تئاتر دانش آموزان بداهه نوازی مجازی روش به جای فرد تولیدات

اجتماعی فاصله ممکن را heart grow fonder, اما آن را به ارمغان می آورد بسیاری از عوارض دنیای تئاتر است. با COVID

توسط ATROTICNEWS در 25 فروردین 1399

اجتماعی فاصله ممکن را heart grow fonder, اما آن را به ارمغان می آورد بسیاری از عوارض دنیای تئاتر است.

با COVID-19 اپیدمی خاموش کردن مقدار از جهان عملیات روزانه نه تنها باید همه UCLA کلاس منتقل شده است اما همچنین تمام تولیدات تئاتر لغو شده یا با تاخیر به سقوط سه ماهه از سال آینده تحصیلی است. دیگر قبلا در شخص تولید شده است نقل مکان کرد به podcastlike فرمت های. فارغ التحصیل کارگردانی دانشجویی مارک آنتونی Vallejo خود را به پایان پایان نامه ارشد بازی درست قبل از تولیدات متوقف شد اما برخی از اعضای گروه ممکن است قادر به پایان پایان نامه خود را در اصل داشتن میله میله برای بهار سه ماهه.

"این راه من می خواستم (بهار سه ماهه) به" Vallejo گفت. "من واقعا می خواستم آن را به سرگرم کننده و آرام, اما من می خواهم به جای امن و باید دوستان من امن تر از برای (UCLA) به زور ما را در محوطه دانشگاه."

[مرتبط: انتقال به کلاس آنلاین به شمار چالش های منحصر به فرد برای TFT دانش آموزان و مربيان]

علاوه بر این تلفات تئاتر کلاس تا به حال تنها یک هفته برای انطباق با آنلاین فرمت بیش از رخصتی بهار. در حالی که برخی در حال حاضر-آنلاین کلاس های تئاتر و صدا و کلاس تئوری به راحتی تنظیم به آموزش مجازی و آموزش کلاس های دیگر که شامل فیزیکی قابل توجهی تعامل یا جنبش مواجه شده اند مشکلات خود را در ساختار جدید.

مثلا فارغ التحصیل بازیگری دانشجو نیوت Arlandiz را آیکیدو هنر رزمی انتخابی تنها با تمرکز بر تئوری برای بهار و فیزیکی واقعی عمل شده است به تعویق افتاد تا زمانی که مدرسه شروع می شود و فرد دوباره. علاوه بر این فارغ التحصیل بازیگری دانشجو دیوید Kepner تا به حال موضوع ویژه کلاس های بازیگری و فیلم کوتاه همکاری با گروه فیلم به تعویق افتاد تا در کلاس های حضوری رزومه و چه در اصل یک مجموعه تلویزیونی همکاری کلاس تبدیل به یک خود ضبط ریخته ،

با این وجود برخی در UCLA تئاتر جامعه در حال پیدا کردن راه هایی برای حرکت به این چالش است. چه آغاز شده به عنوان یک شوخی در یک تماس تصویری بین سال دوم تئاتر دانش آموزان یعقوب گیلاس, جیک Sylvester جولیا Ribas و راشل Stubington تبدیل به یک دو ساعته تولید "صدای موسیقی" در ویدئو کنفرانس نرم افزار زوم.

پس از برگزاری جلسات فیلمنامه نویسی و تمرینات این گروه انجام شده موسیقی زنده برای مخاطبان در حدود 50 نفر Ribas گفت. پس از ارسال ضبط و در یوتیوب ویدئویی به دست آورده توجه سابق جولیارد و کارکنان مدرسه همراهی کوین لینچ و دست آورد بیش از 900 views. البته بسیار متفاوت از زندگی تئاتر Ribas گفت: ساخت موسیقی آنلاین بعدی بود که بهترین راه حل برای نگه داشتن هنر خود را زنده در برابر چنین است.

"ما فقط در تلاش برای کار بر روی هنر ما در هر راه ما می توانیم" Ribas گفت. "اما اگر شما نگاهی به منابع مختلف که وجود دارد خارج وجود دارد, پس از آن وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی که شما می توانید به کار بر روی خود و هنر خود را و من فکر می کنم این چیزی است که ما قادر به پیدا کردن با هم."

[مرتبط: شکسپیر شرکت به مرحله خروج و ورود امواج رادیو و تلویزیون رادیو بهار پخش]

جدید آنلاین تئاتر گروه لیمو تبدیل به لیموناد از طریق آن زوم محصولات لینچ گفت. با وجود مشکلات صوتی – به خصوص با زوم صوتی تاخیر در هنگام آواز خواندن – Ribas گفت: آنها را در آغوش اشتباهات خود را به عنوان آنها را در تئاتر زندگی می کنند. علاوه بر این, اگر چه آنها در ابتدا فکر نمی کنم زوم را همان مخاطبان تعامل و بازخورد گیلاس گفت: آنها می توانند احساس مخاطب است حضور طریق live Zoom قابلیت چت.

"این سخت بود که در این سه ماهه قادر به انجام و یا برای دیدن نشان می دهد که ما در انتظار برای دیدن" گیلاس گفت. "آن را هنوز هم سخت است برای ما اما حتی به مردم طعم فقط چیزی سرگرم کننده و یک نمایش برای همه سنین در این زمان هنگامی که مردم فقط نیاز به خنده و لبخند, من فکر می کنم که واقعا سرد است."

تیاو زوم موسیقی ارائه یک نوع متفاوت از سرگرمی برای کسانی که خسته از صرف وقت در برنامه های مانند Infinite و یوتیوب, Sylvester گفت. اگر چه UCLA School of Theater, Film and Television کار کرده است در بیشتر محصولات برای سقوط او همچنین فکر می کند که زمان اضافه شده در زندگی مردم اجازه خواهد داد که آنها به دنبال پروژه های جدید و اجازه می دهد تا برای هر دو تئاتر و فراگیر جامعه مدرسه برای اتصال بهتر.

این گروه تا کنون از انجام آن زوم تئاتر محصولات و در حال حاضر در حال تمرین برای آینده موسیقی "دبیرستان موزیکال" انجام شود هفته سه در زوم Ribas گفت. و اگر چه فقط زمان خواهد شد بگویید چگونه آینده از بسیاری از تولیدات تئاتر, پروژه ها و کلاس ها را از تابه خارج sاو گفت که این گروه را حفظ خواهد کرد پیدا کردن راه هایی برای نگه داشتن هنر زنده – حتی تقریبا.

"حتی اگر جهان به نظر می رسد مانند آن را در متوقف همیشه چیزهایی وجود دارد که ما می توانید انجام دهید به صورت جداگانه که امید را به مردم و به جهان را به مکانی بهتر" Ribas گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن