ترس از یک حرفه ای مبل بادی

کاربران فروشگاه لوازم کوهنوردی سفری کالا برای مشاهده و خرید انواع تجهیزات سفر، مبل بادی کمپینگ از برندهای مخت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کاربران فروشگاه لوازم کوهنوردی سفری کالا برای مشاهده و خرید انواع تجهیزات سفر، مبل بادی کمپینگ از برندهای مختلف دنیا اینجا کلیک کنید. همچنین موکاپها به صورت عناصر سه بعدی یا 3D Object ایجاد شدهاند که بواسطه همین ویژگی شما تنها با چند کلیک و در کوتاهترین زمان ممکن میتوانید نسبت به جایگذاری طرح و تصاویر خود بر روی این قالبهای آماده اقدام کنید. مبل بادی راحتی دارای طول 114- عرض109 - ارتفاع 69 سانتی متر میباشد و تحمل وزن 100 کیلوگرم دارد.این محصول با استفاده از پمپ باد در مدت زمان کوتاهی باد شده و مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع این گونه مبلمان تنها با استفاده از هوا شکل میگیرد و به همین دلیلی میتوان به راحتی آنها را جابجا کرده و در هر مکانی از آنها استفاده نمود. در هر سال طی چند دوره مختلف نمایندگی رسمی اینتکس در ایران تخفیف هایی را در نظر میگیرد تا هموطنان گرامی بتوانند از این تخفیف استفاده کنند و محصولات مورد نظر خود را از طریق سایت و یا از طریق مراجعه به نمایشگاه و فروشگاه محصولات بادی در تهران خرید را انجام دهند .  Post h᠎as been created by G​SA C ontent G enerat​or DEMO.

استفاده از وینیل باعث می شود محصول تا مدت طولانی همانند روز اول خود باقی بماند و بر اثر آفتاب و … در مجموعه این محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز تعبیه شده است که در هنگام آسیب دیدن محصول به کمک شما می آید تا محل خرابی را به سرعت تعمیر کنید و به ادامه بازی بپردازید. همچنین میزان هوای موجود در مبل بادی قابل تنظیم بوده و شما میتوانید به میزان دلخواه مبل خود را باد کنید. مبل بادی بست وی با استفاده از مواد با کیفیتی مانند PVC ساخته شده است که باعث میشود این مبلمان بسیار سبک و قابل حمل باشد. موکاپها در قالب و فرمت فایلهای PSD بر روی سایت بارگذاری شدهاند که با اجرای هر یک از این فایلها در محیط فتوشاپ خیلی راحت میتوانید از آنها استفاده کرده و یا نسبت به ویرایش و یا شخصیسازی این قالبهای آماده اقدام کنید. چرا که این دسته از مبلها نه تنها جای کمتری را اشتغال میکنند، بلکه هر زمانی که نیازی نیز به آنها نداشتید میتوانید آنها را جمع یا باد آنها را خالی کنید. مزایای کاناپه بادی، چرا مبل بادی بخرم؟ از مهمترین مزیتهای مبل بادی، وزن کم و قابل حمل بودن آنها است.

نکته مهم در این خصوص، توجه به تناسب طرح و رنگ مبل با دکوراسیون و وسایل موجود در مکان مورد نظر است. برای ساخت این محصول از پلی استر ۲۳۰T با روکش TPR استفاده شده است. مبل بادی کمپینگ با حجم بسیار کمی که در زمان عدم استفاده، به خود اختصاص میدهد؛ برای استفاده در تمام فعالیتها مناسب شده است. به همین منظرو بهتر است قبل از خرید ابتدا ابعاد و اندازه فضای مورد نظر جهت قرار دادن مبل را اندازه گیری کرده و سپس با توجه به آن، مبلمان مورد نظر خود را خریداری نمایید. همچینین برای جلوگیری از هرگونه فشارهای وارده ناشی از وزن، بهتر است مقداری فضای خالی در مبل باقی بگذارید و آن را کاملاً پر از هوا نکنید. همچنین کاملاً ضد حساسیت بوده و برای شما هیچگونه مشکلی ایجاد نمیکنند و مقاومت بالایی در برابر رطوبت ناشی از نشستن های طولانی مدت دارند. مبل بادی اینتکس مدل 58847 از PVC درجه یک یا بهتر است بگوییم وینیل با کیفیت ساخته شده که مقاومت بالایی را در برابر ضربات احتمالی دارد و به راحتی آسیب نمی بیند. فعالیت اینتکس از سال ۲۰۰۰ آغاز شده است و با توجه به ویژگیهایی از جمله کیفیت و تنوع زیاد محصولات بهعنوان یکی از بهترین برندهای جهان بهشمار میرود.

شرکت بست وی یکی از تولید کنندگان محصولات بادی است که در طراحی و ساخت محصولات بادی جایگاه ویژه ای دارد.امروزه محصولات این شرکت با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب در سراسر دنیا نظر بسیاری را به خود جلب کرده و از رقیبان بزرگ شرکت اینتکس می باشد. لازم به ذکر است که حفظ تعادل روی این صندلی بادی توسط دسته های صندلی به خوبی قابل کنترل است و با توجه به عرض محصول هنگام استفاده فرزندتان تعادل بهتری را تجربه خواهد کرد. به همین جهت بهتر است قبل از خرید ابتدا میزان وزن افرادی که میخواهند از محصول استفاده کنند را اندازه گیری کرده و سپس به سراغ محصولاتی بروید که حداکثر میزان تحمل وزن آنها بیشتر از مجموع وزن اندازه گیری شده باشد. مبل بادی کمپینگ یکی از گجتهایِ پر طرفداری است که در این چند سال اخیر، رشدِ خرید و تقاضایی عجیب و غریب داشته است. مبل بادی اینتکس مدل 58847 مخصوص استفاده بر روی آب است و می توان از آن به عنوان یک مبل راحتی در منزل و یا یک شناور بادی در آب استفاده کرد و لذت ببرد. به همین جهت نباید تعداد افراد بیش از ظرفیت مبل، بر روی آن بنشینند.

This  post h​as  be en do ne  with the he᠎lp of G​SA C on᠎te​nt​ Gen᠎erator D emover si on!

آخرین مطالب