UCLA پزشکان گزارش pandemic اثر بر مغز برای کسانی که با, بدون COVID-19

این COVID-19 همه گیر خواهد شد که روانی و اثرات پاتولوژيک در مغز بیماران و با توجه به UCLA پزشکان. در حالی که C

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399

این COVID-19 همه گیر خواهد شد که روانی و اثرات پاتولوژيک در مغز بیماران و با توجه به UCLA پزشکان.

در حالی که COVID-19 بيمار به طور بالقوه می تواند توسعه علائم عصبی به دلیل SARS-CoV-2 ویروس مسئول ایجاد این بیماری کسانی که بدون بیماری نیز ممکن است دچار عوارض عصبی مانند افزایش اختلال خواب و رویاهای رنگی به دلیل اثرات روانی این مستند.

جنیفر و مارتین, استاد, در, دیوید گفن, دانشکده پزشکی گفت: غیر کارشناسی داده های نظر سنجی نشان داده است که افراد گزارش کرده اند افزایش ناراحت کابوس های مکرر و اختلالات خواب در طول مستند.

از زمان همه گیر و عمومی مستند مردم هیچ گونه نگرانی در مورد خانواده های خود رفاه و معیشت خود و ایجاد یک بسیار استرس زا است که می تواند القاء بد رویاهای مارتین گفت.

مارتین گفت که او در نظر اختلال اکثر مردم خواب برنامه به منبع دیگری از مشکل است. مردم فقط به یاد داشته باشید رویاهای خود را اگر آنها را از خواب بیدار در وسط یک رویا و چون مردم در خواب برنامه های در حال تغییر مردم تمایل به از خواب بیدار در طول کابوس و به یاد داشته باشید آنها را به وضوح او گفت:.

مردم در تلاش برای خواب خوب تمایل دارند که بیشتر احساسات منفی در طول روز و ممکن است بدتر در برخورد با احساسات است که می تواند منجر به سطوح بالایی از استرس مارتین گفت. هر چند نادر رویاهای رنگی نیست مشکل تکرار واضح و اخلال در آرزوی توسعه می تواند به یک کابوس اختلال او اضافه شده است.

"ما در مورد مراقبت های بهداشتی کارگران و مردم در ترانشه از این بیماری همه گیر" گفت: مارتین. "برای آنها کابوس می تواند یک علامت شایع."

مردم تجربه مکرر کابوس می توانید مراحل خود را برای بهبود چرخه خواب مانند اجتناب از استرس القا اخبار اتخاذ یک خواب منظم روزمره و یادآوری خود را از رویدادهای لذت بخش قبل از رفتن به رختخواب مارتین گفت.

COVID-19 بیماران نیز گزارش داشتن رویاهای رنگی گفت: Elyse خواننده, مدیر UCLA مغز و اعصاب-بیماری های عفونی برنامه. خواننده گفت: SARS-CoV-2 می تواند آلوده مغز و ایجاد یک لیست طولانی از علائم عصبی از جمله از دست دادن بویایی و سردرد و هذیان و تشنج عضلانی و مشکلات مننژيت و cephalitis وجود دارد کافی است داده های بالینی برای تعیین اگر این رویاها ناشی از عفونت ویروسی است.

از دست دادن بویایی است یک علامت شایع COVID-19 که بر حدود یک سوم از بیماران مبتلا به خواننده گفت. این ویروس بینی بافت با اتصال آن "سنبله پروتئین" از آن ویروسی پوسته به یک نوع آنزیم گیرنده در یافت که بافت و این گیرنده را می توان در چندین ارگان از جمله مغز او اضافه شده است.

هنگامی که این ویروس آلوده اعصاب در بینی بافت آن می توانید سفر در امتداد مسیر عصبی به مغز آلوده کردن بویایی لامپ و در نتیجه از دست دادن بوی خواننده گفت.

COVID-19 بیماران نیز افزایش خطر ابتلا به سکته مغزی گفت: David Liebeskind استاد مغز و اعصاب در دانشکده پزشکی.

در برخی از COVID-19 بیماران طبیعی رقیق کننده های خون تولید شده در رگ های خونی' سطوح با دستکاری و سیستم ایمنی بدن به تولید موادی که ترویج لخته شدن خون به عنوان بخشی از پاسخ به این ویروس Liebeskind گفت. این عفونت ویروسی نیز باعث می شود رگ های خونی به گسترش به دلیل التهاب که بیشتر تسهیل لخته شدن خون و در نتیجه افزایش خطر ابتلا به سکته مغزی برای بیماران از جمله افراد جوان که معمولا در معرض خطر نیست, او گفت:.

مطالعات دیگر ویروس ها که آلوده مغز نشان می دهد که التهاب ناشی از عفونت های ویروسی می تواند منجر به اختلالات مزمن مانند زوال عقل خواننده گفت. اما از آنجا که این بیماری جدید وجود دارد این است که هنوز اطلاعات کافی برای تعیین اثرات طولانی مدت SARS-CoV-2 می تواند بر روی سیستم عصبی او اضافه شده است.

مطالعات رسمی لازم است برای تعیین اینکه آیا COVID-19 می تواند باعث ماندگاری عصبی آسیب Liebeskind گفت.

"ما فقط باید اولین تجلی در حال حاضر گفت:" Liebeskind. "و ما نگران دراز مدت پیامدهای."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب