UCLA کارشناسان نشان می دهد LA کیفیت هوا بهبود یافته است اما تشویق تفکر دراز مدت

کیفیت هوا در لوس آنجلس بهبود یافته در طول COVID-19 گیر UCLA استادان و سازمان حفاظت محیط زیست تایید کرد در ماه

توسط ATROTICNEWS در 20 اردیبهشت 1399

کیفیت هوا در لوس آنجلس بهبود یافته در طول COVID-19 گیر UCLA استادان و سازمان حفاظت محیط زیست تایید کرد در ماه آوریل است.

اقامت در خانه سفارشات را کاهش ترافیک جاده است که منبع اصلی آلودگی هوا گفت: Yifang زو دانشیار مدیر مرکز برای هوای پاک در UCLA موسسه محیط زیست و توسعه پایدار. سوزاندن بنزین انتشار ترکیبات آلی فرار نیز شناخته شده به عنوان VOCs و اکسیدهای نیتروژن به هوا.

"این باعث ایجاد ثانویه ازن و است که منبع کلیدی برای لس آنجلس دود" زو گفت.

ترافیک در لس آنجلس جاده به ویژه در بزرگراه کاهش یافته است از اواسط ماه مارس زو گفت. کاهش در تولید گازهای گلخانه ای از حمل و نقل به کاهش آلودگی در شش هفته گذشته ایجاد طولانی ترین دوره از "خوب" کیفیت هوا در بیش از دو دهه با توجه به سی ان ان.

کاهش در جنوب کالیفرنیا ترافیک منجر به کاهش میکروسکوپی آلاینده های هوا شناخته شده به عنوان ذرات ریز یا PM 2.5. این سهم به 20 درصد بهبود در کیفیت هوا در سراسر جنوب کالیفرنیا با توجه به زو یافته است و آژانس حفاظت از محیط زیست داده است.

اخیر شرایط آب و هوایی از جمله افزایش بارندگی طی ماه آوریل نیز بهبود کیفیت هوا زو اضافه شده است. این باران است بیشتر کاهش می یابد و مواد شیمیایی مضر در هوا, ساخت هوا تمیزترین شده است در دهه, او گفت:.

"خوب" کیفیت هوا خط به پایان رسیده اما به عنوان متوسط افزایش یافته است در جنوب کالیفرنیا. در حالی که کاهش تولید گازهای گلخانه ای به احتمال زیاد ساخته شده است سهم قابل توجهی به کاهش آلودگی و کیفیت هوا خواهد شد به احتمال زیاد همچنان به بدتر با افزایش دما و بارش می افتد در ماه های آینده با توجه به مقاله منتشر شده در لس آنجلس تایمز.

کیفیت بد هوا دارای پیامدهای منفی برای سلامت عمومی; افزایش غلظت مونوکسید کربن و ذرات ریز در هوا می تواند منجر به افزایش حملات آسم و بستری شدن در بیمارستان برای بیماری های تنفسی گفت: سوزان پالسون مدیر مرکز برای هوای پاک.

تلاش برای بهبود کیفیت هوا در لوس آنجلس بیش از چند دهه گذشته کاهش یافته است مقدار کلی کربن در هوا و بهبود ظرفیت ریه در کودکان, او اضافه شده است.

کیفیت بد هوا نیز می تواند افزایش خطر مرگ از COVID-19 از آن است که یک بیماری تنفسی زو گفت.

عیسی Araujo مدیر محیط زیست قلب و عروق در UCLA دیوید گفن دانشکده پزشکی گفت: اطلاعات اولیه نشان می دهد که مناطق با آلودگی بیشتری را بالاتر COVID-19 مرگ و میر از مناطق با آلودگی کمتر. علاوه بر این ذرات هوا یافت شده برای حمل بخشهایی از COVID-19 ویروس اما آن شناخته شده نیست در صورتی که این بخش می تواند کمک به ویروس " انتقال او اضافه شده است.

Araujo گفت که او توصیه می کند کسانی که با شرایط موجود سعی کنید به صرف زمان در مناطق کمتر آلودگی هوا حتی پس از همه گیر.

فعالیت های انسانی است که علت اصلی ضعیف کیفیت هوا پالسون گفت. اگر چه وسایل نقلیه یکی از بزرگترین همکاران صنعتی, منابع, هواپیما, کشتی و هر نوع سوختن است که اتفاق می افتد در داخل خانه ها نیز می تواند تاثیر منفی کیفیت هوا پالسون اضافه شده است.

بهبود کیفیت هوا ناشی از ماندن در خانه سفارشات خواهد شد به سرعت معکوس هنگامی که این بیماری همه گیر به پایان می رسد زو گفت. بیشتر در دراز مدت اقدامات مانند رانندگی کمتر خواهد بود لازم به منظور بهبود کیفیت هوا به طور دائم.

"آن را بسیار طولانی را برای آلودگی هوا به بازگشت هنگامی که شما دریافت به انتشار گاز در جاده ها دوباره," او گفت:.

زو گفت: او فکر می کند جامعه باید ارزیابی مردم چگونه می توانند با هم کار کنند برای بهبود کیفیت هوا در دراز مدت.

"ما می خواهیم برای برقراری ارتباط به این که ما نمی نیاز به یک بیماری همه گیر به بهتر هوا" زو گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن