UC آزمون-اختیاری سیاست برای 2021 متقاضیان دعوت تعصب به روند پذیرش

در حالی که دانشجویان غمگین از دست دادن بهار چهارم رمان coronavirus همه گیر قرار داده است مهم دبیرستان نقاط عطف

توسط ATROTICNEWS در 27 فروردین 1399

در حالی که دانشجویان غمگین از دست دادن بهار چهارم رمان coronavirus همه گیر قرار داده است مهم دبیرستان نقاط عطف در نگه داشتن بیش از حد.

وجود دارد یک رویداد وقفه است که هیچ دانش آموز دبیرستان را افسوس – لغو امتحانات ورودی کالج.

کالج مدیره لغو نشسته در اصل برنامه ریزی شده در مارس 2, و اگر چه در ژوئن 6 نسخه نشسته است که هنوز هم در حال حاضر اقدام به عنوان برنامه ریزی شده هر روز در این کشور باقی می ماند در مستند باعث کاهش احتمال که امتحان برگزار خواهد شد.

دانشگاه کالیفرنیا در سیستم تصمیم گرفته است برای دور زدن این مشکل از لغو امتحانات در دسترس نباشد. در یک اطلاعیه مطبوعاتی از 1 آوریل ائتلاف از دانشگاه ها اعلام کرد که آن را نبرند تست استاندارد الزامات مورد نیاز برای سقوط 2021 دانشجوی سال اول متقاضیان است.

اما آنچه آموزان بالا می خواهید انجام دهید و آنچه را که آنها نیاز به انجام این کار نیست همیشه تراز وسط قرار دارد – و UC باید بدانید که بهتر از هر کسی.

جهان است در مواجهه با یک رویداد بی سابقه و بسیاری از مردم دچار عدم قطعیت در زندگی روزمره خود را. اما از بین بردن تست استاندارد از پذیرش الزامات مورد نیاز برای یک سال خواهد شد اگر هر چیزی تنها اضافه کردن به که عدم قطعیت است. تست استاندارد است که جنبه ضروری از فرایند پذیرش است که به راحتی می تواند تبدیل به یک قالب آنلاین برای حفظ یکپارچگی UC پذیرش.

UCLA سخنگوی ریکاردو Vazquez گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای که UC پذیرش فرآیند با استفاده از بررسی جامع, 14 ارومیه-ضوابط مصوب به متقاضیان در نظر کلی نگر.

"اگر یک دانشجو نمی ارسال نمرات آزمون های استاندارد خوانندگان را ارزیابی دانشجویان بر اساس دیگر سیزده عناصر از نرم افزار" Vazquez در بیانیه ای گفت:.

UC گسترده تصمیم به چشم پوشیدن از تست استاندارد مورد نیاز فراهم می کند راه دیگری برای ضمنی و تعصب به دزدکی حرکت کردن در به طور بالقوه کمک به دانش آموزان که در حال حاضر گرفته شده آزمون های استاندارد بیش از همکار خود متقاضیان است. این دانش آموزان خواهد شد که یک نرم افزار کامل و در زمانی که بسیاری از دانش آموزان حتی نمی خواهد که یک SAT یا ACT نمره به مشتری جلب کردن کسانی که انجام می تر به نظر می رسد و فعال از متقاضیانی که منتظر را به آزمون که در حال حاضر لغو شده است.

فراتر از آن است که معیارهای پذیرش را فراهم می کند یک راه جامع به مقایسه دانش آموزانی که مدارس مختلف. افسر پذیرش می توانید نگاهی به معدل و ترم اما دوره های آموزشی و درجه بندی مقیاس های متفاوت از مدرسه.

ورودی مقالات سطح زمین بازی در همان راه آزمون های استاندارد انجام, اما آنها بسیار جلا و نسخه تجدید نظر شده از متقاضی. یک تساوی آزمون استاندارد می تواند retaken و پس از بهبود اما نمی تواند لمس شود تا توسط revisionists و بیش از حد مفید دبیرستان معلمان است.

UC سیستم نمی تواند آمد تا با یک رده جدید به جای تست استاندارد به دلیل وجود یکی نیست. و با هیچ پایانی در چشم به اجتماعی فاصله آن زمان برای هیئت کالج شروع به حرکت دادن آزمون آنلاین.

نرم افزار برای کاهش تقلب در این آزمون در حال حاضر وجود دارد. نه به ذکر است, بالاتر از سطح آزمون های استاندارد مانند آخر و GRE در حال حاضر وجود دارد در یک فرمت آنلاین.

حرکت در آزمون آنلاین می تواند دسترسی به ولی عصر دیجیتال است و قرار است در برخی از مرتب کردن بر اساس از دستگاه تقریبا در هر دست در ایالات متحده است. با توجه به مرکز تحقیقات پیو رای گیری از داده های 2019, 74 درصد از بزرگسالان آمریکایی که یک کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ از برخی از نوع. و با همه که پول ذخیره شده بر روی قلم و کاغذ تست-مصرف مواد کالج هیئت مدیره می تواند کمک های مالی مستقیم نسبت به ارائه تکنولوژی وام و یا کمک های مالی برای دانش آموزان بدون دسترسی داشته باشید.

آن را بعید است که نمرات آزمون خواهد بود تحت تاثیر این حرکت آنلاین یا.

Li Cai مدیر مرکز ملی تحقیقات و بررسی استانداردها و تست و استاد دانشگاه UCLA فارغ التحصیل دانشکده آموزش و پرورش و اطلاعات مطالعات گفت که در حالی که نه قطعی برخی از مطالعات نشان داده اند که تفاوت بین فرد نمرات آزمون و آزمون آنلاین نمرات بسیار باریک است.

"در برخی از موارد وجود دارد مطالعات نشان می دهد که تحویل این حالت تفاوت ناچیز است و در واقع بر اساس آن بسیاری از ارزیابی برنامه های منتقل شده به طور کامل آنلاین" Cai گفت.

با آزمایش و تست سیستم عامل در حال حاضر در حال حرکت آنلاین به نگه دارید تا با عصر دیجیتال انجام همین کار را با SAT نیست فقط رفع موقت است. به جای آن می تواند حرکت به سوی آینده تست – یکی که در آن دانش آموزان می تواند در امتحان خود به خود برنامه در یک محیط راحت.

برخی از دانش آموزان بر این باورند که آزمون های استاندارد نباید فقط در انتظار قرار داده اما برای همیشه ریشه کن گردد.

Alaire Kanes یک سال اول اعلام نشده و دانشجو را دیدم اثر نابرابری های اجتماعی در حال او همسالان' نمرات دوران دبیرستان.

"اگر بچه ها و پدر و مادر خود می تواند استطاعت تدریس خصوصی و سپس آنها به مقصد به انجام به خوبی در آزمون مانند عمل می کنند و شنبه" گفت: Kanes.

Kanes نیست اشتباه است. درآمد تاثیر می گذارد SAT و ACT نمرات و یک فرد با پول می پرداخت برای بهتر تدریس خصوصی که منجر به نتایج بهتر است. به خصوص در آب و هوای فعلی اقتصادی, تست راستای بالاتر درآمد و دانش آموزان به نظر می رسد به طور فزاینده ای غیر منصفانه است.

این نه تنها پایان با تست استاندارد ، پدر و مادر با درآمد بالاتر نیز می توانید استطاعت به پرداخت برای تدریس خصوصی. بالاتر درآمد و دانش آموزان می توانند در بیشتر extracurriculars در حالی که خود را محروم همکلاسی ممکن است نیاز به کار یک کار برای حمایت از خانواده خود را. کل پذیرش کالج روند نه فقط تست استاندارد بخش به دانش آموزان با درآمد بالاتر یک مزیت است.

این واقعیت هنوز هم می ایستد که آزمون های استاندارد کمک افسران پذیرش تمایز بین نامزدها. آنها بخش مهمی از روند و چنین به شدت انتقاد نقص هستند و تنها یک علامت بزرگتر نابرابری در سیستم آموزش و پرورش عمومی.

اما تا زمانی که تعمیرات اساسی کامل از بی عدالتی در آموزش عالی می آید همراه تست استاندارد باید در اینجا به ماندن بگیرید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن