متاسفانه این بیماری همه گیر کوروناویروس را تغییر دهید کمی

دولت ها در سراسر جهان در حال حاضر را باز کشورها حتی اگر coronavirus همه گیر است که هنوز هم مواج وجود دارد هن

توسط ATROTICNEWS در 7 اردیبهشت 1399

دولت ها در سراسر جهان در حال حاضر را باز کشورها حتی اگر coronavirus همه گیر است که هنوز هم مواج وجود دارد هنوز هم میلیاردها انسان عظیم کارخانه ها در تولید, جاده, قطار و پرواز در حال افزایش در حجم یک بار دیگر.

هیچ چیز آموخته شده است و دولت باید تلف تریلیون پول مالیات دهندگان در مهلت کمی یا ارزش.

overpopulation

وجود دارد به هر گونه تغییر به سیستم وجود دارد نیاز به اقدام در مقابله با گوشته پایداری بیش از یک مدت طولانی timespan. در عوض انسان ها پشت در مغازه ها خرید بیشتر بی فایده آنها هرگز نیاز.

جهان است که هنوز هم پر از 8 میلیارد نفر شده است وجود دارد کمی و یا بدون کاهش در تعداد. بدترین قسمت این است که در طول مستند پرورش رای دادن احتمالا افزایش یافته و جهان را ببینید, افزایش موالید در ماه های آینده.

Overpopulation

تنها امید برای زمین در حال حاضر از جنگ جهانی و یا تعیین کننده دوم و موج سوم ویروس را افزایش می دهد که در همزمان.

ما دیده می شود که یک تعطیل است به دست آورد به طور خلاصه با محیط زیست نشانه ای از تاخیر از پی در پی سیل از آلودگی اما این دوره کوتاه کافی نیست چرا که در حال حاضر اقتصادی هیولا بیداری یک بار دیگر.

برنامه ریزی گاو توده ها اصرار دارند آنها باید رزومه کاری خود را برنامه نویسی و بازگشت به زندگی قبلی خود را به دلیل برنامه نویسی است و ما در چند ماه که چیزی آموخته بود از coronavirus را رقت انگیز مالیاتی برده داری همچنان بدون عقب.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن