UCLA football دستاوردهای سوم کلاس 2021 متعهد در 4-star استخدام Devin کیرکوود

تراشه کلی شده است و کار از خانه در طول چند ماه گذشته اما او هنوز موفق به حلقه در چندین استخدام در قرنطینه. مرب

توسط ATROTICNEWS در 26 اردیبهشت 1399

تراشه کلی شده است و کار از خانه در طول چند ماه گذشته اما او هنوز موفق به حلقه در چندین استخدام در قرنطینه.

مربی جدیدترین علاوه بر این خود بالاترین-رتبه بندی نشده است.

چهار ستاره ورزشکار Devin کیرکوود متعهد به UCLA football پنج شنبه بعد از ظهر. کیرکوود – که مادر با حضور UCLA – سومین بازیکن در کلاس 2021 به ارتکاب به برونز اما تنها چهار-ستاره از دسته تا کنون.

از آگورا هیلز کالیفرنیا بومی تنگ بالقوه خود مقصد به UCLA, کلرادو, نوتردام, کالیفرنیا و آریزونا دولت در مارس 5.

بلافاصله پس از کیرکوود متعهد برونز در زمان بیش از شماره 6 نقطه در 2021 Pac-12 استخدام رتبه بندی و در حال حاضر رتبه 71 در سراسر کشور توسط 247Sports. دانشگاه UCLA میانگین جذب امتیاز از 88.40 رتبه چهارم در Pac-12 پشت تنها, اورگان, USC و یوتا.

کیرکوود است شماره 22 چشم انداز در کالیفرنیا و شماره 231 چشم انداز در کشور با توجه به 247Sports' کامپوزیت رتبه بندی و او چهارم-بالاترین سراسر کشور رتبه مرتکب پس از کلی پیوست برنامه پشت تنها افزایش دانشجوی سال دوم offensive lineman شان Rhyan افزایش junior گیرنده گسترده تعقیب کوتا ورودی و دانشجوی سال اول linebacker Damian فروشندگان.

این Junipero Serra دبیرستان محصول دارای تجربه در هر دو طرف توپ. کیرکوود برگزار گسترده گیرنده cornerback و ایمنی در دبیرستان اما 6-پا-3 ورزشکار پروژه در درجه اول به بازی بازی های گوشه در UCLA با توجه به Bruin گزارش آنلاین.

کیرکوود متصلب تا 34 پردازد و شش پاس دفاع و یکی رهگیری در 11 بازی خود در سال سوم.

247Sports, استخدام کارشناس گرگ Biggins گفت Bruin گزارش حاضر که کیرکوود می تواند تبدیل به یک "تاثیر بالا-لایه قدرت 5 استارت" و "آینده اواسط دور پیش نویس NFL انتخاب کنید."

با وضعیت نهایی دبیرستان فصل در هوا به دلیل COVID-19 گیر کیرکوود ممکن است یک شانس برای اضافه کردن بیشتر بازی فیلم به رزومه کاری خود را در این پاییز. هر دو UCLA و Junipero Serra در لس آنجلس که هنوز مجموعه پایان تاریخ به آن "امن تر در خانه" سفارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن