مغلوب ساختن پیشی جستن می دهد که جایزه به چین با کاهش 400 میلیون دلار بودجه

بله که اشتباهات و بله مغرضانه چین-محور که رئیس شد پس از نصب عظیم چینی, لابی, اما به عنوان بزرگترین کمک کن

توسط ATROTICNEWS در 29 فروردین 1399

بله که اشتباهات و بله مغرضانه چین-محور که رئیس شد پس از نصب عظیم چینی, لابی, اما به عنوان بزرگترین کمک کننده به organistation است مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر شات خود را در پا برش آمریکا 400 میلیون دلار بودجه?

آنچه 400 میلیون دلار به خزانه سرشار از چین ؟ در حال حاضر که آمریکا از چین را بیش از این که به طور کامل آن را به عنوان در حال حاضر توسط به خطر بیافتد فاسد ارشد که تحت کنترل چین به هر حال.

جهان خواهد شد در نظر گرفتن دستور مستقیم از چین به زودی تحت نظارت چین به شدت کنترل می شود که خواهد شد تا خود را دوام 40 میلیون دلار سهام.

متاسفانه مغلوب ساختن پیشی جستن اوقات تلخی در برابر چین محور که که حتی نمی تواند نام کلمه 'تایوان' ممکن است یک هدیه به این کشور کمونیستی که در طول coronavirus همه گیر خود در حال تلاش برای افزایش جایگاه خود در نظم جهانی.

چین در حال حاضر افزایش تولید کارخانه در حالی که غرب قفل شده است و ناتوان. چینی ویروس آلوده بسیاری از ناتو کمکی و ادارات تضعیف آنها را به عنوان چین ساعت با اشتیاق قبل از آن اعتصاب است.

"در چین, ما فقط تا به حال 2,100 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس. در امریکا دارند که میزان مرگ و میر در هر روز. چین برتر کشور به امریکا, و ما در حال حاضر بیش که با افزایش بودجه به 600 میلیون دلار." کمونیست بهداشت عضو دفتر سیاسی گفت: پس از مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به قطع که بودجه در آمد از طریق اخبار سیم.

در حالی که غرب گرفتار در چراغهای جلو نمی دانستند که راه به نوبه خود و در هر روز از دست دادن هزاران نفر از مالیات دهندگان چین در حال افزایش است از آن بی حسی به حاکمیت جهانی منظور با استفاده از آن گسترده ذخایر نقدی برای از بین بردن در ضعیف کشورهای غربی مبارزه با یک ویروس است که چین صادر شده به جهان است.

بقای اصلح را داروینی سرود هرگز صحت از در حال حاضر در جهان آلوده توسط یک ویروس است که مجازات کسانی که به سرعت وفق دهند و یا افزایش قدرت خود است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن