UCLA ارومیه خواستار شرکت دانشجویان در سال 2020 آمار ایالات متحده

UCLA ارومیه گفت: ضروری است برای دانش آموزان به شرکت در ایالات متحده در سال 2020 سرشماری با وجود مسکن تغییرات ب

توسط ATROTICNEWS در 24 فروردین 1399

UCLA ارومیه گفت: ضروری است برای دانش آموزان به شرکت در ایالات متحده در سال 2020 سرشماری با وجود مسکن تغییرات با توجه به همه گیر.

سرشماری ایالات متحده رخ می دهد که هر 10 سال به تعداد تمام مردم زندگی می کنند و یا ساکن در ایالات متحده است. مردم باید تا تاریخ 14 اوت برای شرکت در سرشماری.

هدف از این سرشماری است که به اختصاص تعدادی از اعضای مجلس نمایندگان ایالات متحده در هر دولت و برای توزیع بودجه فدرال به جوامع بر اساس داده های سرشماری گفت: Jeffrey انوش معاون مدیر منطقه ای از لس آنجلس منطقه از اداره آمار آمریکا.

"صدها میلیارد دلار از بودجه فدرال در حال توزیع به جوامع در سراسر کشور بر اساس سرشماری اطلاعات" انوش گفت. "گرانت پیشنهادات و کمک های مالی بودجه بر اساس داده های سرشماری و پس از آن بسیار مهم است که هر کس شمارش از جمله دانشجویان است."

اطلاعات سرشماری و از نظرسنجی هایی که از سرشماری استفاده می شود را استنتاج در مورد نیازهای جوامع مختلف گفت: ناتالی Masuoka استادیار علوم سیاسی در دانشگاه UCLA.

"که یکی از دلایل آن را واقعا مهم است برای ما به همه" Masuoka گفت. "به خصوص برای کسانی که در جمعیت هایی که واقعا فراموش کرده اند نیاز است که آنها می خواهند دولت فدرال به آدرس (و) مطمئن شوید که آنها در حال شمارش در آمار"

تعداد دقیق نیز بسیار مهم در ساخت مطمئن شوید که منابع اختصاص داده شده به UCLA Masuoka اضافه شده است.

از داده های سرشماری به اطلاع بودجه فدرال برای خدمات و برنامه هایی مانند ساخت بزرگراه مدرسه ناهار و آموزش پزشکی. همچنین اثرات بودجه برای پل کمک, مدرسه ایمنی و سلامت روان, خدمات, با توجه به U. s. اداره آمار.

نادرست تعداد می تواند بر برخی از بودجه فدرال در برنامه هایی مانند کمک ویژه برنامه گفت: Jennie نام تجاری یک جامعه شناسی و آمار استاد و مدیر کالیفرنیا مرکز تحقیقات جمعیت.

"هر چیزی را که متکی بر بودجه فدرال است که دانش آموزان با استفاده از می توان نهفته در این سرشماری تعداد" با نام تجاری گفت. "حتی اگر این منابع به جامعه اطراف UCLA دریافت مختل است که به پایان می رسد تا تأثیر دانش آموزان است."

این COVID-19 همه گیر باعث شده است که بسیاری از دانشجویان به طور موقت نقل مکان از مسکن خود را در نزدیکی محوطه دانشگاه خود است.

UCLA منتقل بهار سه ماهه کلاس های آنلاین در پاسخ به COVID-19 همه گیر و تشویق دانش آموزان زندگی بر روی تپه به حرکت می کند. بیش از 80 درصد از ساکنان تپه را ترک کرده اند در پاسخ به اعلام.

دانش آموزان باید تعیین کنید که چگونه به دفعات مشاهده شده خود را بر اساس جایی که آنها زندگی می کنند و اکثریت از آن زمان به عنوان از آوریل 1, با توجه به U. s. اداره آمار.

اداره آمار طبقه بندی دانش آموزان به دو گروه انوش گفت.

اولین دسته از دانشجویانی که در خوابگاه زندگی می کنند دانشگاه به رسمیت شناخته برادری و خواهری, خانه, دانشگاه, آپارتمان و یا هر دیگر در پردیس مسکن.

دانش آموزان در این گروه لازم نیست که برای پاسخ به سرشماری از آنجایی که آنها در حال حاضر شده است شمارش توسط دانشگاه انوش گفت.

دیگر دسته از دانش آموزان از دانش آموزان که در خارج از دانشگاه و غیر دانشگاه متعلق به مسکن است. آنها را به پاسخ خود به خود انوش گفت.

دانش آموزان می توانند با پر کردن فرم سرشماری در سه راه: آنلاین از طریق تلفن و یا از طریق یک کاغذ سرشماری شکل و طول می کشد کمتر از 10 دقیقه انوش اضافه شده است.

Masuoka گفت: دانش آموزان باید فعال باشید تا مطمئن شوید که آنها در حال شمارش و اضافه کرد که بهتر است به بیش از حد شمارش از زیر محاسبه می شود.

"من از نوع قوی توصیه این است که مطمئن شوید که هر فرد در ایالات متحده (می سازد) مطمئن شوید که آنها را در درک که در آن آنها باید شمارش" Masuoka گفت. "اگر آنها در حال فرض کنید شخص دیگری شمارش آنها و سپس آنها نیاز به رسیدن به مطمئن شوید که آنها در واقع در حال شمارش است."

داده های دریافت شده در سرشماری محافظت شده است و می تواند به اشتراک گذاشته نمی شود با هر شرکت و یا سازمان دولتی انوش گفت. نیز وجود دارد هیچ سوال در مورد وضعیت مهاجر او اضافه شده است.

"ما نمی درخواست تابعیت وضعیت" انوش گفت. "این یک روش ساده جمعیت دفعات مشاهده شده است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن