UC وارده بیش از $500 متر در هزینه های غیر منتظره به دلیل COVID-19

دانشگاه کالیفرنیا دچار $558 میلیون ارزش هزینه های غیر منتظره با توجه به تغییرات ناشی از این بیماری همه گیر کور

توسط ATROTICNEWS در 15 اردیبهشت 1399

دانشگاه کالیفرنیا دچار $558 میلیون ارزش هزینه های غیر منتظره با توجه به تغییرات ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

UC تخمین می زند که در ماه مارس پیش بینی نشده هزینه و درآمد از دست رفته هزینه سیستم دانشگاه حداقل $310 میلیون هنگامی که به استثنای هزینه های متحمل شده توسط مراکز پزشکی گفت: UC سخنگوی Stett هالبروک در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

تغییر به سیستم عامل آنلاین, برای آموزش, راه اندازی, امنیت زیرساخت های صدور مسکن و ناهارخوری, بازپرداخت اضافی و تمیز کردن اقدامات و خدمات بهداشتی و درمانی به کمک های جدید مالی بار.

هزینه های افزایش یافته همچنین از تست و مراقبت از COVID-19 بيمار در UC پنج مراکز درمانی هالبروک اضافه شده است.

UC است که به دنبال کمک به دولت برای کسری در بودجه اما وعده کمک به دور از کافی هالبروک گفت.

Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند که کنگره با تصویب در اواخر ماه مارس ارائه خواهد شد اقتصادی برای کمک به کسب و کار و سازمان های پایدار جدید مشکلات مالی به دلیل بیماری همه گیر. بیش از $220 میلیون اختصاص یافته به دانشگاه UC.

"از دولت فدرال مراقبت عمل را ارائه بسیار مورد نیاز برای کمک به آن دانشگاه سپاسگزار است اما کمک های مستقیم که UC دانشگاه را دریافت نمی خواهد به اندازه کافی برای پوشش حتی ماه اول ما COVID-19 پاسخ به" هالبروک گفت.

UC نیز با دولت و برگزاری امیدوارم که گسترده بودجه-افزایش درخواست ها را تایید خواهد کرد, او گفت:. نتیجه هنوز مشخص نیست اما UC تایید کرده است که هیچ تغییرات توان به هزینه های کمک درسی تا بیشتر پاسخ قطعی در خصوص بودجه ارائه شده توسط دولت است.

UCLA مواجه می شوند مشکلات مشابه به دلیل کاهش شدید درآمد حاصل از coronavirus مربوط به تغییرات و گفت: UCLA سخنگوی ریکاردو Vazquez در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

UCLA شاهد از دست دادن درآمد به علت لغو مسکن و ناهار خوری قرارداد در همایش علمی و ورزشی و رویدادهای فرهنگی Vazquez گفت.

UCLA را تبدیل به آموزش آنلاین است منجر به هزینه های عظیم برای systemwide تکنولوژی ارتقاء او اضافه شده است. اگر چه UCLA امیدوار است که دولت ارائه خواهد شد بودجه مورد نیاز را افزایش می دهد, چشم انداز نامشخص است Vazquez گفت.

Aidan Arasasingham دولت کمیته روابط صندلی از UC انجمن دانشجویان نوشت: در یک ایمیل که او معتقد است که این خرد کردن هزینه های لازم بار UC باید حمل به منظور ادامه به بهترین کمک به دانش آموزان خود را در طول این زمان.

"در بستن دانشگاه UC مسترد مسکن قرارداد هنوز که هنوز نگه داشتن مسکن و ناهار خوری باز برای دانش آموزان نیازمند" نوشت Arasasingham سوم-سال مطالعات جهانی ، "UC تجلیل قرارداد برای تمام کارکنان تا پایان سال تحصیلی است. UC است که بازآموزی و حفظ کارگران خدمات به پشتیبانی UC بهداشت در مبارزه با گسترش این بیماری است."

که با توجه به جایگزین برای پرداخت این هزینه ها از قبیل اخراج خدمات کاهش و خاموش شدن ناگهانی Arasasingham گفت که او در نظر UC فعلی البته عمل به یکی از بهترین ها ممکن است با توجه به شرایط.

اگر این بیماری همه گیر در ادامه به سقوط Arasasingham گفت: او معتقد است که کمک های دولت ضروری است برای نگه داشتن هزینه های کمک درسی سازگار است. افزایش هزینه های کمک درسی را حتی یک بار بیشتر در دانش آموزان در حال حاضر از نظر مالی تلاش او اضافه شده است.

"رفتن به سقوط UC باید متعهد به نگه داشتن شهریه تخت و کاهش هزینه های دانشجویی در طول این جهانی و همه گیر" Arasasingham گفت. "دانش آموزان در تلاش بودند با مالی مسکن و ناامنی غذایی حتی قبل از این بحران است. کسانی که نیاز به تنها بدتر شده است به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر."

همه UC دانشگاه باید انتقال به آموزش آنلاین باقی مانده از سال تحصیلی تشویق دانش آموزان به انصراف از مسکن خود قرارداد و پایان سه ماهه از خانه.

UCLA نیز اعلام کرد تمام تابستان جلسه کلاس نیز به صورت آنلاین با یک تصمیم گیری در مورد جلسه C به زودی به دنبال.

هیچ تصمیم گیری در مورد برنامه ریزی برای سقوط سه ماهه منتشر شده است اما صدراعظم ژن بلوک اعلام کرد که UCLA برنامه را به دانش آموزان گزینه ای از آموزش از راه دور برای سقوط حتی اگر برخی از کلاس های ارائه شده در فرد است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن