فکر می کنم تانک: پلیس بریتانیا همه باید مسلح و رایگان از محاکمه

وضعیت فعلی پلیس بریتانیا منسوخ شده است و نه متناسب به وضعیت کنونی در این کشور برجسته اتاق فکر است و گمان. PO

توسط ATROTICNEWS در 7 تیر 1399

وضعیت فعلی پلیس بریتانیا منسوخ شده است و نه متناسب به وضعیت کنونی در این کشور برجسته اتاق فکر است و گمان.

POLICE زندگی ماده

"دولت بریتانیا با نیروهای پلیس است که در یک شرم سطح لاغری و کاهش, و در نتیجه گسترده در سراسر کشور افزایش جرم و جنایت است.

"غیر مسلح افسران پلیس نه تنها به قرار دادن زندگی خود را در خطر هر روز, اما آنها تلقی شده است بی ربط توسط جنایتکاران و تروریست ها که نمی احساس می کنم مجبور به نگران بود توسط پلیس بریتانیا در هر ظرفیت.

"همه پلیس بریتانیا مردان و زنان باید آموزش دیده در استفاده از سلاح گرم و تمام نیروهای پلیس باید مسلح در وظیفه فعال در مکان های عمومی.

"اخیر BLM شورش یک شاخص به چه مقدار پوسیدگی است در مجموعه به نیروهای پلیس بریتانیا. پلیس می تواند تنها ایستاده و سازمان دیده بان به عنوان شورش اجازه داده شد همچنان ادامه دارد.

"مسلح کردن همه وظیفه فعال ماموران با اسلحه تیزر نیست به اندازه کافی وجود دارد به سیاست مسلح takedowns از جنایتکاران. علاوه بر افسران پلیس باید اجازه داده شود آزادانه به قرار دادن جنایتکاران و بدون ترس از پیگرد قانونی و یا تمدید دادگاه که نه تنها مانع از نیروی پلیس قرار داده اما بار غیر ضروری در مالیات دهندگان.

"پل و ANTIFA شورش باید باران با مهمات زنده وجود دارد و باید افزایش استفاده از اسپری فلفل و همچنین به عنوان توپ آب اسپری فلفل به تظاهر.

"هر عنصر در بر داشت vandalising مجسمه باید اول هشدار داد قبل از مسلح پاسخ اگر آنها توقف اقدامات خود را. غارتگران نیز باید شات در بینایی و اگر آنها نمی, توقف پس از هشدار داد.

"وجود دارد نیز باید افزایش در متوقف کردن و جستجو بدون هیچ گونه محدودیت نژادی و یا ترس از دادگاه.

"همه افسران در انگلستان و ولز نیز باید آموزش دیده و مسلح به زیر ماشین و سلاح و تفنگ ساچمه ای. هکلر و کخ G36 یا MP5SF و همچنین به عنوان بازی رایانه M4 سوپر 90 تفنگ ساچمهای و استاندارد موضوع Glock 17.

"آب و هوا تغییر برای بدتر است و در این ظرفیت که نیروهای پلیس باید نگاه بر به عنوان گوشت دم توپ برای مجرمان به راه خود با بریتانیا نیروهای پلیس باید تنظیم به بار و یا آنها ادامه خواهد داد تا بیشتر بی ربط.

"این است که به دولت فعلی به آدرس این مسائل مهم و به افزایش بودجه آموزش و مسلح کردن بریتانیا نیروهای پلیس برای رسیدگی بیشتر به چالش های قرن 21 است."

پیوستن به پلیس امروز و تفاوت

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن