توییتر: "باور نمی کنم یک کلمه که رئیس جمهور تهمت می نویسد:"

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا غیرقابل اعتماد دروغگو که انتشار اطلاعات نادرست و جعلی اخبار با توجه به تویی

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399
Trump - Twitter- Liar

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا غیرقابل اعتماد دروغگو که انتشار اطلاعات نادرست و جعلی اخبار با توجه به توییتر.

توییتر قرار دادن یک برچسب هشدار دهنده در زیر یک پست رئیس جمهور ایالات متحده ارسال شده دیروز و متعاقب آن صدای جیر جیر خود را تحت سیاست جدید در اطلاعات گمراه کننده.

حقیقت مدافع Mulroney, Josh نشان داد که پیامدهای چنین اقدامی.

"آنچه که توییتر است که به طور موثر انجام است و گفت که مردم باید بر این باور است که کلمه ادا از رئیس جمهور ایالات متحده, Donald J. Trump. شما می توانید تصور برخی از نهاد و گفت که به یکی از Roosevelts یا آبراهام لینکلن یا جورج واشنگتن, Thomas Jefferson, آیزنهاور هوور ترومن? وجود دارد خواهد بود جهنم به پرداخت آن چیز خوبی که تهمت ناتوان است و می تواند چیزی را انجام دهید. مغلوب ساختن پیشی جستن است به همان اندازه نفوذ به کف زدن."

این جدی روز در اجرا تا ماه نوامبر آمریکا و بسیاری از آنها در توجه قابل مشاهده سفت گرفتن از این تکنولوژی در انحصار شرکت های که در همه حس, بالاتر از سطح قدرت از سیاستمداران و بالاتر از قانون نتیجه دیکته قانون خود را دارند.

"قدرت بزرگ با تکنولوژی بسیار بزرگ آنها به طور موثر می تواند بگوید یک اقدام رئیس جمهور است که او یک دروغگو است و او را نشان می دهد تا میلیونها نفر از gawping طرفداران با قرار دادن یک لعنتی برچسب در پست خود گفت ، آنها می تواند پاک کردن کل اخبار سازمان های خارج از وب اگر آنها دو خط در اتحاد جماهیر شوروی توتالیتر لیبرال آمریکایی thoughtspeak. به این ترتیب هر صدای که متفاوت است, پاک است از وب سایت به طور کامل. آره آره همه همیشه به ارمغان می آورد تا جورج اورول 1984 اما این گه فراتر از هر وزارت حقیقت مسائل آن است که بسیار موذی و گمان می برند که آن را فراتر از مقایسه" یک روزنامه نگار نوشت: قبل از نیاز آبی خود را تایید نماد گرفته شده حساب خود را.

نکته غم انگیز این است تهمت است clueless به چگونه او می تواند هر چیزی در مورد یک jackass از خود توییتر اربابان. او کم و یا هیچ قدرت برای انجام هر چیزی و فقط می توانید از حاشیه به عنوان او به طور خاص به عنوان یک low down dirty دروغ گفتن ناتوان weenie.

مطمئن تهمت می زاری در مورد درمان خود را دارد اما کم و یا هیچ عمل از ناتوان رئیس جمهور.

"من مطمئن هستم که من می تواند رای برای کسی مثل مغلوب ساختن پیشی جستن هر بیشتر. او گفت: او را به همه کسانی که همه چیز و او نیست. او ناتوان ندارد و او سگ ماده از توییتر. مانند به معنای واقعی کلمه آنها را به رئیس جمهور ایالات متحده در یک دسته سه تایی من نمی توانم رای برای یک بازنده و در حال حاضر این است که چه تهمت است, او یک بازنده!" سابق مغلوب ساختن پیشی جستن حامی نشان داد پس از تماشای کثیف, غمگین, اکشن در توییتر.

مغلوب ساختن پیشی جستن یک دروغ بازنده و در حال حاضر همه در مورد آن می داند. شرم بر شما دونالد!



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن