این واقعا در مورد انجام درست:' نیویورک شهرستان, زندان, اهدا 2,000 ماسک

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 1:06 PM EDT May 29, 2020نیویورک شهرستان, زندان, سرپرست کلیر عروسک نم

توسط ATROTICNEWS در 10 اردیبهشت 1399

نیویورک شهرستان, زندان, سرپرست کلیر عروسک نمی خواهید به نشستن در یک انبار از ماسک است.

در اواخر ژانویه عروسک گفت: او و کارکنان شروع به دنبال در اثر است که رمان coronavirus ممکن است در عملیات. زندان همیشه انواع ماسک های در دست برای موقعیت های مختلف او گفت و آن را قادر به دست آوردن بیشتر از طریق یک فروشنده برای محافظت از کارکنان و زندانیان.

عروسک گفت: او می دانست که دیگر مردم واقعا مورد نیاز آنها — به خصوص کارکنان مراقبت های بهداشتی.

بنابراین در اوایل این ماه در نیویورک شهرستان, زندان, اهدا 1,000 N95 ماسک هر یک به WellSpan Health و UPMC اوج که خود بیمارستان نیویورک و بیمارستان یادبود بود. زندانیان نیز دوخت پارچه ماسک را به شهرستان و کارکنان سازمان های غیر انتفاعی از جمله LifePath مسیحی وزارتخانه است.

"این واقعا در مورد انجام کار درست" عروسک گفت. "ما با تکیه بر آنها به عنوان توسعه یافته بخشی از تیم ما قادر به مراقبت از زندانیان."

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

مربوط به: 'نقطه روشن در تاریکی زمان: پلیس سپاسگزار برای کمک های مالی از تجهیزات حفاظت فردی و مواد غذایی در طول coronavirus

جان مک کوی مدیر مرکز برای زندان تا به حال این ایده برای اهدای ماسک. عروسک توصیف او به عنوان "نهایی در برنامه ریزی" افتخار او و یکی از فرماندهان شان Rohrbaugh.

انجمن بیمارستان های آمریکا بعد از گسترش ابتکار عمل را به دست آوردن ماسک برای کارکنان مراقبت های بهداشتی به نام 100 میلیون ماسک را به چالش بکشد. شهرستان نیویورک رئیس کمیسیون جولی ویلر کمک کرد تا از زندان در تماس با سیستم های بهداشتی.

"شهرستان شده است همکاری نزدیک با WellSpan و UPMC در طول این بهداشت عمومی بحران" ویلر در بیانیه ای گفت. "این یکی از راه های ما می تواند به حمایت از تلاش های خود را برای کمک به نگه داشتن جامعه ما امن است."

جزئیات: Pa. ساکنان خواست به پوشیدن ماسک هنگام بیرون رفتن برای کمک به کاهش coronavirus گسترش

با کمک McCoy در و یکی از پرستاران کارن خط زندانیان شروع به ساخت پارچه ماسک.

عروسک گفت: زندان های مختلف برنامه های کار برای افرادی که زندانی هستند از جمله دوخت. آنها به طور کامل داوطلب.

McCoy گفت: آنها شروع به ساخت ماسک آن زمانی آشکار شد که تجهیزات حفاظت فردی بود که برای رفتن به دریافت کنید. نه تنها این برنامه کمک به مردم, او گفت:, اما آن را می آموزد زندانیان یک مهارت است.

زندانیان دوخته اند تقریبا 1000 ماسک و در حال حاضر شروع به ساخت پارچه و آب-مقاومت در برابر لباس برای کارکنان مراقبت های بهداشتی.

"شور و شوق و اشتیاق از این زندانیان که در حال انجام این فوق العاده است" McCoy گفت. "آن را می دهد آنها را به یک حس است که آنها در حال کمک به."

همچنین علاقه: قابل استفاده مجدد ماسک محافظت از پزشکان و پرستاران در برابر coronavirus; آنها نیست در ملی ذخایر

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.

چگونه بسیاری از ماسک باید مردم اهدا به WellSpan Health?

در یک ایمیل به رایان Coyle سخنگوی WellSpan سلامت گفت: نظام سلامت را دریافت کرده است بیش از 3,100 N95 ماسک در سراسر نیویورک, Adams, Lancaster, لبنان, فرانکلین و کامبرلند شهرستانهای استان است.

که در علاوه بر این به حدود 2000 منقضی شده N95s. برخی از آنها را می توان مطابق با دستورالعمل از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری, او گفت:.

مردم او گفت: همچنین اهدا بیش از 14,000 دست دوخته شده از پارچه ماسک.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن