تلویزیون نقد و بررسی: "هالیوود" ارائه می دهد و امیدوار داستان اما خیلی خارق العاده به نظر می رسد درام

هشدار: اخلال گران در پیش است. هالیوود ساخته شده Ryan Murphy بنابراین مورفی رفت و "هالیوود" حق بازگشت. مورفی ته

توسط ATROTICNEWS در 16 اردیبهشت 1399

هشدار: اخلال گران در پیش است.

هالیوود ساخته شده Ryan Murphy بنابراین مورفی رفت و "هالیوود" حق بازگشت.

مورفی تهیه کننده و خالق بی شمار سری از اپیزودیک تلویزیونی از "Glee" به "American Crime Story" توسعه به تازگی منتشر شده miniseries با Netflix همراه با تولید Ian Brennan. مجموعه ای در پس از جنگ جهانی دوم لس آنجلس "هالیوود" به دنبال یک گروه از جوانان امیدوار مبارزه برای ایجاد فرصت های شغلی را برای خود در صنعت سرگرمی است. با "ژست" تولید کننده helming نشان می دهد و همچنین این سری محدود است مالامال از تجاوز+ شخصیت های بی شمار نژادها و سنین – طراوت واگرایی از معمول رسانه ها تصویر از 1940s.

"هالیوود" است که یک تصویر خوش بینانه از آنچه در صنعت سرگرمی ممکن است مانند نگاه اگر مترقی تزریق استعداد بود شروع به تولید فیلم در اواخر 1940s. معاصر استعداد مورد استفاده در این سری است که هر دو قوی و عظیم شامل امثال فیلم و تلویزیون از جانبازان مورفی پروژه های دیگر, اما, این, تازه, بازیگران و هنرپیشه های زن که واقعا بالا بردن mini-series.

نشان می دهد cheekily آغاز می شود با رو به رشد بازیگر جک کاستلو (David Corenswet) به دست آوردن یک شغل در یک سرویس کامل ایستگاه گاز در وسط لس آنجلس – فقط آن را به سرعت نشان داد که ایستگاه نیز فراهم می کند خدمات جنسی برای مشتریان با رمز درست است. هر چند جک shies دور از خدمت مشتریان مرد همکار گاز و مشتاق فیلمنامه مورچه کلمن (جرمی پاپ) بیش از خوشحال به انجام این کار و در نتیجه در رابطه با یکی دیگر از جوان هالیوود, امیدوار, راک هادسون (جیک چیدن).

[مرتبط: نقد و بررسی فیلم: 'نیمی از آن را ارائه می دهد و دیدگاه تازه در مورد آنچه یک نوجوان رام-com می باشد]

Corenswet و پاپ استادانه گرفتن شخصیت خود را کور " ساده لوحی به عنوان آنها در مورد صحبت خود هالیوود رویاهای در مورد منطقه امیدوار سوسو زدن در چشمان خود را. این همه xxx آماتور در این سری اضافه کردن به آنکه شرایط خود را به دلیل بسیار شبیه خود, شخصیت, بازیگران تنها فرو بردن انگشتان خود را به این صنعت است.

اما هادسون در زندگی واقعی بود معروف هالیوود heartthrob که تمایلات جنسی به سوال نامیده می شد قبل از این بازیگر درگذشت از عوارض مربوط به ایدز در سال 1985. "هالیوود" به تصویر می کشد هادسون را به عنوان یک سبز استعداد که گرفته می شود با استفاده از با استعداد عامل هنری Willson در حیرت انگیز تصویر توسط "The Big Bang Theory" آلوم جیم پارسونز.

در اولین جلسه Willson اطمینان هادسون او می خواهد تا او را به یک ستاره, درخواست تنها نعمت جنسی و 10% از درآمد خود را در ارز. کسانی که در حال قفل شده است و به فکر پارسونز به عنوان اجتماعی بی دست و پا شلدون را ببینید واقعی خود را در طیف وسیعی از طریق حیله گر و زیرک صنعت میانه-مرد Willson که فکر می کند هیچ چیز از نظر جنسی تهدید یک بازیگر جوان.

موضوع تمایلات جنسی به عنوان سرمایه باعث می شود به خودی خود بسیار ساده در نیمه اول از سری. بازیگران جوان به تصویر کشیده شده به عنوان داشتن به پیشنهاد جنسی نعمت به منظور پیشبرد حرفه خود را به عنوان در هر دو هادسون و کاستلو به موارد اما لایه های فتنه و رشوه خواری شروع به پوست دور زمانی که طرح مرکزی از سری پدیدار می شود.

دوم نیمی از "هالیوود" اصلی بازیکنان درگیر شدن در آس Studios تولید یک فیلم داستانی به نام "میخکوب کردن محکم کردن." ناگهان سه پسر که مشغول به کار در یک ایستگاه گاز-تبدیل-خیابان درگیر در یک استودیوی عظیم تولید با یک بودجه برای مطابقت با. این اولین بار است که بزرگ توسعه حرفه ای از سری بعد جک مورچه و سنگ بهره برداری از بدن خود را به صورت حرفه ای استفاده هر یک پاداش است با نزدیک فوری ستارگی. با stardom سه قادر به دست آوردن موسیقی برادوی نسخه هالیوود و این باور تا آن را تبدیل به belligerently تا ضرب و شتم

زمانی که بزرگتر-از-زندگی studio مغول آس آمبرگ (Rob Reiner) می افتد به کما همسرش, Avis (Patti LuPone) و استودیو اجرایی کیر ساموئلز (جو Mantello) را بیش از این پروژه است. آنها با تغییر عنوان به "مگ" را داستان در مورد یک زن جوان رنگ, بازیگران, کارگردان, دوست دختر کامیل واشنگتن (لورا Harrier) به عنوان رهبری و منتظر اجتناب ناپذیر اختلاف است. عبور از سرعت رایت در مقابل چمن معترضان اعتصاب تئاتر و تهدید به مرگ به طور منظم ، نه به ذکر است استودیو چهره خاص تباهی مالی برای تلاش برای انجام کاری به عنوان پیشرو در سال 1948 به عنوان تولید یک فیلم با یک nonmale, nonwhite منجر شود.

[مرتبط: بررسی تلویزیون: 'پارک ها و تفریح و سرگرمی' ویژه را فراهم می کند گرما, خنده در چهره COVID-19]

فقط به عنوان طرح شروع به انتخاب کنید تا به سرعت با این حال "هالیوود" ثابت می شود یک مورفی-esque موسیقی بدون هیچ گونه شماره های موسیقی. Avis و دیگر استودیو کارگران باقی می ماند بی باک در مورد تولید فیلم در مواجهه با یک مشکل پس از دیگری با تهوع مثبت.

در صورت هر چالش در هر عمل از هر قسمت راه حل ثابت به یک شخصیت ارائه نمایشی گفتگو با خود و بقیه بازیگران حمل با تولید در حال حاضر به درستی با انگیزه است. آن را به عنوان اگر وجود دارد هر قسمت مونولوگ حداقل استاندارد برنامه کلامی انگیزه که در آن شخصیت های به طور مداوم به اعتراف خود خواسته ها و احساسات. اما بیش از حد دراماتیک موسیقی – سرقت از موسیقی خود را – به سرعت تبدیل به یک اپرا صابون.

در پایان هفت-قسمت 347-دقیقه صابون روشن مورفی در تلاش بود برای پیدا کردن یک لحظه در تاریخ این فیلم کسب و کار رسیده به صورت بکر مترقی فرصت و بازنویسی آن خود را. اما آنچه در ابتدا احساس می کند مانند یک بازی سرگرم کننده و جالب در نگاه بعد از جنگ هالیوود تبدیل به خواب و saccharine و مشکلات استودیو برخورد – از مقاومت داخلی را تهدید به مرگ – اغلب به راحتی غلبه بر.

در پایان این "هالیوود" است که امیدوار,داستان باقی مانده بیش از حد خارق العاده در نظر گرفته شود واقع بینانه درام. آن را در اصل بلند و صابون ادای احترام به زمان و مکانی که هرگز وجود داشته است اما این ایده که یابم. اگر هر چیزی می تواند در خدمت به عنوان الهام بخش ترغیب به رهبران آینده از صنعت سرگرمی به عنوان یک بیانیه هنری به صورت فراگیر و برابری اجتماعی بدون در نظر گرفتن کنوانسیون. اما آرمان تنها جمله به این دلیل که آنها هنوز رتبهدهی نشده است به دست آورد.

با آخر عنوان شده achingly مناسب – "هالیوود" برای همیشه باقی می ماند در نقل قول به عنوان خارق العاده ایده از منطقه فراتر از آن واقعیت خشن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن