UCLA بازیکنان فوتبال به کار, آماده به صورت مجازی پیش نویس NFL در طول همه گیر

ورزشگاه بسته شده, تمرینات لغو شده است و چندین برونز به دنبال یک حرفه ای NFL شده اند برخورد سختی دست. UCLA بازی

توسط ATROTICNEWS در 3 اردیبهشت 1399

ورزشگاه بسته شده, تمرینات لغو شده است و چندین برونز به دنبال یک حرفه ای NFL شده اند برخورد سختی دست.

UCLA بازیکنان فوتبال که تا به حال خود را طرفدار در روز در ماه مارس شد به جای گیر در داخل مجبور به آماده شدن برای مجازی 2020 پیش نویس NFL از راه دور به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. در حالی که cornerback Darnay هولمز در حال اجرا پشت جاشوا کلی تنگ پایان Devin Asiasi و کیکر JJ Molson همه تا به حال فرصتی برای نشان دادن خاموش مهارت های خود را در NFL سراغ ترکیب در اواخر فوریه و نه همه از هم تیمی های خود را که همان فرصت است.

Linebacker Krys بارنز مشغول به کار بود در فلوریدا در اوایل ماه مارس بود و فقط بازگشت به لس آنجلس (UCLA pro روز که شهردار اریک Garcetti اجرا "امن تر در خانه" سفارش.

"این قطعا بمکد دلیل این که شما قطار تا زمانی برای آن سه ماه" بارنز گفت. "برای من – به عنوان یک ترکیب مرد و یک زن و شوهر از دیگر هم تیمی های ما واقعا با تکیه بر که نرم افزار روز. این یکی از آخرین عکس برای قرار دادن برخی از اعداد و نشان می دهد برخی از چیزهای خوب در مقابل پیشاهنگی."

بارنز و نماینده او برایان Hannula مرتب یک برنامه برای ضبط linebacker 40-حیاط داش و دیگر تمرینات خود را از خانه و خانواده خود را در بیکرزفیلد کالیفرنیا و ارسال آنها را به علاقه مند پیشاهنگان و مربیان در سراسر لیگ.

در ضمن بارنز موفق به ماندن در شکل با تمرین قطره و پوشش با مهارت های خود را در دبیرستان هم تیمی دوست دوران کودکی و بالقوه اولین انتخاب دور ایالتی یوتا کارفرمایی اردن را دوست دارم.

"فقط قادر به کار کردن با (عشق) و خوراک یکدیگر شده است برای هر دوی ما" بارنز گفت. "هر زمان که ما دوباره به شهر ما انتخاب کنید تا سمت راست که در آن ما به سمت چپ خاموش از آخرین بار دیده ایم هر یک از دیگر. این همه عشق وجود دارد."

کلی نشده به خانه بازگشت مانند بارنز و برخی از دیگر هم تیمی های خود را, و او گفت که او در تلاش برای پیدا کردن یک محل ثابت برای کار کردن در اطراف وستوود.

"من فقط در تلاش برای پیدا کردن مکان برای رفتن چه که باز پارک یا میدان باز" کلی گفت. "این دشوار است به انجام این کار, اما شما باید برای پیدا کردن یک راه برای ادامه به انجام آن است."

در حالی که بارنز و دیگران را به نفع بازگشت به خانه برای وعده های غذایی خانه پخته کلی شده است از چپ به دفع کردن برای خود را در قرنطینه.

کلی گفت که او استفاده می شود به خوردن تقریبا تمام وعده های غذایی خود را در واسرمن فوتبال مرکز – که در حال حاضر بسته – بنابراین او در حال حاضر با توسل به پخت و پز خود را. اگر چه او گفت که او می خواهد برای شروع کپی کردن برخی از دستور العمل های او به خاطر از واسرمن او نیست در این سطح فقط رتبهدهی نشده است.

"من هنوز آماده نیستم آماده به گسترش" کلی گفت. "ما باید به گرفتن گام های کودک. سپس هنگامی که ما وجود دارد من می توانید شروع به انجام برخی از مسائل."

در حال اجرا به عقب ارسال شده back-to-back 1,000-حیاط فصل با UCLA بود که به اندازه کافی تولید برای به دست آوردن او را دعوت به ترکیب است که در محل از فوریه. 27 به 1 مارس. کلی 4.49 دوم 40-حیاط داش و 23 مطبوعات نیمکت تکرار رتبه هفتم و پنجم در میان شرکت پشت در حال اجرا بود و او پیش بینی می شود برداشت در هر نقطه بین سوم و پنجم دور.

اینکه آیا یا نه آنها در ظاهر در ترکیب مربی تراشه کلی گفت این است که بسیار ناپایدار زمان برای هر Bruin تلاش برای گام بعدی. او, با این حال تعریف سابق خود بازیکنان برای خرید به این تیم ذهنیت در طول چند فصل گذشته و استفاده از آن را به وضعیت در دست است.

"وجود دارد یک ناشناخته بزرگ برای همه آنها در حال حاضر کند." "اما زمانی که ما به عقب برویم به طرز فکر 'کنترل controllables' و 'آن را یک روز در یک زمان و همه نوع از چیزهایی که مردم می گویند در حال کلیشه, من فکر می کنم ممکن است شما واقعا می خواهید به نگاه واقعا در کسانی که به دلیل آنها را حس به خصوص در این وضعیت است."

اولین Bruin به شنیدن نام خود را به نام بیش از آخر هفته پیش بینی می شود هلمز که فارغ التحصیل در سه سال و شرکت در کنار کلی در هر دو ترکیب و ریس ارشد کاسه. هلمز است CBS Sports,' شماره 16 cornerback در دسترس است و چاک دار به یک سوم و یا چهارم دور انتخاب کنید.

کلی گفت: NFL تیم صحبت کردیم و به او در مورد استفاده از هلمز به عنوان یک نیکل در سطح بعدی با وجود این واقعیت که او با بازی در درجه اول در خارج از اعداد در UCLA. اما این مربی همچنین گفت: نقش بالقوه تغییر و عدم قطعیت در اطراف coronavirus نگهداری نشده است Holmes پایین.

"(هولمز) یک روح" کلی گفت. "او یک روش عالی برای زندگی است. او هیجان زده هر روز او همیشه شروع می شود 'روز بزرگ مربی در یک متن و یک سوال برای من است."

هولمز بود, پنج ستاره استخدام بیرون آمدن از مدرسه و کلی گفت که پشت دفاعی همیشه برنامه ریزی شده به سر NFL به عنوان به زودی به عنوان او می تواند.

بقیه برونز با چشم خود را بر جوانب مثبت شده اند سریع ردیابی به NFL در راه همان است.

Linebacker جاش جنگل از دست رفته کل 2018 فصل با مصدومیت زانو لبه حمله کننده Keisean Lucier-جنوبی برداشت غير اشتباه خود را در سال اول و رئیس مرکز Tagaloa خود را آغاز UCLA حرفه ای در دفاعی سمت توپ. Asiasi و دفاعی پایان Jason Harris هر دو نقل و انتقالات به عنوان کلی.

کلی بود و راه رفتن در UC Davis قبل از پیوستن به UCLA در سال 2017, و او گفت: برگزاری بر روی خود underdog طرز فکر از طریق پیش نویس فرایند میباشد به موفقیت او در رسیدن به سطح بعدی.

"(پیاده روی در ذهنیت) قطعا تبدیل شدن به یک بخشی از من" کلی گفت. "به عنوان یک تازه کار در NFL است که واقعا چیزی به لاف زدن در مورد. آن دسته از جانبازان هستند همه جوانب سوپر جام قهرمانان – من انجام نداده اند هر یک از این مسائل نشده است. بنابراین من برای ایجاد خودم برای اولین بار."

صرف نظر از تمرین خود رژیم های, رژیم های غذایی, پیش نویس سهام و یا ترتیبات زندگی یک تعداد انگشت شماری از برونز را رسما پرش به جوانب مثبت بیش از آخر هفته.

وقتی پرسیده شد که در مورد امکان رو خاموش در برابر هم تیمی های سابق خود در روزهای یکشنبه بارنز گفت: این چیزی است که آنها به مدت طولانی در مورد.

"است که می تواند یک برکت و رحمت برای دیدن کسی که با ما در رقابت با چهار سال گذشته است و قادر به رقابت در برابر آنها" بارنز گفت. "برای ما این امر می تواند عجیب و غریب آن را می شود یک لحظه افتخار."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن