دو مدارس کاتولیک در اسقف نشین از هریسبورگ به طور دائم

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 6:21 PM EDT May 28, 2020دو southcentral پنسیلوانیا مدارس کاتولیک را برای

توسط ATROTICNEWS در 10 اردیبهشت 1399

دو southcentral پنسیلوانیا مدارس کاتولیک را برای همیشه در پایان مدرسه اسقف نشین از هریسبورگ اعلام کرد.

خانواده مقدس تثبیت مدرسه کاتولیک در Berwick و لبنان کاتولیک داشته اند رو به کاهش ثبت نام و حمایت جامعه اسقف نشین گفت: در انتشار اخبار.

مقامات گفت: این تصمیم دردناک بود اما لازم است با توجه به مدارس' واقعیت های مالی و ضربه زدن به اقتصاد مصرف از COVID-19 بیماری همه گیر.

"انتخاب نزدیک به یک مدرسه کاتولیک یکی از سخت ترین تصمیم گیری برای یک اسقف" اسقف رونالد Gainer در بیانیه ای گفت. "اگر چه بسیاری از اعضای Berwick و لبنان جوامع مشغول به کار قهرمانانه برای معکوس کردن موقعیت های مالی از مدارس این روند نزولی همچنان ادامه دارد و برای سال ها و به نقطه ای رسیده است که دیگر پایدار توسط parishes بدون تأثیر بسیاری دیگر از برنامه های وزارت."

هر مدرسه ثبت نام دانش آموزان کمتر از آن پنج سال پیش. خانواده مقدس, a K از طریق کلاس پنجم مدرسه در حال حاضر 62 دانش آموزان از 102 در سال 2015 تقریبا 40% افت. لبنان کاتولیک, a K از طریق 12 مدرسه در حال حاضر دارای بیش از 300 دانش آموزان از 370 تقریبا 19% افت.

مدارس در اسقف نشین از هریسبورگ ثبت نام نزدیک به 10 ، 000 دانش آموزان است.

مدارس' امور مالی نیز رنج می برد. خانواده مقدس و لبنان کاتولیک باید عمل در کسری موقعیت برای چندین سال.

به عنوان مشترک وزارتخانه های Berwick و لبنان منطقه parishes بدهی از مدرسه در عملیات تبدیل به مسئولیت parishes.

اسقف مقامات گفت که انتظار می رود رکود اقتصادی به ترکیب مدارس ،

حتی پس از چند اعانه از مدارس و کلیساها در طول چند سال گذشته همه درگیر parishes احساس فعلی و پیش بینی آینده بدهی را به طور قابل توجهی خطر اندازد سایر وزارتخانه ها از parishes.

اخبار مدارس تعطیل بود و به پدر و مادر از طریق یک پیام ویدیویی ارسال شده توسط استفاده کننده. چرا که از زمان اجتماعی فاصله احکام یک جلسه در شخص غیر ممکن بود.

"ما می دانیم و به طور کامل درک کنند که این اخبار در حال رفتن به ضربه خانواده های ما سخت" گفت: Daniel Breen, وزیر آموزش و پرورش و سرپرست مدارس برای اسقف نشین. "ما کار را برای ترویج آموزش و پرورش کاتولیک در اسقف نشین و تعطیلی ما اعلام امروز واقعا آخرین راه حل."

دانش آموزان از این مدارس استقبال خواهد شد در نزدیکی مدارس کاتولیک.

همچنین علاقه:



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن