بررسی تلویزیون: 7 'Rick and Morty' قسمت نتواند به ساخت قرض گرفته شده sci-fi توطئه

هشدار: اخلال گران در پیش است. دور ماندن از مرطوب تخم مرغ – آنها مطمئن شوید که به نا امید. در این هفته "پرومته

توسط ATROTICNEWS در 23 اردیبهشت 1399

هشدار: اخلال گران در پیش است.

دور ماندن از مرطوب تخم مرغ – آنها مطمئن شوید که به نا امید.

در این هفته "پرومته"الهام گرفته از قسمت Rick and Morty بیدار در آئورت به شکل سیاره Glorzo با squidlike بیگانگان ضامندار بر روی چهره خود را و هیچ حافظه از آنچه اتفاق افتاده است. پس از یک واجب یک مورد Morty را ، عادات این دو مجرای-نوار بیگانه اجساد به چهره خود و نفوذ رو به رشد Glorzo تمدن جستجو برای از دست رفته خود را کشتی. خوشبختانه "Promortyus" میریزد این smugness هفته گذشته قسمت – علاقه اندروفین عجله hijacks و hijinks نشان می دهد شناخته شده است – و در عین حال نتواند به اجرای یک مفهوم است که احساس می کند کاملا اصلی است.

به عنوان قسمت عنوان حاکی, "Promortyus" اجرا حیطه از sci-fi franchises اما معنی اضافه کردن به این ژانر را در کارنامه ساخت بیننده آرزو می کنم آنها فقط می خواهم rewatched "پرومته" به جای.

تراورس از طریق شهر نیویورک-esque کلان شهر Glorzo, Rick and Morty متوجه tentacled بیگانگان باید خود را متصل به unsuspecting میزبان با استفاده از بدن خود را برای صنعتی شدن سیاره خود را. در حالی که تحت کنترل Glorzo ریک فواره "alt سمت راست" صحبت کردن امتیاز و سیاهی قرص معجزه در یوتیوب در یک Alex Jones کلاه برداری تبدیل شدن به سیاره مایه خنده. در ضمن به ریک اندوه Glorzo Morty جهان-دانشمند مشهور.

در حالی که Glorzo تهوع هوشمندانه اشاره به worldbuilding عناصر که مهم بعد از تبدیل در طرح بیگانگان خود را underwhelming. با cyclopslike چشم قرار می گیرد استراتژیک در بالای یک توده از نوشتن شاخکهای این Glorzo در حال ترسناک یادآور کلاسیک Daleks از "دکتر" در هنگام unarmored – با انگلی Daleks ویژه در آخرین فصل است. Lآیک با "پرومته" به Glorzo خصوصیات وجود دارد در درجه اول برای به دست آوردن نقاط یکجور دوربین عکاسی از گاه به گاه پیروان sci-fi nerd کانن.

[مرتبط: بررسی تلویزیون: لایه هایی از طنز در 'هرگز Ricking Morty' خط خارج روایت انتقاد نشان می دهد fanbase]

در ضمن Rick and Morty در معرض به عنوان impersonators زمانی که نوار مجرای در چهره خود را نه به عنوان قوی به عنوان آنها امیدوار بود. عکسبرداری از طریق گروه ترکان و مغولان از میزبان اواز یا موسیقی دو نفری پیدا کردن سفینه فضایی خود را و زوم در اطراف این سیاره در یک enthralling "جنگ ستارگان"-esque نبرد از انفجار شاخکهای.

این منجر به یکی از قسمت های جالب لحظات به عنوان Rick and Morty پرواز به سمت Glorzo تفسیر برج های دوقلو, لیزر, آماده – veering در آخرین بار دوم به ذخیره کردن زباله به Glorzo پرل هاربر به جای. اخلال انتظارات است که نشان منحرف و دور از ارزان 9/11, جوک, طنز ناشی از این تصور است که پرل هاربر است به نحوی که بیشتر ذوق انتخاب با تاکید بر تکمیل خلاء اخلاقی نشان می دهد شخصیت عنوانی. این یک آف هر چند نه ذاتی به این داستان قطعا حل نشدنی از نام تجاری شناخته شده و از خارج رنگ طنز در "Rick and Morty."

پشت سر گذاشتن یک سیاره نابود Rick and Morty بازگشت به خانه برای یک خانواده معمولی شام با Morty پدر و مادر, که سخن گفتن در غیاب او تابستان است. دو تحقق آنها را فراموش کرده تابستان در Glorzo و مسابقه برگشت تنها برای پیدا کردن خود را به عنوان pampered ملکه Glorzo از طریق یک عجیب قرار داده flashback دنباله.

[مربوط به: 'قتل حوا' فصل 3 روکش – قسمت 4: 'هنوز هم آن را']

در یک غار پر از مرطوب, تخم مرغ مجموعه در فلاش بک, Rick and Morty تبدیل به Glorzo میزبان در حالی که تابستان می آموزد گونه تخم در میزبان خود را قبل از انفجار 30 دقیقه پس از تولد خود را. او مفید به توصیه "شاید آه ندارند که ؟" و تاج گذاری ملکه. با نوجوان لگدمال و تیز blasé نگرش تابستان عروج به قدرت به مراتب خنده دار تر استفاده از شخصیت او به عنوان یک حفره یا سوراخ در Morty تخیل در "هرگز Ricking Morty."

این فلاش بک حرکت می کند به دنبال Rick and Morty را Glorzo خودشان و استیو بروس بود که غلبه بر دشمنی متقابل و شروع به ایجاد. خونتان صحنه به نظر می رسد به این باور است که بندگی خودی خود یک punchline. وجود ندارد بسیار طنز, فقط اولیه ناخالص-از ضمنی زنای با محارم. در واقع صحنه های بانک ها در همان خود تحت تاثیر قرار نارسی به عنوان زمانی که چانگ از "جامعه" yells "Ha, گی!" در یک کلاس درس و بحث در مورد احترام – except بدون طنز.

در آخرین لحظات این قسمت داشتن تا به حال حوادث سه فرار به سفینه فضایی توسط Morty نواختن سازدهنی – مرجع که خیلی خاص بود و به طور کلی جذاب و بیش از حد مزخرف به کار بر روی خود را دارد. به طور مشابه, این قسمت به عنوان یک کل متکی بیش از حد در دیگر فرانچایز بدون اضافه کردن هر چیزی به استعارههای آن capitalizes بر, به عنوان نشان داده شده توسط این نشان می دهد نهایی صحنه.

در خانه, Rick and Morty در حال غلبه بر درد معده و معتقدم که آنها در مورد به وضع Glorzo تخم مرغ پایان است که مناسب کپسوله "Promortyus." به جای تولد جدید و اصلی گونه یا قسمت ایده – معلوم می شود آنها فقط باید به صدا در میارم.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن