تلویزیون نقد و بررسی: 'Childrick از مورت' گسیختن ریک خدا پیچیده تمرکز بر پویایی خانواده

هشدار: اخلال گران در پیش است. مادر زمین می خواهد حمایت از کودکان – به معنای واقعی کلمه. در آخرین قسمت از "Rick

توسط ATROTICNEWS در 6 خرداد 1399

هشدار: اخلال گران در پیش است.

مادر زمین می خواهد حمایت از کودکان – به معنای واقعی کلمه.

در آخرین قسمت از "Rick and Morty" ریک sidetracks یک سفر کمپینگ خانواده به سفر به مامان عزیزم گایا یک سیاره او آغشته با بی حد و حصر نیمه سنگ ریخت. در حالی که یک حاشیه از رد half-men تظاهرات در فاصله ریک و دخترش بث ساخت کل یک تمدن در زمان آن طول می کشد برای Morty و خواهر خود را در تابستان به بالا خاموش فرازمینی مایع ترمز. اما برای اولین بار در این فصل ریک غیر قابل توضیح خداگونه حضور ارائه شده است به عنوان ته کیهانی شوخی به جای یک نهاد قدرتمند.

در "Childrick از مورت" ریک تحت اللفظی است خدا با همه استانداردهای اساطیر یونانی حقانیت و همه و آثار آن را جلال. مستعد ابتلا به غرور-لادن buffoonery انتظار از قدرتمند ترین خدایان حتی ریک عقل ممکن است به اندازه کافی برای ارام کردن یک مواج سمت سیاره است.

[مرتبط: بررسی تلویزیون: 7 'Rick and Morty' قسمت نتواند به ساخت قرض گرفته شده sci-fi توطئه]

قسمت باز می شود با ریک وعده های خالی از "هیچ sci-fi مزخرف" به عنوان جری – بچه ها پدر و ریک پسر-در-قانون – درایوهای خانواده نسبت به کمپینگ زمین. متاسفانه برای جری آن را به عنوان تمایل به آنها هرگز به مقصد خود برسد به عنوان ریک متوجه او ظاهرا آغشته کل سیاره را در یک hornier نسخه از Ursula K. Le Guin را "Vaster از امپراتوری و بیشتر کند." در اولین خانواده محور قسمت از فصل جدید گایا غرور اجازه می دهد نشان می دهد شخصیت برای کشف چگونه ریک مصر نفوذ اتحاد شکل آنها برای بهتر یا بدتر – اما اغلب بدتر است.

به عنوان گایا پمپ کردن کودکان از آتشفشان مهبل ریک است که غلبه با کارهایی پدرانه ضربه و تصمیم می گیرد به منظور بالا بردن آنها را با کمک بث. به عنوان پدر و مادر ایجاد یک کارخانه برای مرتب کردن نیمی از مردان به مولد دسته بندی درخشش راه اندازی است که در آن ابهام است – آن است که هرگز خاصی اگر ریک نوع دوستی واقعی است یا صرفا birthed از یک غریزه اولیه برای ساخت, سرد, علم-y مسائل است.

در ضمن بث که تلاش کرده است با وابستگی به ریک تصویب به ظاهر آن را دریافت برای اولین بار. اما تایید خود را به نظر می رسد متکی به حدی که بث شکل خودش در ریک تصویر: او نافذ و سرد هوش به ارزش بیش اسب او را جراح قلب.

به عنوان دو ساخت کارخانه آنها سیفون کردن تمدن "unproductives" – از جمله دی جی سختگیر و اثرگذارندهها – به اراضی جنگلی دور از این سیاره است. جری شده denigrated در Rick-esque مد تابستان احساس جامعه با آنها می شود و رهبر خود را پس از معرفی آنها به مفهوم از کمپینگ. در حالی که بث متصل خودش را به پدرش پذیرش جری فعال repudiates آن را در تلاش برای فرار از سیاه چاله ها خاصیت مغناطیسی خود را از نفوذ زخم ریک-مانند رفتار امید احساس نیاز توسط خانواده اش.

[مرتبط: بررسی تلویزیون: لایه هایی از طنز در 'هرگز Ricking Morty' خط خارج روایت انتقاد نشان می دهد fanbase]

در ضمن نوجوانان تلو تلو خوردن به رها سفینه فضایی بیگانه که در آن تابستان microdoses در glowing purple مایع با استفاده از بونگ مانند بیگانه tech and Morty فرض کشتی را کنترل عمل مانند یک بازی ویدیویی. اگر چه خنده دار قضیه از ملالت است که کمی بیش از حد قابل پیش بینی در یک نمایش که موفق شده در خارج از فکر فارادی جعبه. در حالی که بث و جری تعامل با sci-fi عجایب خاص به ریک تجاری از عجیب و غریب بودن و اجازه می دهد برای معنی دار قسمت-طول قوس Morty و تابستان اجرا از آسیاب تردیدی با جری تر خواهد بود در خانه در یک فصل از "والدین."

صحبت از پدری یک بمب قطره هنگامی که آن را نشان داد ریک نیست در واقع پدر گایا کودکان – از آن خدا است. راه انداختن یک بازداشت جنگ با حساس ابر ریک راه اندازی خود را به آسمان به نبرد نژاد, گی پسر زئوس. و برای اولین بار ریک از دست می دهد ذخیره شده تنها با فصل تابستان و به طور تصادفی پرواز سفینه فضایی خود را از طریق زئوس' مغز است. نوجوانان بالا از ذهن خود و صدمه عواقب خود را خاتوله التماس برای بخشش به عنوان ریک خود را جشن می گیرد فکری برای صرفه جویی در زندگی خود.

راه اندازی این نسخهها کار میکند به یک T از آنجا که پدربزرگ خود را موفقیت بستگی به فصل و تابستان بی مبالاتی انعکاس بث ارتباط با او. عادات سالم مانند ترسو گام به سوی بلوغ و خود مسئوليت نیست منجر به کمک ریک موفق شوند.

پس از عصبانی گایا پذیرفت و خانواده از خودش برای کشتن او درست کودک, پدر, آنها, پرواز دور بر روی ریک فضاپیما به عنوان او تلاش می کند به اجتناب مسئولیت tattling در تابستان و فصل. این در خدمت به عنوان یک پایان اتصالات به یک قسمت که crucifies ریک خدا پیچیده به جای پرستش آن است.

و در حالی که خدا ممکن است "بازی راه مرموز کارت" ریک است که همه بیش از حد آسان به کشف.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن