UCLA کتابخانه ادامه کار برای افزایش دیجیتال دسترسی با مشارکت جدید

UCLA کتابخانه همکاری با کتابخانه دیجیتال برای ارائه به دانش آموزان و استادان با دسترسی آنلاین به بیش از 40 درص

توسط ATROTICNEWS در 30 فروردین 1399

UCLA کتابخانه همکاری با کتابخانه دیجیتال برای ارائه به دانش آموزان و استادان با دسترسی آنلاین به بیش از 40 درصد از مواد برگزار شد در مجموعه خود را.

HathiTrust یک انجمن علمی و پژوهشی و کتابخانه ها است که حفظ مواد در یک کتابخانه دیجیتال.

در طول COVID-19 گیر HathiTrust فراهم کرده است عضو دانشگاه ها از جمله دانشگاه UCLA با موقت خواندن آنلاین دسترسی به مواد که در حال حاضر قابل دسترسی نمی باشد در فرد است. دانشجویان و استادان را در دسترسی به این منابع به عنوان طولانی به عنوان کتابخانه بسته است.

"ما قصد داریم به گسترش استفاده عادلانه دسترسی به جسم ما را به اطمینان حاصل شود که علمی جوامع از اعضای ما را می توانید در ادامه آموزش و یادگیری با HathiTrust منابع اگر دسترسی فیزیکی به مجموعه چاپ شده است به خطر بیافتد در طول COVID-19 pandemic" گفت: HathiTrust مدیر اجرایی مایک کردند در بیانیه ای آنلاین.

از طریق HathiTrust میلیون ها نفر از کتاب های چاپ شده در دانشگاه کالیفرنیا در کتابخانه ها به طور موقت در دسترس به صورت دیجیتال به هر یک از دانشجویان دانشکده و یا کارکنان که نیاز به دسترسی به آنها گفت: آلیسون اسکات دانشیار دانشگاه کتابداری و اطلاع رسانی برای مجموعه مدیریت و ارتباطات علمی در UCLA.

برای دسترسی دیجیتالی مواد UCLA دانشجویان و استادان می توانند در ورود به HathiTrust کتابخانه دیجیتال سایت و وارد محوطه دانشگاه خود اطلاعات است.

بسیاری از اساتید مجبور به تکیه بر HathiTrust و یا روش های دیگر برای پیدا کردن نسخه دیجیتال از متون و یا مجبور به تغییر خود درسی به نفع جدیدتر متون.

با ساخت دیجیتال با مواد در دسترس و یا تنظیم متن مورد نیاز تا دانش آموزان را مجبور به خرید کتاب UCLA می تواند کمک به سهولت دانش آموزان استرس به خصوص از آنجا که بسیاری از تحقیقات کمک هزینه تحصیلی کمک هزینه نخواهد بود ارائه بودجه گفت: دانشیار استاد تاریخ رابین دربی.

"این یک چالش (به پیدا کردن راه هایی به جای دانشجويان جدید مشکلات مالی) اما این کتابخانه با همکاری نهادهای مختلف به ارائه کتاب های الکترونیکی و دسترسی به منابع آنها در دسترس ساخته شده کمک به حل بسیاری از مشکلات" دربی گفت.

UCLA دانشجویان و استادان نیز گسترش دسترسی به مجموعه ای از چند بزرگ دیگر آنلاین پایگاه داده های تحقیق از جمله اضطراری ملی, کتابخانه, EBSCO, ProQuest, در حالی که این بیماری همه گیر در حال انجام است.

در علاوه بر این به کار با HathiTrust UCLA کارکنان کتابخانه نیز کشیدن منابع دیگر هم برای کشف کردن راه برای کمک به دانشجویان و استادان دسترسی تحقیقات در طول همه گیر کاترین گفت: Kapsidelis تحقیقات و آموزش کتابداری و اطلاع رسانی.

Kapsidelis و متی و جلیقه موسیقی تحقیق و پژوهش در کتابداری و اطلاع رسانی در UCLA همکاری در یک کتابخانه راهنمای موقت منابع آنلاین دانشجویان و استادان می توانید در طول بیماری همه گیر.

"UCLA بود به خوبی آماده برای ارائه این اطلاعات آنلاین" جلیقه گفت. "ما انجام داده اند مقدار زیادی از کار در اشتراک مواد و پشتیبانی از دسترسی باز طرح های و همچنین به عنوان آنلاین کارگاه های آموزشی و حرکت به تحقیق مشاوره آنلاین نیست."

OpenUCLA یک زمان UCLA کتابخانه ابتکار همچنین در نظر دارد برای حمایت از دسترسی آنلاین مقالات تحقیقات با راه اندازی یک وب سایت جدید برای ارائه به دانشجویان و استادان دسترسی مستقیم به برخی از مجموعه های دیجیتال و برنامه های توسعه یافته توسط کتابخانه UCLA. آن را در دسترس خواهد بود و ظرف چند هفته آینده, اسکات گفت.

OpenUCLA توسعه داده شد UCLA کتابخانه به عنوان یک رابط کاربری جدید برای تحقیقات در ارتباط با ساخت UCLA پژوهش ها و مجموعه های دیجیتال را که در سطح جهانی در دسترس و مقرون به صرفه برای دانشجویان و استادان.

"ما واقعا می خواهید به انجام همه چیز را که ما می توانیم برای کمک به دانش آموزان و مدرسان در دسترسی و استفاده از این منابع از آنجا که ما در حال امیدوار است که این یکی کمتر منبع استرس برای همه در این غیر این صورت بسیار دشوار لحظه" Kapsidelis گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن