چهار: چه چیزی در فروشگاه به شما به عنوان فروشگاه آنلاین برای کمک به سطح استرس خود را رها

سیاه, دلپذیری پاشنه بلند چکمه – 50 ٪ off! من شروع به پریدن کرد که من تو را دیدم این فروش. کسانی که چکمه تا به

توسط ATROTICNEWS در 30 اردیبهشت 1399

سیاه, دلپذیری پاشنه بلند چکمه – 50 ٪ off!

من شروع به پریدن کرد که من تو را دیدم این فروش. کسانی که چکمه تا به حال به معدن. قبل از من می دانستم که آنچه که من انجام شده بود من انتخاب اندازه من و شروع به تایپ در اطلاعات کارت اعتباری.

پس از آن برخورد کردم که با کمی یادآوری – "یک دقیقه صبر کنید ما در یک بیماری همه گیر" و من متوجه شدم که من ممکن است برخی از بیشتر به فکر قبل از کلیک کردن بر روی "تایید خرید."

خرید آنلاین است یک منجی برای بسیاری از طی این همه گیر اجازه می دهد مردمی برای خرید ضروریات بدون ترک خانه. داده ها از نرم افزار Adobe Digital اقتصاد شاخص به ما نشان می دهد که تجارت الکترونیکی سطح از مارس 13-15 افزایش 25 ٪ در مقایسه با یک پایه از ابتدای ماه – با مواد غذایی فروش ساخت تا بخش عمده ای از این رشد است.

در حالی که آنلاین خرید مواد غذایی و دیگر اقلام ضروری هستند قطعا در افزایش این نه تنها نوع کالا بوده است کلیک کردن بر روی. مردم در سراسر کشور از جمله UCLA دانش آموزان – در حال خرید مقدار زیادی از موارد غیر ضروری ، چهار است که به بررسی این نوع از غیر ضروری خرید آنلاین و به دنبال چگونه برونز صرف زمان و پول خود را بر روی وب در طول این بیماری همه گیر.

[مرتبط: UCLA دانشجو co-خداوندی آنلاین دست دوم فروشگاه لباس با برادر]

به عنوان شما ممکن است انتظار آجر و ملات خرده فروش nonessentials شده اند ضربه سخت موظف تعطیلی. اما این بدان معنا نیست که خود سیستم عامل آنلاین رنج می برند.

با توجه به فوربس بسیاری از مستقیم به مصرف کننده برندها – برندها که برش سنتی خرده فروشان از خرید و فروش روند دیده می شود غیر ضروری مورد اوج فروش در طول ماه های مارس و آوریل نسبت به سال گذشته است. فروش محصولات صفحه اصلی loungewear و سایش ورزشی به طور خاص دیده می شود بزرگ خوشه.

در این میان بهداشت جهانی بحران خرید می succulents و یا پری چراغ اتاق خود را ممکن است به نظر می رسد بسیار کم در لیست اولویت های, اما متوقف نشده مردم را از انجام این کار به هر حال.

کاربر توییتر @talliesinyoung رفته اند ممکن است ویروسی که او در توئیتر خود نوشت: "من تنها تنهایی نجات ما در اقتصاد از طریق خرید آنلاین. بچه ها نگران نباشید" اما در دانش آموزان سال اول Vanessa Gonzalez قرار داده اند این وعده به عمل.

برای این زیست شناسی, دانش آموز, خرید آنلاین به طور منظم تبدیل شده بخشی از پناهگاه در محل زندگی.

"گیر بودن در خانه و داشتن هیچ چیز دیگری برای انجام این کار و ... داشتن که تلفات در من قادر به معاشرت من فقط از نوع 'کلیک کنید' و پس از آن من خرید بیشتر" گونزالس گفت.

در ماه گذشته Gonzalez خرید باید به طول انجامید و از لباس و پیراهن به ژل قلم و تغییر رنگ چراغ که او را دیدم در Infinite. او گفت: او خرید آنلاین عادت تبدیل شده است یک راه برای مقابله با های اخیر استرس در زندگی خود را.

"من معمولا انجام بسیاری از درمان های خرده فروشی هر زمان که من در یک گودال کوچک که در آن من نمی دانم چه چیز دیگری به انجام," او گفت:. "و این است یک مقدار مجنون از خرید آنلاین در مقایسه با آنچه که من معمولا انجام دهد."

در زمانی که یک ویروس مسری است که به سرعت در حال گسترش در مقیاس جهانی آن را ایمن می گویند که Gonzalez است نه تنها یک تجربه افزایش سطح استرس. او همچنین نه تنها در روش برخورد با آن است.

هر چند درمان های خرده فروشی ممکن است یک فشار بر روی کیف پول تحقیقات ثابت کرده است که خرید می کند کمک به مردم برای مقابله با موقعیت های ناراحت کننده. یک مطالعه منتشر شده در مجله روانشناسی مصرف کننده در بر داشت که برای خرید انتخاب می تواند کمک به کاهش باقی مانده غم و اندوه و افزایش حس کنترل شخصی در یک محیط.

در نتیجه به دلیل خرید را فراهم می کند یک راه برای به دست آوردن یک حس کنترل آن را حس می کند که ما ممکن است افزایش خریدهای آنلاین در این غیر این صورت غیر قابل کنترل زمان. پس از همه فردی آمریکایی ها نمی توانید انجام دهید برای کاهش بحران – گذشته از ماندن در خانه – اما آنها ممکن است کنترل بیشتری روی این موارد آنها را در خود آشپزخانه و پستو.

با توجه به روانشناس بالینی اسکات Bea این توانمندسازی از طریق خرید ممکن است بد مکانیسم مقابله اگر رفتار مسئولانه است.

"اگر شما آن را برنامه ریزی و می گویند من قصد دارم برای صرفه جویی برای این یا من دارم به خودم پاداش و جمع آوری کسانی که بودجه کمی برای انجام درمان های خرده فروشی پس از آن که می تواند احساس واقعا خوب," او گفت: کلینیک کلیولند.

به عنوان طولانی به عنوان شما در حفظ و پیگیری امور مالی خود را خرید که راک لامپ ممکن است بیش از حد بد برای کیف پول خود را و همچنین می تواند بسیار مورد نیاز و خوی افزایش می دهد. اما قبل از اینکه شما تصمیم به مجددا اراستن خود را تمام اتاق به یاد داشته باشید که وجود دارد این است که تفاوت بین یک کمی درمان های خرده فروشی و خرید به اندازه کافی به "تک تنهایی نجات اقتصاد ما."

این احساس ممکن است به نظر می رسد هنوز دلیل دیگری برای پرتاب در تطبیق فرش و بالش اما این یک توجیه است که به راحتی افشا و خنثی.

جری Nickelsburg یک کمکی UCLA استاد اقتصاد و مدیر UCLA Anderson هوا گفت: فردی تلاش های بی اثر در این کشور گسترده است.

"هنگامی که شما یک ملی رکود در اقتصاد به عنوان بزرگ به عنوان ما هیچ فرد صرف رفتن به حرکت سوزن" Nickelsburg گفت.

در حالی که آن را بسیار آشکار است که فردی ما صرف نمی تواند حل و فصل بحران اقتصادی در دست چه ناشناخته باقی می ماند این است که چگونه سیستم های دیگر تاثیر می توانید با ما, خرید آنلاین, در این بیماری همه گیر. به طور خاص چه اتفاقی می افتد به سیستم تحویل در محل در زمانی که بسیاری از آمریکایی ها تصمیم به فروشگاه آنلاین تر از همیشه قبل از ؟

آمازون اعلام کرد که از مارس 17, آنها را اولویت بندی تحویل کالاهای ضروری به دلیل هجوم زیادی از سفارشات آنلاین. به عنوان یک نتیجه, آنها گفت که تحویل تضمین خواهد بود طولانی تر از حد معمول است.

آمازون است که نه تنها شرکت است که اجازه می دهد تا برای یک کمی تکان دادن اتاق در زمان تحویل. بسیاری از خرده فروشان آنلاین در حال اضافه کردن پیام ها به سایت های خود را توضیح بالقوه تاخیر در حمل و نقل به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.

بازاریابی دیجیتال متخصص تونی Verre می گوید بازاریابی, زمین, بازاریابی, اخبار, پلت فرم, که او پیش بینی مقدار عظیم از سفارش آنلاین باعث خواهد شد تحویل ویندوز برای بسیاری از شرکت ها برای کشش به پنج به هفت روز ویندوز به جای یک و دو به بعد ویندوز نکردم Amazon Prime.

ونسا ون, سوم, سال, جامعه شناسی, دانش آموز, گفت که او تجربه کرده است و حمل و نقل تاخیر سفارش محصولات مراقبت از مو آنلاین است و تا به حال مشکل پیدا کردن آنچه او می خواهد.

"این نوع از سخت چون من واقعا می خواهید به خرید چیزی اما گاهی اوقات آن را خارج از بورس" ون گفت. "این همه خرید آنلاین. هر کس در خانه در حال انجام هیچ چیز نیست."

با تقاضای بسیار زیاد باعث فشار بر تحویل زیرساخت های آن ممکن است به نظر می رسد محتاطانه به جست و خیز در ناز چکمه های جدید برای آینده قابل پیش بینی. پس از همه, آنها قطعا کمتر مهم تر از کسی دریافت دارو و یا حتی خود را در شامپو و یا شستشوی بدن را در پست الکترونیکی.

از سوی دیگر هر چند این امکان وجود دارد که خرده فروشان در حال حاضر در بر داشت یک راه برای مشتریان اجازه می دهد برای ادامه خرید غیر ضروری موارد بدون دخالت بیش از حد با بحرانی تحویل.

در آن COVID-19 پاسخ وبلاگ, آمازون مشتریان را تشویق می کند به انتخاب "هیچ عجله حمل و نقل" گزینه در هنگام سفارش موارد غیر ضروری بیان کرد که این کمک خواهد کرد که آنها را به اولویت بندی مشتریان با نیازهای حیاتی برای اولین بار و به تحکیم سفارشات کمتر محله ای را متوقف می کند.

بنابراین اگر شما در حال حاضر می دانیم که شما ژل قلم nonnegotiable خرید در نظر بگیرید انتخاب کندتر حمل و نقل گزینه برای کمک به خدمات تحویل کشتی هنگامی که آن را کارآمد ترین.

برای برونز که هنوز هم رزرو خود را در مورد خریدهای غیرضروری متعددی وجود دارد که اقدامات است که می توان به کمک به دیگران در حالی که شما صرف. این گزینه ها عبارتند از خرید کسب و کار محلی و یا خرید مارک های که متعهد به حمایت همه گیر میشوند.

صرف نظر از خرید انتخاب شما ساخته شده اند پس از ظهور COVID-19 به نظر می رسد که این بیماری همه گیر است که ترک یک علامت دائم در چگونه ما انجام خرید. در واقع وضعیت فعلی ما ممکن است در طلوع یک عصر جدید از خرید.

"اقتصاد آمریکا خواهد بود بیشتر مشخص می شود آنلاین خرید از قبل از آن بود" Nickelsburg گفت. "ما به رهبری در این جهت به هر حال ولی شتاب این بیماری همه گیر."

مردم عاشق خرید و قبل از همه گیر جهانی در حال حاضر تبدیل شدن به طور فزاینده ای دیجیتال که عشق ندارد به پایان حتی با حمله ویروسی مسری بیماری است.

جهان امروز دارای سهم عادلانه خود را از چالش ها و خرید آنلاین تبدیل شده است چیزی از یک قهرمان بعید است برای کسانی که معنی آن را انجام دهد. آن را به ما داده یک راه ایمن به مراقبت از نیازهای ضروری و همچنین نه چندان ضروری آنهایی که مانند, دلپذیری, سیاه, چکمه, برای 50 ٪ خاموش.

اگر شما نمی تواند بگوید با این نقطه من خریدم ،



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن