UCLA گزارش خواستار رای-با-ایمیل دیگر مقررات مربوط به انتخابات در طول COVID-19

گزارش های اخیر از UCLA حق رای پروژه توصیه می کند که قانونگذاران و مقامات انتخابات با توجه به شروع رای گیری توس

توسط ATROTICNEWS در 29 فروردین 1399

گزارش های اخیر از UCLA حق رای پروژه توصیه می کند که قانونگذاران و مقامات انتخابات با توجه به شروع رای گیری توسط سیستم پست الکترونیکی برای حفظ آمریکایی ها حق رای در آینده اولیه و کلی انتخابات است.

این مقاله که منتشر شد مارس 23 توسط رای گیری حقوق پروژه یک برنامه حمایت از UCLA لاتین سیاست و سیاست, ابتکار, بر نیاز به گسترش دسترسی به رای-توسط-mail در نور از coronavirus همه گیر است که باعث شده است تا بسیاری از کشورها برای به تعویق انداختن اصلی خود انتخابات.

Sonni Waknin یک حقوقی دیگر برای رای گیری حقوق پروژه که با همکاری و هماهنگی تحقیقات و تولید کاغذ گفت: او فکر می کند که رای توسط پست الکترونیکی سیستم بهترین راه حل مناسب برای پاسخگویی به نیاز ساعت است.

"در حال حاضر مدل نشان می دهد که این امکان وجود دارد از این بیماری همه گیر خونتان دوباره در ماه اکتبر نوامبر و دسامبر نوع شبیه به آنفولانزا بافت در داخل و خارج" Waknin گفت. "در صورتی رخ می دهد که مردم در حال رفتن به به اجتماعی فاصله اجتماعی فاصله می آید که قادر به رای دادن در فرد است."

حتی اگر coronavirus بودند به فروکش رای دهندگان هنوز هم به احتمال زیاد برای جلوگیری از اجتماعات بزرگ است که در فرد در رای گیری مراکز Waknin گفت. رأی-با-ایمیل یک جایگزین امن تر به سنتی در شخص رای گیری از خطر انتقال است "نظری و حداقل" با توجه به این مقاله است.

چاد دونن مدیر دادخواهی در رای گیری حقوق پروژه و همکاری نویسنده این مقاله گفت که او فکر می کند در فرد رای گیری خواهد شد و به احتمال زیاد هنوز هم نیاز به یک بخش مهم از روند انتخابات اما اضافه قانونگذاران باید برنامه را فشار خارج آن با اجرای مقیاس گسترده ای رای توسط ایمیل.

"ایده این است که یک all-of-the-بالاتر از استراتژی" دان گفت. "ما باید در شخص رای گیری کنیم تا سطح شیب دار رای-توسط-mail را آن جهانی است. ما شروع به آماده شدن برای آن در حال حاضر چاپ برگه های رای, ساختمان, اسکنر, آموزش کارکنان و تعیین سایر کارکنان دولت است که در غیر این صورت furloughed در این کار به عنوان ضروری انتخابات پرسنل."

در علاوه بر این به معرفی جهانی رای-با-ایمیل این مقاله همچنین توصیه اصلاح فرد در مراکز رای گیری به حد فرد-به-فرد, تماس, برقراری امن و قابل دسترس رای رها کردن مکان ها و اجرای اقدامات برای اطمینان از رای گیری امنیت و حقوق صاحبان سهام.

حتی در شرایطی که از یک بیماری همه گیر رای-با-پست الکترونیکی می تواند به افزایش رای دهندگان به راحتی و به طور بالقوه بهبود مشارکت و تقویت امنیت دیجیتال از نرم تلاش دونن گفت.

"این قابل ملاحظه ای کاهش می دهد بار به رای," او گفت:. "همچنین به رای دهندگان این فرصت را به نظر خود رای. شما در حال صف در یک خط و مردم در حال انتظار برای شما را به رای دادن و خارج شدن از راه ... و در بسیاری از راه های آن را امن تر است."

دان اضافه شده او فکر می کند که وضعیت فعلی در تماس های خاص برای کنگره به منظور ایجاد استاندارد دستورالعمل ها و کمک های مالی برای دولت به اجرای رای توسط ایمیل.

"نکته این است که در حال حاضر ما یک انتخاب نیست," دان گفت.

با این حال وجود دارد برخی از چالش ها با اجرای جهانی رای توسط سیستم ایمیل مانند غربالگری از رای زبان دسترسی و پتانسیل های متفاوت تاثیر بر جوامع بعید است که دائم آدرس یا P. O. جعبه.

Waknin گفت: یکی از چالش های مهمی با رای گیری توسط سیستم های پست الکترونیکی است که مسن تر رای دهندگان و رای دهندگان در درجه اول از رنگ می تواند از حقوق خود محروم و از طریق امضاء تأیید فرایند است که در آن امضا از رای دهندگان استفاده می شود برای تایید هویت خود را. تایید امضا در حال حاضر انجام شده با استانداردهای مختلف در سراسر ایالات متحده.

"همین دلیل است که شما نیاز به یک جایگزین برای تایید امضا ... شما نیاز به جایگزین دیگری که در آن رای دهندگان قادر به تایید هویت خود را" Waknin گفت. "شما همچنین نیاز به یک دوره درمان" که به معنی است که شما اطلاع رای دهندگان در صورت وجود اختلاف در آراء و آنها این فرصت را به در آمده و درست یا 'درمان' هر گونه خطا در ایمیل خود رای."

حتی به عنوان خواهان تکیه بر رای-با-پست الکترونیکی در پایگاه های مانند یوتا و آریزونا وجود مخالفت شدید به اجرای جهانی رای-با-ایمیل از کاخ سفید و جمهوری خواهان مجلس سنا.

"همه مطالعات علمی انجام شده در مقیاس گسترده ای رای-با-ایمیل نشان می دهد که سوئیچ افزایش در سراسر" دان گفت. "نتایج انتخابات بیشتر یا کمتر همان است اما بیشتر مردم به شرکت. و شما می دانید وجود دارد برخی از مکان های که در آن افزایش میزان مشارکت مزایای جمهوری خواهان (و) مکان های که در آن منافع دموکرات."

الیسا چانگ فارغ التحصیل و دانشجو در آموزش و پرورش در UCLA و هماهنگ کننده کمپین برای UCLA کالیفرنیا منافع عمومی گروه پژوهشی جدید رای دهندگان پروژه گفت: مبارزات او شده است سازماندهی همچنین تمرکز بر رای توسط پست الکترونیکی به عنوان روش ارجح برای دانش آموزان به رای دادن در آینده مقدماتی و انتخابات ریاست جمهوری.

"(رای-توسط-mail) به دانش آموزان این امکان رای دادن از راحتی از خانه خود و ارسال یک غایب رای گیری" چانگ گفت.

اما چانگ اضافه شده است که او فکر می کند وجود دارد نیاز به آموزش عمومی در رای توسط ایمیل و چگونه دانش آموزان می توانند در مورد آن بروید. جدید رای دهندگان پروژه در حال کار بر افزایش آموزش و پرورش در سراسر رای-با-ایمیل و حصول اطمینان از که پست برگه های رای که در دسترس برای همه چانگ گفت.

"رای-با-ایمیل بسیار آسان و بسیار قابل دسترس," او گفت:. "زمانی که شما ثبت نام برای رای دادن مهلت (در کالیفرنیا) شما را دریافت خواهد کرد رای گیری خود را قبل از روز انتخابات."

حق رأی پروژه ترغیب کنگره به اطمینان حاصل شود که هر COVID-19 پاسخ لایحه می آید که قبل از این مجلس نمایندگان و سنا شامل یک ارائه که نیاز به ارسال رای-با-ایمیل آراء به همه ثبت نام رای دهندگان Waknin اضافه شده است.

"ما پنج ماه از انتخابات" Waknin گفت. "این زمان که به آن نیاز دارد اتفاق می افتد."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب