UCLA باید در رسیدن به ارشد بزرگسالان به عنوان stay-at-home سفارشات تشدید انزوا

اقامت در خانه سفارشات را منتقل لس آنجلس ساکنان به نرمال بودن اجتماعی جدا شده است. اما برای بسیاری از افراد مسن

توسط ATROTICNEWS در 17 اردیبهشت 1399

اقامت در خانه سفارشات را منتقل لس آنجلس ساکنان به نرمال بودن اجتماعی جدا شده است.

اما برای بسیاری از افراد مسن انزوای اجتماعی است که به دور از یک مفهوم جدید است.

وجود دارد حدود 49 میلیون نفر است که 65 سال یا مسن تر در ایالات متحده قبل از COVID-19 تبدیل به یک بیماری همه گیر بسیاری از آمریکایی های قدیمی تر در حال حاضر به لحاظ اجتماعی منزوی که به افزایش احتمال ابتلا به زوال عقل و بیماری های قلبی و افسردگی است. در حال حاضر اقامت در خانه دولت بخشنامه تاثیر می گذارد 5.3 میلیون شهروندان ارشد در کالیفرنیا است.

در حالی که انزوای اجتماعی و تنهایی نیست همان stay-at-home سفارشات تشدید تخریب سلامت روانی و جسمانی برای افراد مسن است.

انزوای اجتماعی است که هدف جدایی فیزیکی از محیط های اجتماعی مانند ما شاهد در stay-at-home سفارشات در حالی که تنهایی ذهنی احساس تنهایی. UCSF مطالعه نشان داد که 43% از افراد مسن احساس تنهایی در حالی که تنها 18 درصد به تنهایی زندگی می کنند.

در UCLA محققان پیشنهاد کرده اند که سیاستگذاران تلاش برای کاهش موانع به سلامت روان در این جمعیت. علاوه بر این چندین مراکز پزشکی در UCLA باید گسترش و توسعه از طریق پزشکی از راه دور سیستم عامل است.

UCLA در حال حاضر زیرساخت اما در حال حاضر آنها نیاز به انجام رسانی. گسترش telehealth سیستم عامل و افزایش آموزش در مورد چگونگی به حرکت این سیستم عامل را قادر می سازد ارشد ساکنان به خصوص کسانی که از نظر اجتماعی منزوی به شناسایی و مراقبت. نه تنها خواهد ارائه تقویت telehealth منابع افزایش قابلیت دسترسی اما افزایش آموزش عمومی نیز کمک به نسل جوان کمک به سلامت سالمندان در چنین جداسازی محیط زیست است.

کالیفرنیا سلامت روان, مسن, بزرگسالان سیستم مراقبت از پروژه های انجام شده توسط UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت پیشنهاد سیاست توصیه هایی برای کاهش موانع برای مراقبت از سلامت روان از جمله برآورده نشده نیازهای اولیه مانند غذا و مسکن و حمل و نقل.

اما در حال حاضر این ماده از افزایش دسترسی افراد مسن که قادر به رسیدن به خدمات.

تحقیقات نشان می دهد که افرادی که احساس تنهایی ممکن است در واقع یک ضعف سیستم ایمنی برای مبارزه با ویروس ها آنها را بیشتر در معرض بیماری های عفونی. انزوای اجتماعی ممکن است تحت تاثیر ارشد تحرک جسمی و توانایی های لازم برای انجام کارهای خود به خود با توجه به عملکردی کاهش است.

"وجود یک ارتباط بین انزوای اجتماعی و سلامت روانی نگرانی مانند افسردگی و افکار خودکشی است که تمام شده است در ارتباط با تجربه انزوای اجتماعی گفت:" کاترین Kietzman ارشد تحقیقات دانشمند در UCLA مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت.

نه تنها این ارتباط ضروری بهتر کمک رسانی به سالمندان در جوامع از طریق موجود telehealth خدمات آن را نیز بدان معنی UCLA نقش بازی در آموزش عمومی در مورد تاثیر انزوای اجتماعی در سالمندان, سلامت روان و همچنین.

زندگی به تنهایی با اختلال شناختی به شمار حتی بیشتر مشکلات و خطرات ناشی از انزوای اجتماعی. یک مطالعه نشان داد که شرکت کنندگان با بیماری آلزایمر توضیح داد که چگونه دوستان خود را کمتر علاقه مند به صرف زمان با آنها را پس از آنها مشترک خود را تشخیص.

و حالا که جدایی فیزیکی موظف است توسط قانون دولت خطرات مرتبط با انزوای اجتماعی هستند بزرگ.

"(افراد مسن با اولیه زوال عقل) هنوز درک اهمیت ملاقات با مردم و بیرون رفتن از, بنابراین من فکر می کنم ماندن در خانه سفارشات تبدیل شدن به سخت تر به فرایند" گفت: لورد Guerrero کمکی دستیار استاد در, دیوید گفن دانشکده پزشکی و مدیر برنامه از بین نسلی حمایت از برنامه [email protected]

گسترش آنلاین خدمات بهداشتی و درمانی کار آسانی نیست اما UCLA در حال حاضر دارای یک پا در درب و بسیاری از بهداشت روانی و سلامتی خدمات در حال حاضر معطوف به سیستم عامل آنلاین. UCLA طول عمر مرکز در Semel موسسه میزبان آموزشی برای ترویج پیری سالم در محل. OnWednesday, Dr. Gary کوچک و آقای دکتر لیندا Ercoli میزبانی یک وبینار بحث در مورد استراتژی برای زندگی بهتر و طولانی تر و کاهش ذهن خطرات بهداشتی. UCLA سلامت بخش روانپزشکی سالمندان دگرگون شده به یک telehealth پلت فرم.

اما این خدمات محلی باید بهتر علنی برای رسیدن به تعداد بیشتری از افراد مسن در منطقه لا – و ارائه افزایش آموزش عمومی است که یک جای خوب برای شروع است.

بسیاری از افراد مسن صورت موانع استفاده از فن آوری است که ممکن است ناشی از عدم هدایت یا دانش است. اغلب مسئولیت سقوط در نسل جوان به آموزش افراد مسن چگونه به استفاده از فن آوری منابع در دسترس است.

"من فکر می کنم مردم شده اند بسیار ماهر در تطبیق new normal" گفت: کوچک استاد روانپزشکی و علوم رفتاری و روانپزشک سالمندان. "ما در حال پیدا کردن آن می تواند بسیار موثر باشد اگر چه بسیاری از بیماران مسن تر هستند تا کامپیوتر زرنگ و دانا و آنها را به یک زمان سخت با ویدئو کنفرانس."

گرررو UCLA نشان می دهد که دانش آموزان می تواند کمک به ایجاد و یا آموزش درس چگونه به استفاده از فن آوری و رسانه های اجتماعی. او همچنین تشویق دانش آموزان به راه اندازی سلامتی چک با افراد مسن در زندگی خود را.

"بین نسلی پشتیبانی مهم است زیرا آن شیپور خاموشی به تجارب از افراد مسن و است که می تواند در سراسر آمده به عنوان حکمت برای بزرگسالان جوانتر," Guerrero گفت.

ارائه افراد مسن با پشتیبانی شبکه ترویج ارتباطات بین نسلی و اتصال سالمندان با telemental خدمات بهداشتی و درمانی می تواند کمک به حفظ تندرستی خود را. و با تمام منابع در دست UCLA کار می کنند به آموزش و حمایت از این جامعه از طریق گسترده توسعه.

واضح است که این بیماری همه گیر قرار داده بی سابقه استرس بر سیستم بهداشت عمومی به عنوان کارگران تمرکز بر تشخیص و درمان آسیب پذیر افراد با COVID-19. سلامت روان است که اغلب نادیده گرفته شده به عنوان یک نگرانی سلامت که اکثر تمرکز شده است در کاهش ویروس. اما در حالی که کارگران بیمارستان تمرکز فوری اثرات ویروس UCLA جامعه می تواند انجام دهد بسیار مهم کار در پشت صحنه در صورت افزایش منابع و آموزش و پرورش.

رسیدن به کسانی که در نیاز می توانید احساس می کنید مشکل و بدون چهره به چهره تعامل است.

اما ما می توانید تفاوت را برای آسیب پذیر ترین اعضای جامعه ما – حتی اگر آن را فقط با یک زوم آموزش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن