UCLA اولین باله شرکت یک پناهگاه امن برای pliés, dégagés و سرگرم کننده

سه باله در نهایت مجموعه این باره – و راه اندازی خود را باله شرکت بیش از حد. UCLA اولین باله شرکت تاسیس شده توس

توسط ATROTICNEWS در 24 اردیبهشت 1399

سه باله در نهایت مجموعه این باره – و راه اندازی خود را باله شرکت بیش از حد.

UCLA اولین باله شرکت تاسیس شده توسط Ada چانگ یانگ Xuan Chua و معارف Sprayberry شده است برگزاری مجازی زوم حوادث در طول سه ماهه بهار. توسط غذا به رقص در همه سطوح مهارت و تجارب Sprayberry یک سال اول انسان شناسی و جامعه دانشجویی گفت: موسسان امید به پرورش فراگیر و فضای حمایتی در باله شرکت در UCLA.

"تجربه من با باله نیست و در بسیار رقابتی و یا حرفه ای تنظیم و آن را مرتب کردن بر اساس جامعه من می خواهم را به ایجاد ما باله شرکت" Sprayberry گفت. "من می خواهم آن را به صورت باز (بدون) که ماهیت رقابتی باله معمولا کرده است."

پس از ورود در دانشگاه, چانگ, یک سال اول psychobiology دانشجو گفت: او تعجب برای پیدا کردن که UCLA ندارد باله شرکت. پس از شروع باله در پنج سال چانگ حضور داشتند intensives در مسکو باله بولشوی آکادمی و همچنین Joffrey, رقص باله و گفت که او در بر داشت خودش را از دست رفته هنر است. این در نهایت منجر به حضور در باز کلاس در یک استودیو در سانتا مونیکا با Sprayberry.

[مرتبط: رقص دانش آموزان تنظیم به تغییرات برنامه درسی خود مسئوليت آموزش آنلاین]

در بسیاری از سفرهای دور به استودیو چانگ گفت: دو شروع سرگرم کننده فکر تاسیس خود را باله شرکت در UCLA به طوری که آنها می تواند رقص و نزدیک به محوطه دانشگاه. این جفت ارز شروع فرآیند تبدیل ایده خود را به واقعیت در طول سه ماهه زمستان و دعوت Chua اول-سال اقتصاد و روانشناسی دانش آموز, برای کمک به.

"(در ابتدا) ما فکر کردیم شاید وجود ندارد بسیاری از مردم علاقه مند به رقص باله و به همین دلیل نبود یک باله شرکت در حال حاضر" چانگ گفت. "اما ما پس از ارسال یک بررسی بهره وجود دارد (وجود) پاسخ از مردم گفت: چگونه آنها بوده ام به دنبال یک باله شرکت برای مدت طولانی است."

سه نفر اول تاسیس خود را باله اهداف شرکت با هدف اولیه ارائه فرصت برای رقصندگان از تمام سطوح مهارت Sprayberry گفت. برای حمایت از این تجربه های متنوع هر یک رقصنده است, چانگ گفت: موسسان برگزاری کارگاه های آموزشی بیش از زوم در سطح متوسط. مبتدیان باید از این فرصت برای کم کردن تمرینات به سرعت خود را یاد بگیرند در حالی که پیشرفته رقصندگان می توانید با انجام تمرینات مشابه در relevé است که بر روی انگشتان پا به جای پای تخت چانگ گفت.

"ما هنوز هم می خواهید به آن بخش که در آن پیشرفته تر رقصندگان می تواند چالش خود" چانگ گفت. "(اما) ما همچنین می خواهیم که بخشی که مبتدیان می توانید سعی کنید از رقص و یا به عقب بر گردیم به رقص است."

باله شرکت در کارگاه های آموزشی شروع کندتر warmups چانگ گفت: "pliés که شامل خم شدن زانو و dégagés که نیاز به رقصندگان به نقطه خود را در جهات مختلف است. به تدریج او گفت: مدرسان پیشرفت سریعتر حرکات مانند battements که سریع تر pointings کل پا و rond د jambes که در آن رقصنده پا حرکت می کند در یک نیم دایره است.

با توجه به زمان کارگاه های آموزشی برگزار نمی گردد در یک استودیو, Chua گفت: تمرکز اصلی اتصال رقصنده با بدن خود را با تمرکز بر اتمام تمرینات به بهترین توانایی های خود را به جای nitpicking روش. رقصندگان نیز تشویق به تنظیم تمرینات را بر اساس میزان فضای آنها را در خانه Chua گفت.

"بسیاری از مردم فکر می کنم باله نیاز به تجهیزات تخصصی است که درست به حدی" Chua گفت. "اما اصول باله (ها) فقط در مورد جنبش و آشنایی با بدن خود را."

با گذشت زمان چانگ گفت: باله شرکت امیدوار است به ارائه مبتدی و پیشرفته در سطح کارگاه های آموزشی به عنوان تنها آموزش سطح متوسط هستند. برای دریافت جدید رقصنده در هماهنگی با بدن خود و با اصول اولیه باله Chua گفت: مبتدی کارگاه های آموزشی خواهد بود بشود یادگیری اصطلاحات فرانسوی است که همراه با هنر و درگیر شدن در قدرتی به بهبود بدن کنترل کند.

برای پیشرفته تر رقصنده Chua گفت: باله شرکت در نظر دارد برای به چالش کشیدن آنها را با ارائه پیچیده و سریع گام تمرینات مانند گراند allégro یا جهش بزرگ و fouettés که یک پا تبدیل می شود. تجربه رقصندگان نیز قادر خواهد بود به چگونگی و آموزش ترکیب خود چانگ گفت.

"زمانی که شما (یادگیری) تمام تکنیک های مختلف می توان آن را دشوار است برای قرار دادن آنها را با هم و به سرعت آنها را با موسیقی" چانگ گفت. "پیشرفته رقصنده خواهد بود به چالش کشیده شدن) بیشتر خلاق در choreographing."

[مرتبط: رقص ماراتن 2020 حرکت های آنلاین با تمرکز بر موضوعات وحدت و آگاهی]

هر چند مجازی کارگاه های آموزشی در حال انجام بقیه موسسان' چشم انداز وابسته به بازگشت به UCLA در پاییز Sprayberry گفت. باله شرکت قصد دارد برای برگزاری یک رسیتال در پایان هر سه ماهه بهار که در آن Chua گفت: تمام رقصندگان می توانید انجام دهید برای مخاطبان و نمایش آنچه را که آنها آموخته اند که در طول سال.

"ما می خواهیم به آغاز متوسط و پیشرفته رقصنده فرصت برای انجام برای افراد دیگر به دلیل آن را بسیار متفاوت از زمانی که شما فقط رقص در استودیو" Chua گفت. "این نوع از آسیب پذیری و سطح بیان."

در این چند ماه که باله شرکت شده است فعال Chua گفت: تعداد زیادی از مردم که با حضور در کارگاه های آموزشی خود را – حتی اگر آنها آنلاین هستند – شده است و دلگرم کننده. UCLA باله شرکت توانسته است خود را برای ساخت جامعه چانگ گفت: و از همه مهمتر پیدا کردن یک راه برای انجام باله بدون توجه به شرایط.

"(ما باله شرکت کمک کرد) ما پیدا کردن یک خانه در UCLA" چانگ گفت. "آن را مانند یک پناهگاه امن برای ما برای رفتن با هم رقص و این بهترین بخش است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن