چهار: کشف فرهنگ و علم در پشت ماسک صورت است که نگه داشتن شما را تحت پوشش

خود را دور بیندازید و مد کاتالوگ به دلیل آن به نظر می رسد وجود دارد تنها یک روند است که تحمل 2020 عدم اطمینان:

توسط ATROTICNEWS در 27 اردیبهشت 1399

خود را دور بیندازید و مد کاتالوگ به دلیل آن به نظر می رسد وجود دارد تنها یک روند است که تحمل 2020 عدم اطمینان: ماسک صورت.

از پزشکی درجه به DIY, ماسک قرار داده شده است در تقاضای بالا به دلیل COVID-19 بحران بهداشتی – و این مهم است که بدانید چه چیزی است. ما در حال بحث در مورد ماسک صورت از محبوبیت خود را در دهه گذشته به خود زمان نقش مهمی در متوقف کردن گسترش coronavirus.

چیزهایی اول اول وجود دارد یک زن و شوهر از چیزهایی که برای دریافت مستقیم. برخی از ماسک را بیش از دیگران و برخی از انواع – مانند فولاد ماسک و N95 – طبقه بندی تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE. این نوع از ماسک توسط توانایی خود را برای ارائه موثر ترین موانع برای جلوگیری از گسترش عفونت است. به عنوان یک نتیجه از این ماسک ها مهم برای مراقبت های بهداشتی کارگران مبارزه با این بیماری همه گیر در خط مقدم و مقامات هشدار داده اند به ذخیره کردن آنها به منظور اولویت دادن به سلامت خود را.

حتی این PPE ماسک, اما قادر به از بین بردن امکان این ویروس با وارد کردن یک سیستم. N95 ماسک برای مثال فیلتر در حدود 95% از ذرات هستند که حداقل 0.3 میکرون در اندازه. مشکل این است که COVID-19 ویروس می تواند از محدوده 0.06 برای 0.12 میکرون UCLA مهندسی زیستی پروفسور بنجامین وو گفت: در یک نمایش زنده برای فارغ التحصیلان و مهندسین.

"Coronavirus است که در بالا مجموعه بهره وری محدوده (از N95)," وو گفت: در ارائه. "که محدوده اندازه است که در واقع بسیار دشوار است برای برخی از فیلترها را. بنابراین همانطور که ما را به خود ما مواد فیلتر, ما در واقع باید مطمئن شوید که ما در حال گرفتن که اندازه اختلاف."

وو و تیم او تصمیم دارد انجام می شود و مجموعه ای را به را حتی بیشتر کارآمد نوع ماسک. تیم آزمایش های مختلف فیلتر کردن مواد با ماشین آلات برای کنترل اندازه ذرات و به طور موثر تست فیلتراسیون به منظور بهبود شرایط موجود ماسک طرح برای COVID-19 فیلترینگ.

آنها طراحی شده شش نمونه های جدید از طراحی تصفیه هوا دستگاه تنفسی ماسک-کلاه ایمنی است که می تواند پوشش سر و با ارائه حفاظت تنفسی. این دستگاه با دوام باطری و محافظت در برابر 99.7 درصد از ذرات اندازه گیری در و یا بالاتر از 0.3 میکرون در اندازه.

این تیم همچنین به منظور بهبود چهره سپر و به دنبال پوسته پوسته شدن برای تولید. در این صورت سپر طراحی شده و تایید شده برای چاپ 3D توزیع.

هر چند این PPE ماسک و دستگاه های حرفه ای مانند PAPR به احتمال زیاد خواهد شد اختصاص داده شده به مراقبت های بهداشتی کارگران در درجه اول وجود دارد ماسک صورت گزینه های ما می تواند به نوبه خود برای استفاده روزمره است.

برای مثال پارچه ماسک توانایی برای فیلتر کردن ذرات کوچک اما با توجه به Healthline, آنها هنوز هم می تواند کمک به جلوگیری از گسترش یک ویروس در سطح جامعه. پارچه ماسک پوشش بینی و دهان می تواند در جلوگیری از انتقال ویروس از طریق قطرات تنفسی و آنها رسما توصیه شده توسط CDC.

خوشبختانه پارچه ماسک به طور کلی قابل حصول و CDC ارائه می دهد دستورالعمل به آنها را در یک تعداد انگشت شماری از راه های بسته بر روی چه مواد شما را در دست داشته. برای کسانی که علاقه مند به ساخت یک ماسک شما می توانید آنها را خرید آنلاین – برای مثال دست ساز e-commerce سایت Etsy دمیده شده است تا با ماسک برای فروش; سایت حتی نشان داد که از آوریل 4 تا 6 آوریل کاربران جستجو برای ماسک برای 9 بار در هر ثانیه به طور متوسط در یک جمع به یک کل بزرگ از 9 میلیون جستجوها در طول 3 روز .

[ترجمه: Alumna روشن کردن همه گیر با قیمت مناسب, رنگارنگ, ماسک]

به عنوان ما می بینیم بیشتر مردم مطابق با توصیه های رسمی به پوشیدن ماسک جالب است توجه داشته باشید که در سال 2020 اولین بار نیست که آنها به طور گسترده ای استفاده می شود. در واقع در برخی از نقاط جهان غیر PPE ماسک داشته و پوشاک برای چند دهه.

با توجه به کوارتز پوشیدن ماسک رایج شد در ژاپن در طول سال 1918 آنفولانزای همه گیر. آن رایج شد برای پوشش یک چهره با نوعی از پارچه روسری یا شال به عنوان یک اقدام احتیاطی برای حفاظت در برابر ویروس.

این ماسک عادت داشت پس از جنگ جهانی دوم ژاپن به عنوان بهبود از جنگ و بیشتر صنعتی منجر به بیشتر آلودگی است. بدتر شدن کیفیت هوا شهروندان مجبور به پوشیدن ماسک برای سلامت تنفسی. در مقایسه با کشورهای همسایه مانند کره و چین با تجربه روند مشابه در ماسک ،

علاوه بر این غیر PPE پارچه ماسک مورد مطالعه قرار گرفته است به عنوان یک غیرکلامی راه به سیگنال انزوای اجتماعی. ژاپنی روانشناسان استدلال کرده اند که جوان مردم ژاپن ممکن است پوشیدن ماسک و هدفون برای نشان دادن عدم تمایل به معاشرت.

در جایی در امتداد راه, ماسک انتقال به بیش از فقط یک سلامت احتیاط. برای برخی از مردم آنها را تبدیل به یک بیانیه مد نیز هست.

در سال 2014 یک طراح مد ایجاد یک "دود couture" خط لباس ارجاع این کشور مشکلات آلودگی. مد خط شامل مجموعه ای از ماسک با Darth Vader-esque هواکش و شورش دنده چهره سپر. اخیرا ستاره پاپ Billie Eilish sported گوچی, ماسک صورت برای 2020 Grammys.

جالب است که اعضای صنعت مد را نیز گرفته علاقه ماسک به منظور آموزش.

طراحان مد با استفاده از رسانه های اجتماعی به آموزش عمومی نحوه ایجاد ماسک به منظور کاهش کمبود های از پیش ساخته شده هستند. لیا Kes پایدار لباس با نام تجاری Kes شروع به فروش بالا-حدودا ابریشم و پنبه ماسک بر روی وب سایت خود و اهدا یک ماسک صورت برای مراقبت های بهداشتی کارگران برای هر یک از ماسک خریداری شده است.

این که آیا شما آنها را میپوشید قبل از همه گیر و یا ماسک ها یک چیز کاملا جدید است که برای شما کارشناسان یادآوری مردمی برای درمان ماسک راه آنها را درمان خود را لباس. ماسک باید شسته شده در آب گرم را با صابون و خشک شده یک شبه به تمیز بماند. استفاده مداوم از ماسک می تواند باعث سایش و سوزش و آکنه و پس از آن نیز مهم است به طور منظم پوست-پاک کننده های معمول نیز هست.

هر نوع ماسک شما با پوشیدن این واقعیت است که آن را به نظر می رسد همه ما در حال رفتن به پوشیدن آنها برای کمی طولانی تر است. برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ماسک های ضروری راه برای سالم ماندن در کار; برای Billie Eilish یک Gucci ماسک ممکن است عملکرد به عنوان یک مد و لوازم جانبی و دنده محافظ.

ما پوشش صورت ممکن است PPE-درجه یا طراح اما نکته مهم این است که هر کس می کند بهترین خود را برای جلوگیری از گسترش در هر راه ما می توانیم.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن