UCLA باید اعمال بهار پردیس هزینه برای خدمات که به نفع دانش آموز خوب بودن

"یادگیری رخ می دهد نه تنها در درس بلکه از طریق تعامل در محیط دانشگاه و زندگی در جوامع و سازمان ها فراتر از دان

توسط ATROTICNEWS در 28 فروردین 1399

"یادگیری رخ می دهد نه تنها در درس بلکه از طریق تعامل در محیط دانشگاه و زندگی در جوامع و سازمان ها فراتر از دانشگاه."

جستجو " UCLA اهداف و ارزش در مرورگر وب خود را و به شما امکان پیدا کردن هدف مذکور در مقام UCLA سایت.

اما پس از سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد شیوع COVID-19 یک بیماری همه گیر مارس 11, آموزش در داخل و خارج از کلاس درس به توقف screeching آمد. UCLA دانش آموزان منتقل آنلاین و در مارس 18, بسیاری از پردیس بسته شد و در شخص شروع مراسم لغو شد.

در حالی که کنفرانس دسترسی به ورزشگاه و هر جنبه دیگر از زندگی دانشجویی تغییر کرده است یک چیز نیست – هزینه های کمک درسی.

با وجود این بخشی از شرایط فعلی ما و استرس های مالی آن را ناشی دانشگاه رجنت تصمیم به نگه داشتن تمام هزینه های پردیس در محل. در حال حاضر که سیستم UC با رد هر گونه شانس از دانش آموزان دریافت بازپرداخت آن زمان UCLA با این نسخهها کار با UC سیستم به درخواست بیش از $488 ما شهریه در نظر گرفته شده برای فضاهای تنها در دسترس در محوطه دانشگاه نسبت به برنامه های دانش آموزان می توانند دسترسی تقریبا.

به جای شارژ برای دانش آموزان غیر قابل استفاده در مراکز تفریحی و دانشگاه, حوادث, UCLA نیاز به اولویت بندی آنچه که دانش آموزان می توانند با استفاده از. دسترسی به اشکال مختلف از سرگرمی و شخصی درمانی است که دقیقا آنچه دانش آموزان باید دریافت در طول این زمان دشوار است. UCLA می تواند گسترش دسترسی به سرگرمی, سیستم عامل به دانش آموزان خارج از محوطه دانشگاه و یا در خانه برای سه ماهه ایجاد هنر غذا و لوازم بودجه تلاش دانش آموزان و گسترش تعداد درمانگران موجود در مشاوره و خدمات روانشناختی جدید ارتباطات پلت فرم.

چرا که برای دانش آموزان پرداخت هزاران دلار برای زوم سخنرانی این سه ماهه این خدمات حداقل دانشگاه می تواند انجام دهد.

Sachi کوپر سال دوم جغرافیا, دانش آموز و مدیر USAC مالی پشتیبانی کمیسیون UC استطاعت کمیته تصمیم به حرکت به صفحه اصلی و اعلام nonattendance برای بهار سه ماهه.

"من درک می کنم که چرا (UCLA) نمی تواند کاهش شهریه زیرا آنها هزینه های افزایش یافته و یا حداقل خود را حفظ هزینه های" کوپر گفت. "من فکر می کنم که در آینده چه انتظار من از دولت ... وقتی که می آید به امور مالی یا هر چیزی به طور کلی شفافیت است."

اما همانطور که در حال حاضر یک گزارش شفافیت را چند دانش آموزان را تحت تاثیر قرار.

دانشجویان' بهار سه ماهه BruinBill نشان می دهد $38 S. P. A. R. C. هزینه برای بازسازی در ورزشگاه $37 Ackerman/Kerckhoff لرزه ای هزینه برای بازسازی در ساختمان, a $4.80 سبز طرح هزینه های $11 اتهام عضویت در جان های چوبی مرکز 22 دلار هزینه برای وام ساخت و ساز برای ASUCLA امکانات و بزرگترین مسئول همه – a $376 UC گسترده اتهام مبهم موارد از جمله "خدمات مربوط به پردیس زندگی و پردیس جامعه است."

بسیاری از UCLA خانواده ها به احتمال زیاد حساب برای برخی از بیش از 16 میلیون آمریکایی که در زمینه بیکاری پس از COVID-19 آمار ایالات متحده است. استرس از این تغییر در روز به روز زندگی است و تنها سر در گم توسط بار مالی متعصبانه هزینه دانشگاه.

در ایمیل ارسالی دوشنبه توسط UCLA مقامات بهداشت و مشاوران و دانش آموزان را تشویق به زمان محدود بر روی کامپیوتر و به جای لذت بردن از پخت و پز, هنر, پروژه ها و یا خواندن.

اما UCLA تلاش در تشویق اراضی به عنوان تن-ناشنوا زمانی که feasibly با همکاری منابع برای دسترسی مقرون به صرفه و یا رایگان کتاب های مواد غذایی یا لوازم هنری.

در طول زمان هنگامی که بانک های مواد غذایی شاهد یک افزایش در تقاضا به طور متوسط 40 درصد با توجه به سی ان ان مقاله, برخی از دانش آموزان کمتر نگران کاوش ویروسی قهوه و بیشتر در مورد چگونه بسیاری از وعده های غذایی ممکن است آنها را ترک کرده اند در شربت خانه خود.

ناامنی غذایی در کنار دانش آموزان با آن مواجه هستند عدم وضوح از UCLA ساخت آن را دشوار برای پیدا کردن راه حل.

ژوئن سانتوس, سوم, سال, فیلم و جغرافیا/مطالعات زیست محیطی, دانش آموز, ستایش است استادان او را برای پیدا کردن راه هایی برای تنظیم به آموزش مجازی اما نه همان به اشتراک گذاشتن احساسات برای دولت.

"من بخشی از (ایدز کودکان ائتلاف) و رقص ماراتن تا به حال به لغو منتقل و بر روی یک پلت فرم های مجازی و منظورم این نبود که خیلی UCLA می تواند انجام داده اند" سانتوس گفت. "اما در همان راستا بوده است که بسیار ساده تر و مفید تر اگر آنها تا به حال نشان داد به ما از ما اجاره Pauley غرفه برای این رویداد ... آنچه اتفاق می افتد با بهار سه ماهه زیرا برای چنین مدت زمان طولانی ما معلوم نیست در مورد اینکه آیا یا نه به میزبان."

سانتوس یکی از بسیاری از رهبران دانشجویی دستکاری نقش های متعدد در حالی که مقابله با آینده نامشخص.

یک 2015 ملی مالی دانشجویی سلامتی مطالعه نشان داد نزدیک به 60% از بررسی دانشجویان استرس در مورد اینکه آیا آنها می توانید استطاعت مدرسه یک شماره است که به احتمال زیاد افزایش ماه گذشته است. استرس شناخته شده است به تشدید اضطراب و افسردگی می تواند منجر به غلظت مسائل و فشار خون بالا – هیچ یک از آن ها منجر به موفقیت تحصیلی.

آدریان یو, یک, سوم, سال, عمومی و امور دانشجویی گفت: او معتقد است دانش آموزانی که خوش شانس تر بوده است در این زمان باید اولویت همسالان خود ،

"برای دانش آموزان از, شما می دانید, کم وضعیت اجتماعی و اقتصادی و تاریخی جوامع به حاشیه رانده شده من فکر می کنم که این به خصوص در دوره تاریک از زمان برای آنها" یو گفت: "UCLA نیاز به نگرانی در مورد من فکر می کنم دانش آموزان که این موثر ترین به جای فقط افرادی که در حال رفتن به خوب است."

برخی از دانش آموزان ممکن است نشان می دهد هدایت منابع مالی به غیر ضروری خدمات اتلاف دانشجويان با ارزش هزینه. اما به تطهیر تاثیر خلاق رسانه می تواند بر روی سلامت روانی در طول این زمان می تواند یک اشتباه در دانشگاه UCLA ،

شرایط ایده آل نیست, مهم نیست که چه اقدامات دانشگاه محل کار و یا دولت است. بنابراین مهم است که ما پیدا کردن یک راه برای افزایش درخشش دانش آموزان هر روز با کارت های ما برخورد شده است.

UCLA درست است در بیانیه ماموریت خود – یادگیری فقط اتفاق نمی افتد در کلاس درس. این اتفاق می افتد ما فوری جامعه است.

و هر چند که در جامعه ممکن است در مواجهه با چالش های بیشتر و یا بیشتر پراکنده تر از همیشه قبل از, آن است که هنوز هم در اینجا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن