چهار: شهریه لا زوم ممکن است ارزش خارج از کشور هزینه دانشجویی

بهار سه ماهه است که به خوبی در جریان است و بسیاری از ما هنوز هم در حال آمدن به شرایط با این واقعیت جدید آنلای

توسط ATROTICNEWS در 3 اردیبهشت 1399

بهار سه ماهه است که به خوبی در جریان است و بسیاری از ما هنوز هم در حال آمدن به شرایط با این واقعیت جدید آنلاین midterms زوم در عملکرد و تامین کوتاه مدت از فضای شخصی و کاغذ توالت.

COVID-19 به شدت تغییر تجربه آموزشی از UCLA دانش آموزان با باشگاه, مشاغل, دفتر ساعت و سخنرانی ها در حال حاضر فشرده به تخت جهان از صفحه نمایش کامپیوتر. انتقال به کلاس های آنلاین در UCLA با توجه به امن تر-در-خانه سفارشات نگرانی در مورد هزینه شهریه به خصوص برای خارج از کشور و دانش آموزان بین المللی که شهریه و هزینه ها به میزان بیش از 15.000 دلار برای سه ماهه بهار به تنهایی در مقایسه با دولت در قیمت در حدود $5,350. با توجه به این تغییرات باید از آنها هنوز هم انتظار می رود به پرداخت قیمت کامل کمک درسی است ؟

والری Fletcher, سوم, سال, سیاسی, دانشجوی علوم و خارج از کشور دانشجو ابراز نا امیدی با مقدار او پرداخت با توجه به خطر بیافتد با کیفیت از آموزش و تجربه تحت شرایط فعلی.

"من فکر می کنم آن را ظالمانه است که آنها هنوز هم در حال ساخت ما پرداخت $15,000 یک چهارم برای کلاس هستند که صادقانه وحشتناک" فلچر گفت. "زوم انجماد مردم نیست خاموش مردم از خنده – این فوق العاده منحرف. $15,000 برای آموزش آنلاین احساس می کند مانند من دزدیدند."

UCLA اعلام کرده است که دانشگاه شهریه و هزینه های تغییر نخواهد کرد در طول آموزش آنلاین با وجود دانشجويان عدم دسترسی به برخی از فعالیت های دانشگاه و منابع است. UC سخنگوی سارا مک براید گفت: در یک ایمیل به بیانیه ای که این هزینه مورد نیاز برای پوشش هزینه های ارائه آموزش آنلاین و ارائه از راه دور دانش آموزان خدمات از قبیل ثبت نام, کمک های مالی و علمی مشاوره.

برخی از دانش آموزان مانند فلچر سوال در ادامه این هزینه ها با توجه به عدم دسترسی به بسیاری از پردیس منابع است که آنها در اصل امضا به پرداخت هزینه برای.

"وجود دارد هیچ دلیلی که چرا ما نباید که هزینه برگشت از آنجا که هیچ کدام از ما در دانشگاه" فلچر گفت.

Yanqin Li دوم-سال روانشناسی دانش آموز و یک دانشجوی بین المللی از چین نیز ابراز ناامیدی در مورد فرصت های او گم شده است با توجه به وضعیت فعلی.

"من در حال حاضر در هر باشگاه و من فکر کردم شاید من باید به اتمام این مشاور باشگاه و یا نوشتن این باشگاه," او گفت:. "من همچنین می خواستم برای انجام مطالعه فردی با یکی از دانشکده اینجا را در محوطه دانشگاه. در حال حاضر من می توانم چک کردن باشگاه های دیگر و به عنوان فردی مطالعات من باید به صحبت به دانشکده از طریق ایمیل خواهد بود که کمی بی دست و پا و ناخوشایند است."

به عنوان دانش آموزان ابراز نگرانی بیش از این فرصت را از دست داده وضعیت کنونی نیز ایجاد مشکلات برای دانشگاه کالیفرنیا که در حال حاضر چهره افزایش هزینه های ناشی از COVID-19 از هزینه های غیر منتظره و درآمد از دست داد.

در نامه ای به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در مارس 15, UC جمهور جانت ناپولیتانو اظهار داشت که پیش بینی نشده هزینه های بالغ بر $558 میلیون دلار برای مارس به تنهایی.

علاوه بر این, UC روسا و ناپولیتانو اعلام مارس 2 که می شود وجود ندارد اخراج برای حرفه ای کارکنان از طریق باقی مانده از سال مالی. ناپولیتانو همچنین با صدور بیانیه ای در مارس اعلام کرد که تمام UC کارکنان خواهد بود واجد شرایط برای 128 ساعت از مرخصی استحقاقی اداری استفاده می شود قبل از پایان ماه دسامبر سال 2020 است.

با توجه به این مشکلات مالی Li ابراز شک و تردید که آیا این امر می تواند معقول و منطقی به درخواست UC برای کاهش شهریه با توجه به دانشگاه هنوز به پرداخت استادان و کارکنان.

UC نیز از دست داده و میلیون ها نفر در مسکن و ناهار خوری درآمد به عنوان دانشجویان چپ دانشگاه هر چند برخی از خوابگاه باقی مانده اند باز برای دانش آموزان است. علاوه بر این دانش آموزان از بازگشت از لغو تحصیل در خارج از کشور و واشنگتن برنامه ها ارائه شد مسکن به قرنطینه برای 14 روز.

لی که هنوز زندگی در تپه دریافت یک ایمیل از مسکن دانشجویی در مارس 13 اعلام کرد که او خواهد بود در حال حرکت به یک اتاق جدید برای تحکیم باقی مانده ساکنان. این ایمیل همچنین گفت که دانش آموزان می توان به یک اتاق یا خصوصی و یا حمام مشترک در تلاش برای ترویج اجتماعی فاصله. دانش آموزان خواهد بود صورتحساب کلاسیک سه گانه رای بدون در نظر گرفتن نوع اتاق آنها اختصاص داده است.

با وجود استرس مسکن تنظیمات Li گفت که او احساس حمایت UC.

"من فکر می کنم آن را بسیار با ملاحظه است که آنها در حال قرار دادن ما را به اتاق با به اشتراک گذاشته و یا حمام خصوصی و ما لازم نیست که به پرداخت هر چیزی اضافی," او گفت:.

خوشبختانه موسسات آموزش عالی در ایالات متحده در حال سرگردان در این وضع مالی.

Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) قانون که به قانون امضا شده توسط رئیس جمهور تهمت اواخر ماه مارس ارائه خواهد شد نزدیک به 14 میلیارد دلار به موسسات آموزش عالی برای کمک به پرداخت برای هزینه های پیش بینی نشده مربوط به COVID-19.

بودجه توزیع خواهد شد به موسسات از طریق کمک های مالی دانشجویی سیستم با حدود نیمی از مبلغ اختصاص داده شده برای کمک های اضطراری به دانش آموزان است. با توجه به نامه صادر شده توسط وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos در 9 آوریل هر نهاد مسئول خواهد بود برای توسعه سیستم خود را برای تعیین چگونگی توزیع این کمک های مالی به دانش آموزان است.

حدود 130 میلیون دلار اختصاص داده خواهد شد به UC از مراقبت عمل مستقیم برای کمک به دانش آموزان از جمله به کسانی که قبلا فاقد شرایط لازم برای کمک به دلیل بالاتر درآمد خانواده. UC قصد دارد به دوباره حساب کمک های مالی به منعکس کننده دانش آموزان زمان نیاز دارد.

با توجه به UCLA کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی,دفتر, UCLA به طور خاص انتظار برای دریافت $35,906,870 از طریق مراقبت عمل می کنند که حداقل $17,953,435 استفاده خواهد شد به صورت مستقیم کمک های دانشجویی. UCLA مونتاژ یک نیروی کار برای تعیین این که چگونه این بودجه استفاده خواهد شد و امیدوار است برای شروع به ساخت پرداخت به دانش آموزان در 30 روز آینده.

اما $260 میلیون که UC سیستم اختصاص داده شده برای دریافت از طریق مراقبت در عمل به اندازه کافی به حتی پوشش ماه اول هزینه های که UC وارده با توجه به همه گیر.

از سوی دیگر اگر UC نمی کند به اندازه کافی حمایت از دانش آموزان خود را ممکن است وجود دارد افزایش در ترک غیبت و خارج به عنوان دانش آموزان را انتخاب کنید برای صرفه جویی در پول به جای شرکت در کلاسهای آنلاین.

شورای آمریکایی در آموزش و پرورش پیش بینی کرد که ثبت نام برای 2020-2021 سال تحصیلی با حدود 15% و 25% درصد کاهش در تعداد دانشجویان بین المللی. این کاهش منجر به کاهش بیشتر درآمد برای دانشگاه است.

با وجود انتقال به آنلاین راهنما مک براید گفت که با کیفیت بالا مدرسان در ادامه به ارائه کلاس و ارزش آموزشي دانشگاه تجربه و درجه باقی می ماند.

بسیاری از ارزش ها از حضور در دانشگاه از خارج از کلاس درس. در خصوص فلچر ابراز نگرانی در مورد از دست رفته بر روی جنبه های اجتماعی زندگی در UCLA.

"نقطه تمام است برای دیدار با مردم از شبکه و استفاده از این ارتباطات بعد از به دست آوردن یک شغل," او گفت:.

فلچر گفت که او را به در نظر گرفتن گزینه خروج ثبت نام خود را در پاییز اگر امن در خانه و مقرر شد برای ادامه.

"من کلاس های تابستان به دلیل آن است که ارزان تر به عنوان یک خارج از دولت ، علاوه بر این که من به اندازه کافی اعتبار برای خودداری از من پذیرش تا همه چیز به حالت عادی بازگشت."

زمان را فقط بگویید چه جدید "عادی" خواهد بود و اینکه آیا یا نه-دولت-دانش آموزان را ببینید تغییر در نرخ شهریه. تا آن زمان برونز در سراسر جهان و در سراسر کشور ادامه خواهد داد بی مهارت با زوم صوتی به عنوان آنها تعجب می کنم اگر کلاس های آنلاین ارزش قیمت می باشد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن