرد" او گفت:.

Luong گفت که هر چند او طرح بلند پروازانه تر از آن آدرس یک مشکل واقعی بر خلاف Broukhim طرح.

"حل نمی کند یک دانش آموز نیاز به," او گفت:. "دانش آموزان در مواجهه علمی نابرابری از آنجا که آنها نمی تواند استطاعت لپ تاپ نمی کند چرا که آنها نمی تواند پیدا کردن مکان آنها را به اتهام."

این بحث نیز شامل گفتمان بیش از دو پیشنهاد همه پرسی: توله خوب و لباس خوب مردم نیازهای اولیه همه پرسی. اندرو Raychawdhuri یک Daily Bruin نظر مقاله نویس به نمایندگی از مخالفت با توله هر چند این نیست نمایندگی رسمی موضع کاغذ.

اسکندریه دیویس نامزد و نماینده توله و رئیس Afrikan اتحادیه دانشجویی در UCLA گفت که 45 دلار افزایش در هزینه دانشجویی برای حمایت از همه پرسی توجیه است چرا که مسائل ارائه شده در توله باید نیاز به خطاب ،

Raychawdhuri گفت که هیچ فوریتی به تصویب همه پرسی در وسط یک بیماری همه گیر به دانش آموزان نمی خواهد بود قادر به استفاده از مزایای این همه پرسی برای آینده قابل پیش بینی.

دیویس گفت که توله شده است تحت فشار قرار دادند برای سال و باید اجرا شود به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

"من این توله همه پرسی به عنوان تنها راه برای بازگرداندن این تاریخی نابرابری" او گفت:.

الیزابت Hanczor یک Daily Bruin نظر مقاله نویس به عنوان مخالفت با GCGP هر چند این نیست نمایندگی رسمی موضع کاغذ. او گفت که GCGP نباید خطاب به عنوان یک همه پرسی به دلیل آن است که به اندازه کافی کوچک به پوشش داده شده به طور کامل توسط USAC مازاد بودجه است.

Sneha Thirkannad نامزد و نماینده GCGP گفت: USAC مازاد تغییرات در هر سال.

"ما نمی توانیم تکیه بر چیزی است که اگر ما نمی دانیم که چقدر وجود دارد این است که به ارائه" او گفت:. "ما درخواست شما را به پرداخت 99 سنت و ما قادر خواهد بود به ارائه ملزومات برای هزاران نفر از دانش آموزان."

رای گیری برای سال 2020 USAC انتخابات باز خواهد شد و دوشنبه در MyUCLA و اجرا از طریق ممکن است 8.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن